تیمارستان آلیا|با همراهی لیا
مگه بحث سیاسیه؟... دارم میگم چرا تو وایت بردم انقدر چرت و پرت کشیدی❤️
چون واقعا کار زشتی بود و باعث ناراحتیم شد
لیا خانم تولدتون مبارک 🎉🎊🎀
( فردا کار داشتم برای همین امروز فرستادم😅)