✦ شماخوببندگیکنید . .
خداهمخوبخداییمیکند !
وقتیبهخداتوکلکردید ، نگراننباشید ؛
تالبپرتگاهمیرویداماپرتنمیشوید ! : )
.
تـٰا بـه حـٰال آنـقـدر بـا تـمـٰام وجـود
غـرق نـیـایـش شـدھ ای کــه اشـک هـٰایـت سـرازیـر شـونـد ؟ ❤️🩹✨
- روز دهـم🔖
#365_روز_شکر_گذاری_از_خدا
از خـُدا بـخـواھ یـٰاری را هـمـسـفر
زنـدگـی ات کـنـد کـه قـلـبـش تــٰـا
ابـد سرشـٰار از مـهر بـٰاشد . 🌷🩷
- روز یـٰـازدهـم🔖
#365_روز_شکر_گذاری_از_خدا
سلام عزیز دلم ..هستید چند دقیقه⏰؟
#صحبتخودمونی🌱
دیدید وقتی که عصبانی میشیم،
فکر میکنیم هر چی از دهنمون درمیاد
باید به طرف مقابل بگیم تا «دلمون خنک شه»!
اما این رو یادمون باشه که 👩🏻🦯
خشم مثل آتیشه👀،اونقدر داغِ که اول
دست خودت رو میسوزونه ،بعد دیگرانرو
.
#صحبتِخودمونی
💡یادمون نره:
سکوت توی اوج عصبانیت
نشونه ضعف نیست!!
-نشونهی قدرت کسیه که اجازه نمیده
خشمش شخصیتش رو خراب کنه.
و از طرف دیگه... دل امامزمانمونمشاد میشه
🌱✨
.
بجای اینکه سعی کنیم دهن بقیه رو ببندیم
بهتره یاد بگیریم چطور مخزن سوخت درونمونوخالی نگه داریم تا با هر حرفی شعلهور نشیم.
و از در طرف دیگر منجی مون رو در نظربگیریم ..مثلاً باخودمون بگیم :
●چیزی نمیگم که امام زمانمناراحت نشه
●گذشتم تا آقا از گناهانم بگذره ..
میدونید چقدرررر قشنگ میشه ✨
-💗🪞
.
-شاعری شغل شریفیست
به شرطی که قلم فقط از مدحِ
علیبنابیطالب، شاه نجف گویــد و بس . . ♥️🖇.
.