اگر به امام زمان(عجلالله) توسل پیدا کنی هر آدم بدی باشی خدا دستتو به برکت این توسل میگیره ...
, time 313
« بزرگترین حسرت انسان در روز قیامت این است که در دنیا میتوانست اما نمیخواست . .
و اکنون در آخرت ، میخواهد
ولی نمیتواند . . ! »
, time
میگنکہ:
استغفــٰارخیلےخوبہ؛
حَتےاگہبہخیــٰالخودٺ
گنــٰاهےرومرتکبنشدهبــٰاشے،
استغفــٰارکنمؤمن...
دِلروجَلــٰامیدھ...
"اَسْتَغْفِرُاللّهَرَبِّـےوَاَتُـوبُاِلَیـهِ"
.
سلام رفقایِ قشنگم . . .
#صحبتِخودمونی 🌱
دیدید بعضی بچه ها رو بعد از تجربه ی گم شدن؟👩🏻🦯
چقدر محتاط میشن وتو شلوغی ها دست مادرشون رو محکم تر می گیرن ؟
.
#صحبتِخودمونی 🌱
_زندگی هم همینه!
گاهی وقتا باید یه تلنگری بخوریم،
یه تجربهای رو از سر بگذرونیم
تا قدر چیزایی که داریم رو بدونیم♥️✨ . .
.
#صحبتِخودمونی 🌱
قدر آدمای زندگیمون، قدر لحظهها، و مهمتر از همه، قدر نعمت شیعه مرتضی علی بودن🪞.
-
و آن دم کـه از فـضـیـلـت خـُدا ،
اشـک از چـشـمـٰانـت سـرازیـر مـی
شـود 🥹🤍 : )
- روز چـهـٰاردهـم🔖
#365_روز_شکر_گذاری_از_خدا
بـه هـر آنـچـه مـرا بـه پـروردگـار
و آرامش نزدیـک تـر سـٰازد ، چـنـگ
مـیـزنـم 🌷🌸 .
- روز پـٰـانـزدهـم🔖
#365_روز_شکر_گذاری_از_خدا