چِمیدونم شاید یکی به خوندن این نیازمند باشه..
"گرنگهدارمن آنست که من می دانم
شیشه را دربغل سنگ نگه می دارد"
عزیزدلی که منت گذاشته و قابل دانستی اینجا را به تعریف هایت از تو نهایت سپاسگذاری را به عمل آورده و برایت ۱۶۵ درجه خم میشوم 💘.
*یادبگیرید از دوستجونیمون درسته بهم گفت پسر ولی دیگه:::))))))
اینستاگرام رو که باز میکنی حجم عظیمی از کلیپ عقد و عروسی به سمتت روانه میشه و میخوره تو صورتت.
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برایتان این چند بیت حرف دلم را آوردم؛ یادم میاید چهاردهم تیر ماه پارسال بود، بعد از روضه در خسته ترین شرایط آمدم خانه و مشغول گشت و گذار در فضای مجازی بودم همه جا نقل مجلس بودید تمام تیتر ها آمدن یکهوییتان را در شرایط قرمز نقل میکردند نمیدانم چگونه اما پرواز کردم تا به کنترل برسم و از قاب تلویزیون آمدنتان را، بودنتان را تماشا کنم.
امشب شب عاشوراست عزیزِجونم.. میشه دوباره بیای؟ میشه یهویی پرده بیت رو کنار بزنی و روی صندلیت بشینی؟ میشه دوباره بگی "ای ایران بخوان" ؟.
قصد جانم کردهای گیسو پریشان.