پیام های مسئولین کشور در تشکر از مقام معظم رهبری حقیقتا جگر انسان را می سوزاند.
رهبر انقلاب می گوید « بنا بر اصول نظر دیگری داشتم »
یعنی ای مردم بدانید برخلاف اصول و بنا به شرایط و اصرار و تعهد آقایان مسئول اجازه طی شدن مسیر تفاهم و .... را داده ام
به یک باره همه مسئولین پیام می دهند ممنونیم که اجازه صادر فرمودید
۲۹ خرداد ۱۴۰۵
شیخ اسماعیل رمضانی
جناب معاون ارتباطات اطلاعرسانی رئیس جمهور
اون مداح نفهم غلط کرد (چه گرفتاری شدیم از دست مداحا)
ولی سوالم اینه شما که برای بیادبی یه مداحی تو یه هیئت بینام و نشون به شخص دوم مملکت این جوری رگ گردنت میزنه بیرون
چطور به توهین ترامپ به شخص اول مملکت و تهدید جان ایشون یه واکنش نصفه و نیمه هم نشون نمیدی
راستی خبر دارید طرفدارای دولت شما چه توهینهایی به شخص اول مملکت میکنن
واسه اونا هم رگ گردنی میشید؟
یا تو دلتون قند آب میشه؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
یه دفه همه معلم اخلاق شدن
آقای زادبر
از توهینهای امروز سایبریهای هوادار دولت به رهبر انقلاب خبر دارید؟؟
معلم اخلاق شدنتون یه طرفه است؟؟
محافظه کاری هم حدی داره
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از ⁰½ مدیا🏴
آدم باید خیلی بیشرف باشه به طرف بگه میخوام با قاتل پدر، خواهر،همسر، داماد ، خواهر زاده و... ات صحبت کنم و شخصا تعهد میدم بد قولی نکنه ...
خیلی باید بی رحم و ... باشی که اینطوری برخورد کنی و چنین درخواستی کنی از کسی.
بزن رو لینک👇
╭─┅━━ 🏴 ━━┅─╮
@MEDIA_120
╰─┅━━ 🏴 ━━┅─╯
هدایت شده از 🇱🇧مقاومت به فارسی و عربی
🚨الخروقات الاسرائيلية متواصلة...إحصاء الاعتداءات الإسرائيلية منذ منتصف الليل حتي اللحظة:
●غارات من الطيران الحربي المعادي على بلدات النبطية الفوقا ،عربصاليم، حبوش، النميرية، دير الزهراني، كفرجوز، جبل الرفيع، الریحان
●غارة من الطيران المسير على بلدة دير قانون رأس العين قضاء صور
●قصف مدفعي صهيوني على بلدتي كفرجوز وكفررمان
🔸نقض مکرر آتشبس توسط اسرائیل همچنان ادامه دارد...آمار تجاوزات رژیم صهیونیستی از نیمه شب گذشته تا کنون:
●حملات هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهرکهای: النبطية الفوقا ،عربصاليم، حبوش، النميرية، دير الزهراني، كفرجوز، ارتفاعات جبل الرفيع، الریحان
●حملهی پهپادی به شهرک دير قانون رأس العين از توابع شهر صور
●حملات توپخانهای به شهرکهای كفرجوز وكفررمان
#لبنان
به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید:
@elmoqawame
من موندم آی کیو چطور از اون پدر به این... منتقل نشده
هنوزم داره از رهبری خرج میکنه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
شرمنده خوشتیپ
ما تازه حکم نظارت بر مذاکرات شما رو گرفتیم از رهبری
با فرمان شما هم نیومدیم که با فرمان شما بریم
لذا چاییدی عزیزم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
ظاهرا روش نشد اون بالا بنویسه
رهبر تر از رهبری
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
اگه اندازه سید حسن نصرالله بلد نیستید سربازی کنید
لطفا دیگه به خودتون نگید سرباز رهبری
رفیق حاج قاسم هم بیشتر شایسته سید حسنه نه سایرین
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty