eitaa logo
خط سوم
3.4هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
یه کم سبک فرماندهی سردار دکتر خلبان کاپتن در زمان جنگ رو ببینیم و صفا کنیم 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
انقدر گرد و خاک زیاده که نمیشه بند اول توافقنامه قالیباف-پزشیکان رو ببینیم 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
وزیر کشور پاکستان برای گفت‌وگو در مورد مذاکرات ایران و آمریکا برای چندمین بار در هفته‌های گذشته راهی تهران شد. این یارو چی میخواد از جونمون امضا کردن تو هم کمیسیونت رو که گرفتی دیگه چی میخوای؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
🔻وضعیت اجرای تفاهم در روز جمعه ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ 🇮🇷 تعهدات ایران عملیات نظامی (بند۱): ✅ با وجود نقض آتش‌بس در لبنان، ایران به این بند پایبند ماند. عدم تهدید و دخالت در امور داخلی آمریکا (بند۲): ✅ هیچ تهدید و مداخله‌ای از سوی ایران رخ نداد. تنگه هرمز (بند۵): ✅ بدون هیچ مشکلی تنگه هرمز باز شد. هسته‌ای (بندهای ۸ و ۹): ➖ در مذاکرات بعدی مشخص خواهد شد. 🇺🇸 تعهدات آمریکا عملیات نظامی (بند۱): ❌ نقض بند اول تفاهم‌نامه با ادامه حملات رژیم عدم تهدید و دخالت در امور داخلی ایران (بند۲): ❌ تهدید دائمی ایران توسط ونس و ترامپ رفع محاصره (بند۴): ❌ "تعلیق" محاصره به جای "رفع" محاصره آزادسازی اموال بلوکه (بند۱۱): ❌ تا این لحظه هیچ مبلغی آزاد نشده. معافیت فروش نفت و پتروشیمی: ❌ فعلا هیچ معافیتی صادر نشده. تحریم‌ها (بند۷): ➖ در مذاکرات بعدی مشخص خواهد شد. برنامه اقتصادی (بند۶): ➖ در مذاکرات بعدی مشخص خواهد شد. 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
خب اینم آقای یامین پور که در حالا تیکی تاکا با آقای عباسی ولدی هستند جهت ماله کشی روی قضیه «علی الاصول»‌ رهبری یه جمله رهبری چقدر آدما رو غربال کرد خدایا عاقبت همه رو به خیر کن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
اشتباه به عرضت رسوندن ما اندازه خودمون داد زدیم که سکان کشتی مذاکرات رو دادید دست یه آدم نابلد که مستقیم داره میره سمت صخره‌ها ولی شما تنها چیزی که براتون مهمه اینه که سکان کشتی دست خودتون باشه اینکه به ساحل می‌رسه یا نه اصلا براتون مهم نیست فقط می‌خواید برنده این لجبازی احمقانه و کشنده باشید 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
فارن‌افرز: «ایران در جنگ پیروز شد اما ممکن است صلح را ببازد»! حتی نویسنده آمریکایی فارن افرز هم برگاش ریخته که چرا داریم چی که رو که تو جنگ به دست آوردیم مفت داریم از دست می‌دیم 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
توسعه اقتصادی؟؟😂😂😂😂 استاد دانشگاهی که با وجود تجربه برجام داره این حرفا رو میزنه بزم نباید بدن دستش ببره بچرونه زیبا تا حالا از خودت پرسیدی آمریکا چرا باید به یه قدرت نظامی مثل ایران اجازه بده که در منطقه راهبردی مثل غرب آسیا رشد اقتصادی کنه آمریکا خوب میدونه که ما با این همه مشکلات اقتصادی غیرقابل مهاریم از نظر اقتصادی توسعه پیدا کنیم همه منطقه رو قورت میدیم یه آبم روش چقدر شما ساده لوحید 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty