"به نام صاحبعصر "
سلامرفیقمجازیقشنگم💕،،
اینجاجایی برایسرگرمی نیست🎺!
اینجارفقایامامزمانیدورهمجمعشدن
تاقانونزمانرو درکنارامامزمانبجابیاریم🪁.
.
زماندر شرایط ومکانهایمختلفسپریمیشه
ومتاسفانهمنتظرمنو شماهم نمیمونه🌝!
چراچون زمان ازهرچیزیباارزشترِ💎
چون وقتیعقربههایِ ساعتجلو میرن
کسینمیتونهاونارو به عقببرگردونه!⏰
.
اینماییم کهبایددنبالاونا بدوئیم
تابلکهبهشونبرسیم؛تا بتونیمزندگیای
رودرکنارعزیزامونرغمبزنیم
تاشاید یک لحظهبیشتر بخندیم ✨.
.
ولی همهچیتو خنده و شادیهایِ زندگی
خلاصهنمیشه؛ گاهیتلخیها بهراحتی
جاشونروبه خنده هایِمامیدن 👐🏻
گاهییک مسیراشتباه ممکن مارو
سالها ناامیدُ تاریک کنه!
ولیبهقول قدیمیا گذر زمان همهچیز رو
درستمیکنه💆🏻♀.
.
معتقدمکه ما فقطیکبار حقزندگیداریم!
پسبیایداینیکبار روامامزمانیآغازکنیم
و انشااللهختمشکنیمبهشهادت ✨.
البتهقبلش سرباز امام زمانمون باشیم
قانونزمان جاییبرایآدمایقانونمندهِ⚖.
.