eitaa logo
شمع
246 دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
4.2هزار ویدیو
353 فایل
نكاتي از مهارت هاي زندكي ارتباط با ادمين👇 @Naderiiii
مشاهده در ایتا
دانلود
*دوره درمان کرونا با داروی امام کاظم علیه السلام بین دو تا هفت روز است* لطفا انتشار دهید سلام *عاشقان ابا عبدالله، هیئت های حسینی ، گروه های جهادی، بیائید تا قبل از محرم ایران را از کرونا پاک کنیم که زیارت اربعین ابا عبدالله علیه السلام را از دست ندهیم* در خوزستان بالای 83،000 خانوار از این دارو داوطلبان استفاده کردند و *بیمار نشدند* و صدها نفر که *کرونا داشتند در پنج روز* کاملا بهبود یافتتد وزارت بهداشت می گوید *از هر 100 نفر 85 نفر* بدون *هیچ علامتی* کرونا *می گیرند و خوب میشوند* پس ما باید فقط *به 15 نفر از هر 100 نفر داروی بدهیم* بیائید *هرکس کرونا گرفت* به او یک *بسته 20 گرمی* داروی امام *هدیه* کنیم تا کمتر از هفت روزه *بهبود کامل* یابد هم *جان او حفظ* میشود و هم *نیاز به بستری شدن* نداشته باشد *ساخت ان بسیار ساده و ارزان است* *الان برید از عطاری محلتان 100 گرم هلیله سیاه و 100 گرم رازیانه و 100 گرم شکر قرمز بخرید میشه* حداکثر 50 هزار تومان *(در عراق دوستانی که کرونا گرفته بودند چون شکر قرمز پیدا نکردند از نبات استفاده کرده بودند و خوب شدند)* هلیه سیاه را اول با هاونگ خورد و سپس اسیاب کنید حالا رازیانه را هم اسیاب کنید شکر سرخ که خریدید بصورت خمیر است انرا تیکه تیکه کرده با پودر حاصل از رازیانه و هلیله مخلوط کنید و بمالید تا پودر شود یا در ماکروفر حرارت دهید تا نرم شود اگر هم شکر قرمز که خریدید خشک است انرا با هاون خورد و اسیاب کنید و با پودر هلیله و رازیانه ترکیب کنید شما الان 300 گرم داروی امام کاظم علیه السلام دارید که برای جلوگیری از بیمار شدن 100 نفر به کرونا در ده روز کافی است *ترکیب داروی امام کاظم علیه السلام بر اساس حدیث از معصوم علیه السلام است و نباید به ان چیزی اضافه یا کم کرد* *کسانیکه کرونا دارند داروی امام کاظم علیه السلام را برای مدت پنج روز و هر هشت ساعت یکبار مصرف کنند به تمام افراد خانواده هم که با بیمار در تماس هستند و سالم هستند هر ده روز یک قاشق چایخوری بدهند* *افراد سالم برای پیشگیری هر ده روز یک قاشق چایخوری بخورند* «یکساعت قبل و بعد از مصرف دارو هیچ چیز حتی اب مصرف نشود،» *مصرف دارو با اب ممکن است ایجاد سردرد و ضعف نماید* : *فقط کسانیکه پیوند عضو داده اند استفاده نکنند* *ضمنا دیفن هیدرامین ،مسکن ها وداروهای دارای ترکیبات کورتون باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن شده و عملا اثر داروی امام کاظم علیه السلام را کاهش می دهند* مصرف همزمان با ازیترومایسین باعث مشکلات معده میگردد *تحت هیچ شرایط مصرف یک قاشق چایخوری داروی امام کاظم علیه السلام را هر ده روز یکبار تا پایان کرونا ترک نکنید* اگر بدلیل *تلخی دارو اذیت میشوید* یک قاشق را در چند نوبت بخورید ، یا *دارو را کف دستتان ریخته و با نوک زبان بخورید* *حدیث این دارو* امام کاظم (ع) مبتلا به بیماری شدند و طبیبان داروهای مختلفی برای ایشان تجویز کردند، امام فرمودند به کجا می‌روید، از این دارو که سید داروهاست استفاده کنید، هلیله و رازیانه و شکر در ابتدای تابستان سه ماه و در هرماه سه مرتبه و در ابتدای زمستان سه ماه و در هرماه سه مرتبه به‌جای رازیانه، مصطکی جایگزین کنید، پس تا زمان مرگ مریض نخواهید شد.» [طب الائمه ابن بسطام ص ۵۰]
بر بالای در خانه ات پرچمی سیاه بگذار قال الإمام الصادق صلوات الله عليه: مَنْ علّقَ علماً اسوداً على بابِ دارِهِ أوْ سطحِ بيتِهِ في ايّامِ عزاءِ جدّي الحسين صلواتُ الله عليه دَعَتْ لهُ ولأهلهِ أمُّنا فاطمةُ صلواتُ اللهِ عليها صباحاً ومساءً. 🏴هرکسی که پرچم سیاهی در ایام عزای جدم اباعبدالله علیه السلام بر روی در خانه اش یا بالای آن بگذارد،، برای آن و عیال آن مادرمان حضرت زهراء علیها السلام صبح و شب دعا میکند. 📓مقتل مبکی العیون/ص۱۱۱.
ز ینب (سلام االله عليها) و والائی شخصیت او: در حماسه حسيني آن كسي كه بيش از همه اين درس را آموخت و بيش از همه اين پرتو حسيني بر روح مقدس او تابيد، خواهر بزرگوارش زينب سلامااللهعليها بود. راستي كه موضوع عجيبي است، زينب با آن عظمتي كه از اول داشته است و آن عظمت را در دامن زهرا عليه السلام و از تربيت علي عليه السلام بدست آورده بود، در عين حال زينب بعد از كربلا، با زينب قبل از كربلا متفاوت است، يعني زينب بعد از كربلا يك شخصيت و عظمت بيشتري دارد. ما ميبينيم در شب عاشورا، زينب يكي دو نوبت حتي نميتواند جلوي گريه اش را بگيرد، يكبار آنقدر گريه ميكند كه بر روي دامن حسين بيهوش ميشود، و حسين عليهالسلام با صحبتهاي خود زينب را آرام ميكند. «لا يذهبن حلمك الشيطان .)2 ! «)خواهر عزيزم مبادا هوس شيطاني بر تو مسلط بشود و حلم را از تو بربايد، صبر و تحمل را از تو بربايد. وقتي حسين(ع ) به زينب(س) ميفرمايد كه چرا اين طور ميكني، مگر تو شاهد و ناظر وفات جدم نبودي؟ جد من از من بهتر بود، پدر ما از ما بهتر بود، برادر همين طور، مادر همين طور، زينب با حسين(ع ) اين چنين صحبت ميكند: برادر جان! همه آنها اگر رفتند بالاخره من پناهگاهي غير از تو داشتم، ولي با رفتن تو براي من پناهگاهي باقي نميماند. اما همينكه ايام عاشورا سپري ميشود و زينب، حسين عليهالسلام را با آن روحيه قوي و نيرومند و با آن دستورالعملها ميبيند، زينب(س ) ديگري ميشود كه ديگر احدي در مقابل او كوچكترين شخصيتي ندارد. امام زين العابدين(ع ) فرمود: ما دوازده نفر بوديم و تمام ما دوازده نفر را بيك زنجير بسته بودند كه يك سر زنجير به بازوي من و سر ديگر آن به بازوي عمه ام زينب بسته بود. ميگويند تاريخ ورود اسرا به شام دوم ماه صفر بوده است. بنابراين بيست و دو روز از اسارت زينب(س ) گذشته است، بيست و دو روز رنج متوالي كشيده است كه با اين حال او را وارد مجلس يزيد بن معاويه ميكنند، يزيدي كه كاخ اخضر او يعني كاخ سبزي كه معاويه در شام ساخته بود، آنچنان بارگاه مجللي بود كه هر كس با ديدن آن بارگاه و آن خدم و حشم و طنطنه و دبدبه، خودش را ميباخت. بعضي نوشته اند كه افراد ميبايست از هفت تالار ميگذشتند تا به آن تالار آخري ميرسيدند كه يزيد روي تخت مزين و مرصعي نشسته بود و تمام اعيان و اشراف و اعاظم سفراي كشورهاي خارجي نيز روي كرسيهاي طلا يا نقره نشسته بودند. در چنين شرايطي اين اسراء را وارد ميكنند و همين زينب(س ) اسير رنج ديده و رنج كشيده، در همان محضر چنان موجي در روحش پيدا شد و چنان موجي در جمعيت ايجاد كرد كه يزيد معروف به فصاحت و بلاغت را لال كرد. يزيدشعرهاي را با خودش ميخواند، و به چنين موقعيتي كه نصيبش شده است افتخار ميكند. زينب فريادش بلند ميشود: «اظننت يا يزيد حيث اخذت علينا اقطار الارض و آفاق السماء فاصبحنا نساق كما تساق الاساري ان بنا علي االله هوانا و بك عليه كرامه»؟ اي يزيد ! خيلي باد به دماغت انداختهاي «شمخت بانفك 1 ( !«)تو خيال ميكني اينكه امروز ما را اسير كرده اي و تمام اقطار زمين را بر ما گرفته اي، و ما در مشت نوكرهاي تو هستيم، يك نعمت و موهبتي از طرف خداوند بر تو است؟ ! به خدا قسم تو الان در نظر من بسيار كوچك و حقير و بسيار پست هستي، و من براي تو يك ذره شخصيت قائل نيستم. ببينيد اينها مردمي هستند كه بجز ايمان و شخصيت روحي و معنوي همه چيزشان را از دست داده اند. آن وقت شما توقع نداريد كه يك همچون شخصيتي مانند شخصيت زينب(س ) چنين حماسهاي بيافريند، و در شام انقلاب به وجود بياورد؟ همان طور كه انقلاب هم به وجود آورد. يزيد مجبور شد در همان شام روش خودش را عوض بكند و محترمانه اسراء را به مدينه بفرستد، بعد تبرّي بكند و بگويد خدا لعنت كند ابن زياد را، من چنان دستوري نداده بودم، او از پيش خود اين كار را كرد. چه كسي اين كار را كرد؟ ( زينب س ) چنين كاري را كرد. در آخر جمله هايش اينطور فرمود: «يا يزيد كد كيدك واسع سعيك ناصب جهدك فواالله لا تمحو ذكرنا و لا تميت وحينا زينب عليهاسلام به كسي كه مردم با هزار ترس و لرز به او يا اميرالمؤمنين ميگفتند، خطاب ميكند كه يا يزيد به تو ميگويم، هر حقه اي كه ميخواهي بزن و هركاري كه مي توانی انجام بده، اما يقين داشته باش كه اگر ميخواهي نام ما را در دنيا محو بكني، نام ما محو شدني نيست، آنكه محو و نابود ميشود تو هستي. چنان خطبه اي در آن مجلس خواند كه يزيد لال و ساكت باقي ماند و خشم سراسر وجود آن مرد شقي و لعين را فرا گرفت و براي اينكه دل ( زينب س ) را آتش بزند و زبان او را ساكت كند، و براي اينكه زينب منقلب بشود، دست به يك عمل ناجوانمردانه زد، با عصاي خيزران خود به لب و دندان اباعبداالله(ع ) اشاره كرد.
✨امام حسین علیه السلام : 🌸دو چیز منفعت بسیار دارد "اخلاق نیڪ" و "جوانمردی" 🌸دو چیز بقا ندارد "جوانی" و "قوًت" دو چیز بلا را دور ‌ڪند "صلۀ رحم" و "صدقہ" 🌸دو چیز مقام را فزون ڪند "حل مشکل دیگران" و"فروتنی" 🏴 فرا رسیدن ایام سوگواری آقا ابا عبدالله حسین (ع) ویاران وفادارشون وایام غم واندوه اهل بیت علیهم السلام تسلیت باد 🏴 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎
قال رسول الله صلى الله عليه و آله : مَن كانَ مسلما فلا يَمكُرْ و لا يَخدَعْ ؛ فإنّي سَمِعتُ جَبرئيلَ عليه السلام يقولُ : إنّ المَكرَ و الخَديعَةَ في النّارِ . ( امالی ص 344) ❇️ روابط بین انسانها در جامعه اسلامی باید بر اساس صداقت ،رفاقت،دلسوزی و خیر خواهی باشد، نه بر اساس فریبکاری و این که بخواهند یکدیگر را فریب بدهند! ... 🔻 گاهی فریب در مسائل مربوط به معاملات و تجارت و بازار می آید که البته بد است، لکن زیانِ آن به قدرِ همان پولی است که بر اثر فریب جابجا می شود... گاهی اوقات دائره وسیع تری پیدا می کند، اولاً خدعه به یک نفر نیست به یک جمع و جماعت است ، ثانیاً آنچه از دست می رود ،ده تومان و صد تومان و هزار تومان نیست، 🔻 گاهی دین از دست می رود! گاهی مسائل عمده از دست می رود! لذا در روابط اجتماعی ، درکارهای بزرگ، بالخصوص در کارهای مملکتی ، در کارهای سیاسی در کارهای گروهی و کارهای مربوط به تبلیغات دینی ، باید خیلی مراقبت کرد که صفا و صداقت حاکم باشد نه مکر و خدعه. پیغمبرمی فرماید : از جبرئيل عليه السلام شنيدم كه مى گفت: همانا نيرنگ و حيله گرى در آتشند. یعنی فردی که دارای این عنوان است جایش درون آتش است. 🔹 [شرح حدیث از امام خامنه ای مدظله العالی، مقدمه درس خارج مورخ 28/2/94 ] ❤️ ❤️
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸نکته ای لطیف پیرامون رابطۀ تعظیم شعائر حسینی با ظهور امام زمان (علیهما السلام)🔸 [قرآن دربارۀ لباس حضرت یوسف دو بیان دارد: ابتدا می فرماید: وَجَاءُوا عَلَىٰ قَمِيصِهِ بِدَمٍ كَذِبٍ: (پیراهن او را با خونی دروغین، [نزد پدر] آوردند) [یکبار هم از قول حضرت یوسف میگوید]: «اذْهَبُوا بِقَمِيصِي هَذَا فَأَلْقُوهُ عَلَىٰ وَجْهِ أَبِي يَأْتِ بَصِيرًا وَأْتُونِي بِأَهْلِكُمْ أَجْمَعِينَ»: (این پیراهن مرا ببرید، و بر صورت پدرم بیندازید، بینا می‌شود! و همه نزدیکان خود را نزد من بیاورید!) [همانگونه که] آغاز حزن یعقوب، از و پیراهن یوسف شروع شد، حالا هم که می‌خواهد بشارت بیاید، باز هم یوسف مأموریت پیدا کرده که لباس خودش را بفرستد برای یعقوب و بیاندازند روی صورت او تا چشمش دوباره روشن بشود. در انقلاب [امام زمان علیه السلام] هم اینگونه است. [آغاز غضب خداوند بر مردم، در رابطه با قضیۀ امام حسین بود:] «فلمّا قتل الحسین اشتدّ غضب اللَّه علی اهل الارض». روزی که این غضب برطرف بشود و فرج بشود هم، باز -باید [مثل داستان یوسف که] از همین قمیص، [فرج حاصل شد]- باید از اینجا برگردد [و فرج حاصل شود]. همانطوری که ها از آنجا شروع شده، ها هم باید از آنجا شروع بشود. غصه ها با این آمده، سرور ها هم با همین باید بیاید. تنگی ها با همین آمده، گشایش ها هم باید با همین بیاید. [به همین جهت] باز شدن راه کربلا [و اقبال گسترده مردم به زیارت امام حسین علیه السلام] شاید مقدمهٔ فرج باشد که مردم چشمشان باز بشود و بتوانند امام زمان (علیه السلام) را ببیند؛ کما اینکه این انقلاب هم، باز از برکات عاشورا انجام شد: «لاینتشر الهدی إلا من حیث انتشر الضلال». این هم [در روایات] هست که در قیامت، فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها)، امام حسین (علیه السلام) را می آورد و فرج و گشایش و اجازه ی شفاعت، از آنجا شروع می شود. روایتی هم داریم که پیراهن حضرت امام حسین، خدمت حضرت امام زمان (علیه السلام) است.
دو تذکر مهم شهید مطهری به اهل منبر: عظمت کربلا به جنبه معنویت و روحانیت آن است نه فاجعه بودن آن / قهرمانان اصلی کربلا سیدالشهداء(ع) و یاران ایشان‌اند نه شمر و ابن زیاد! 🔹معمولاً اهل منبر وقتی که می‌خواهند قضیه کربلا را بزرگ کنند جنبه فاجعه‌بودن و ظلم و ستم‌ها را بزرگ می‌کنند، در جستجوی پیدا کردن و حتی جعل کردن فاجعه‌هایی هستند؛ با بیان‌های مختلف و تشبیهات و مجسم‌ساختن‌ها جنبه فاجعه بودن را تقویت می‌کنند و حال آنکه ما باید از خود بپرسیم: بزرگی حادثه کربلا از چه نظر است؟ آیا از نظر فجیع‌بودن است؟ 🔸قطعاً این فاجعه، فاجعه کم‌نظیری است ولی فاجعه عظیم و شاید عظیم‌تر از این در دنیا زیاد بوده. عظمت مطلب از لحاظ سیدالشهداء(ع) و یاران آن حضرت است، نه از لحاظ ابن زیاد و ابن سعد و اتباع و اشیاع آنها؛ عظمتِ سعادت است نه عظمتِ شقاوت. 🔹کربلا بیش از آن اندازه که نمایشگاه شقاوت و بدی و ظهور پلیدی بشر باشد، نمایشگاه روحانیت و معنویت و اخلاق عالی و انسانیت است ولی اهل منبر کمتر به آن جنبه توجه دارند؛ و به عبارت دیگر در این قضیه از آن جنبه باید نگاه کرد که اباعبدالله(ع) و اباالفضل(ع) و زینب(س) قهرمان داستانند نه از آن جهت که شمر و سنان قهرمان داستانند. 📝 استاد مطهری، حماسه حسینی، ج2
سلام امروز ساعت 14.47قمرواردعقرب ميشودوسه شنبه ساعت 14.19 دقيقه خارج ازكارهاي اساسي ومهم برهيزشود
﷽▬ 💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 🍃🌺🍂 🍂🍃 🌸 احکام_محرم🏴 👈 حکم مراسم 💍 و در ماه 🏴 و 🏴 همه : اين نوع مراسم، اگر توأم با و يا حضرت سيدالشهدا (علیه السلام)  نباشد، ندارد. اما براى سزاوار است كه اين ايام را پاس بدارند و از انجام دادن كارهاى اجتناب كنند. سایت هدانا برگرفته از استفتائات مراجع معظم تقلید •┈┈••✾❀🕊💓🕊❀✾••┈┈•
(کرامتی از ملا فتحعلی سلطان آبادی) آیت الله بهجت فرمودند: مرحوم شیخ عبدالکریم حائری نقل کرد: که در مجلس میرزا محمدتقی شیرازی بودیم و آقای شیخ فضل الله نوری هم حضور داشت. شیخ ژولیده ای که همان آخوند ملا فتحعلی سلطان آبادی بود وارد شد. میرزا خیلی او را تحویل گرفت و ما اصلاً اعتنایی به او نکردیم. مساله ای مطرح شد آخوند گفت :این مسئله اینطور نیست که شما تصور می‌کنید! مطلب صحیح، این است. میرزا (مطلب او) را نوشت و برای او خواند، سپس پرسید: مطلب، همین طور است؟ او پاسخ داد :آری. بعد( آخوند به من اشاره کردو) پرسید: این کیست؟ میرزا( بنده را) معرفی نمودند. اخوندگفت: عبدالکریمی هست که در قم، علم ریاست بلند می‌کند و موسسه حوزه علمیه می‌شود نکند همین باشد؟! سپس (با اشاره به شیخ فضل الله) پرسید :این کیست؟ میرزا، شیخ فضل الله را معرفی کرد. آخوند گفت:شیخ فضل الله را در تهران، به دار می‌زنند. نکند همین باشد؟! آقا شیخ عبدالکریم گفت: با همه این حرف‌ها، آخوند برای من اهمیتی پیدا نکرد (تا این که) بعد دیدم موقع رفتن، میرزا کفش او را پیش پایش جفت کرد. کتاب زمزم عرفان ص157
روزی شیخ بهایی برای دیدن عارفی گمنام به قبرستانی در اصفهان رفت. آن عارف به شیخ گفت :من در این قبرستان امر غریبی مشاهده کردم و آن این است که :گروهی جنازه ای آورده و در این قبرستان دفن کردند. چون ساعتی گذشت، بوی خوشی شنیدم که از بوهای این عالم نبود. متحیر ماندم. به اطراف خود نظر کردم که ببینم این بوی خوش از کجاست. ناگاه دیدم جوان خوش صورتی در لباس پادشاهی نزد ان قبر می‌رود. پس رفت وبه آن قبر رسید. تعجب من زیاد شد. چون نزدیک آن قبر رسید، ناپدید شد. گویا داخل آن قبر شد. زمانی نگذشت که ناگاه بوی خبیثی شنیدم که از هر بوی بدی پلیدتر بود. نگاه کردم، دیدم سگی در همان مسیر می رود تا به آن قبر رسید و پنهان شد. پس من تعجب کردم. ناگهان ان جوان خوش صورت، بدحال و بد هیئت بیرون آمد و از همان راهی که آمده بود، برگشت. من از پی او رفتم و از او خواهش کردم که حقیقت حال را برای من بگوید. گفت: من عمل صالح این مرد بودم و مامور بودم که در قبر او باشم ناگاه سگی که دیدی آمد و او اعمال ناشایست آن میت بود. من خواستم او را از قبر بیرون کنم ولی آن سگ مرا گاز گرفت و مرا مجروح کرد چنان چه می بینی. و مرا نگذاشت که با او باشم. چون آن مرد عارف این حکایت را برای شیخ نقل کرد، شیخ بهایی فرمود: راست گفتی، ما قائل به تجسم اعمال بوده و معتقدیم که عمل انسان به حسب احوالات شخص به شکل های مناسبی بروز می‌کند. کتاب یکصد داستان شنیدنی ازکرامات علما (خلاصه) ص28، 27