eitaa logo
نرم افزار حسابداری تیپ
41 دنبال‌کننده
509 عکس
3 ویدیو
14 فایل
نرم افزار یکپارچه حسابداری بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، حقوق و دستمزد و ... https://www.tipacc.com/
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨امروز با تیپ در مسیر مدیریت مالی ✅ همراه شما ✨نرم‌افزار حسابداری تیپ ::: 🔵 @tipacc
📌نمایه اخبار سازمان تأمین اجتماعی ‌ ☑️ ۱ اردیبهشت ‌‌ ✨نرم‌افزار حسابداری تیپ ::: 🔵 @tipacc
🔹 قیمت هر گرم طلا: ۱۶،۹۳۲،۰۰۰ تومان ✨نرم‌افزار حسابداری تیپ ::: 🔵 @tipacc
📚تمديد مجدد مهلت پلمپ دفاتر الكترونيك ١٤٠٥ طبق اعلام تلفن گویای سامانه کاتب به شماره 02159278000 داخلی 1، مهلت پلمپ دفاتر الکترونیک تا ۱۰ اردیبهشت ماه ١٤٠٥ تمديد شد. ✨نرم‌افزار حسابداری تیپ ::: 🔵 @tipacc
🚨 مدیرکل وصول حق‌بیمه سازمان تأمین اجتماعی تشریح کرد: ✅ الزام پرداخت حق‌بیمه برای کارگاه‌ها / معافیت‌ها محدود به خسارت مستقیم از جنگ است. ✅ ابراهیم کشاورز ضمن تشریح جزئیات مصوبات ستاد تسهیل رفع موانع تولید، گفت: تنها کارگاه‌هایی که به‌طور مستقیم از حملات در جنگ آسیب‌ دیده و منجر به تعطیلی شده‌اند، مشمول حمایت‌های بیمه‌ای خواهند بود و سایر کارگاه‌ها مکلف به پرداخت کامل حق‌بیمه هستند. ✅ وی با اشاره به شروط لازم برای استفاده از این تسهیلات ادامه داد: این کارگاه‌ها باید به‌گونه‌ای آسیب دیده باشند که منجر به تعطیلی فعالیت آن‌ها شده باشد. همچنین، ارائه مستندات قانونی از جمله «تأمین دلیل» و دریافت تأییدیه از شورای تأمین استان به همراه مصوبه کارگروه تولید، از الزامات بهره‌مندی از حمایت‌های پیش‌بینی شده است. ✨نرم‌افزار حسابداری تیپ ::: 🔵 @tipacc
🚨مهلت پلمب دفاتر تجاری تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ تمدید شد. ‌ 🚫 لازم به توضیح است که طبق اطلاعیه‌ای، فرآیند امضای الکترونیکی به دلیل مشکلات زیرساختی تا صبح پنجشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ با اختلال مواجه است. ✨نرم‌افزار حسابداری تیپ ::: 🔵 @tipacc
🚨امروز با تیپ در مسیر مدیریت مالی ✅ همراه شما ✨نرم‌افزار حسابداری تیپ ::: 🔵 @tipacc
🚨 علیرغم دشواری تأمین منابع مالی در شرایط خاص کشور؛ 👈حقوق فروردین همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران واریز شد👉 ✅ علیرغم استمرار شرایط خاص ناشی از جنگ تحمیلی و مشکلات و محدودیت‌های وصول حق‌بیمه به عنوان منبع اصلی درآمدهای ماهیانه سازمان به عنوان بزرگ‌ترین نهاد غیردولتی و صندوق بازنشستگی در کشور، با تلاش شبانه‌روزی خدمتگزاران شما در سازمان تأمین اجتماعی و تأمین منابع مالی از روش‌های مختلف، پرداخت مستمری‌ فروردین‌ماه تکمیل شد. ✅ پرداخت حقوق و مستمری فروردین‌ماه بیش از پنج میلیون و صدهزار بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان، مجموعاً به مبلغ حدود ۹۰ هزار میلیارد تومان، در کلیه بانک‌های عامل روز گذشته به پایان رسید. ✅ با توجه به اتمام واریز حقوق فروردین، بازنشستگان و مستمری‌بگیران گرامی در صورت عدم دریافت پیامک واریز، موجودی یا گردش حساب خود را بررسی کنند. ضمناً با توجه به شرایط اینترنت کشور و به جهت جلوگیری از اختلال در سامانه‌های الکترونیکی، دریافت فیش حقوقی از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی Es.tamin.ir و یا اپلیکیشن «تأمین من» از هفته دوم اردیبهشت‌ماه مقدور است. ✨نرم‌افزار حسابداری تیپ ::: 🔵 @tipacc
بخشنامه حقوق .pdf
حجم: 738.3K
🚨بخشنامه حقوق و مزایای سال ۱۴۰۵ پس از گمانه زنی های مختلف و تاخیر بی دلیل وزارت کار سرانجام توسط وزیر کار ابلاغ گردید. ❇️ باید گفت بخشنامه حقوق ۱۴۰۵ رو خدا آزاد کرد😄 ✅ حتما یکبار دیگه بخشنامه رو مطالعه کنید.من هم نکات مهمش در ادامه عرض خواهم کرد. ✅ لطفا بخشنامه رو برای کارفرمایان و همکاران مالی هم ارسال بفرمایید تا برای حقوق فروردین ماه ۱۴۰۵ اعمال کنند. 📌برای دریافت آخرین اخبار و آموزش‌های کاربردی مالیات، بیمه و اداره کار ✨نرم‌افزار حسابداری تیپ ::: 🔵 @tipacc
💰قیمت طلا، سکه و دلار امروز چهارشنبه 2 اردیبهشت ✨نرم‌افزار حسابداری تیپ ::: 🔵 @tipacc
✅ بخش‌نامه تعیین حداقل مزد سال ۱۴۰۵ ابلاغ شد 📑 متن بخش‌نامه تعیین حداقل مزد سال ۱۴۰۵ به شرخ زیر است: 🔹 در اجرای ماده (۴۱) قانون کار، شورای عالی کار با حضور نمایندگان سه گروه (دولت ،کارفرمایان و کارگران) در جلسه مورخ ۱۴۰۴/۱۲/۲۴ راجع به تعیین حداقل مزد سال ۱۴۰۵، پس از بحث و بررسی موارد زیر را به اتفاق آرا مورد تصویب قرار داد: 🔹 ۱- از اول سال ۱۴۰۵ «حداقل مزد روزانه» با نرخ یکسان برای کلیه کارگران مشمول قانون کار (اعم از قرارداد کار دائم یا موقت) مبلغ روزانه ۵,۵۴۱,۸۵۰ریال (پنج میلیون و پانصد و چهل و یک هزار و هشتصد و پنجاه ریال) تعیین می­گردد. همچنین از اول سال ۱۴۰۵ «سایر سطوح مزدی» به میزان ۴۵درصد مزد ثابت یا مزد مبنا (موضوع ماده ۳۶ قانون کار) به اضافه روزانه مبلغ ۵۱۹۵۴۹ ریال (پانصد و نوزده هزار و پانصد و چهل و نه ریال) به نسبت آخرین مزد در سال ۱۴۰۴ افزایش می­یابد. 🔸 تبصره: با اعمال افزایش این بند مزد شغل کارگران مشمول طرح­های طبقه بندی مشاغل مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز مزد ثابت سایر کارگران نباید از مبلغ روزانه ۵,۵۴۱,۸۵۰ ریال (پنج میلیون و پانصد و چهل و یک هزار و هشتصد و پنجاه ریال) بند (۱) کمتر شود. 🔹 ۲- به کارگرانی که در سال ۱۴۰۵ دارای یک سال سابقه کار باشند یا یک سال از دریافت آخرین پایه سنواتی آنان گذشته باشد، روزانه مبلغ ۱۶۶,۶۶۷ ریال (یکصد و شصت و شش هزار و ششصد و شصت و هفت ریال)نیز به عنوان «پایه سنوات» پرداخت خواهد شد. 🔸 تبصره ۱: پرداخت مبلغ مربوط به پایه سنواتی کارگران مشمول طرح­های طبقه­بندی مشاغل مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با در نظر گرفتن رقم فوق­الذکر برای گروه (۱) با توجه به دستورالعمل و جدول اعلامی توسط «اداره کل روابط کار، جبران خدمت و بیمه بیکاری» صورت می­گیرد. 🔸 تبصره۲ : به کارگران فصلی به نسبت مدت کارکردشان در سال ۱۴۰۵، میزان مقرر در این بند یا تبصره (۱) آن حسب مورد تعلق خواهد گرفت. 🔸 تبصره۳: از ابتدای سال ۱۴۰۵ همه کارگران دارای قرارداد کار دائم و موقت مشمول قانون کار که دارای یک سال سابقه کار باشند و یا یک سال از دریافت آخرین «پایه سنوات» آنان در همان کارگاه گذشته باشد، اعم از اینکه حق سنوات یا مزایای پایان کار خود را تسویه حساب کرده باشند یا خیر، مشمول دریافت «پایه سنوات» خواهند بود. 🔹 ۳- بر اساس مصوبه مورخ ۱۳۸۷/۷/۲۱ شورای عالی کار مقرر شد از ابتدای سال ۱۴۰۵ «کمک هزینه اقلام مصرفی خانوار» به عنوان «مزایای رفاهی و انگیزه­ای» موضوع تبصره (۳) ماده (۳۶) قانون کار برای کاگران (اعم از متأهل یا مجرد) ماهانه مبلغ ۲۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال پرداخت گردد. 🔹 ۴- مبلغ حق تأهل کارگران متاهل (اعم از مرد یا زن) از فروردین ماه سال ۱۴۰۵ مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال (پنج میلیون ریال) از سوی کارفرمایان پرداخت شود . 🔹 ۵- ضوابط مربوط به چگونگی نحوه اعمال افزایش مقرر در بند (۱) و تبصره (۱) بند (۲) در کارگاه­‌هایی که دارای طرح طبقه­‌بندی مشاغل می­‌باشند و نیز در مورد کارگران کارمزدی و همچنین چگونگی ارتقاء طبقه شغلی به موجب دستورالعمل­‌های «اداره کل روابط کار، جبران خدمت و بیمه بیکاری» خواهد بود. 🔹 ۶- مقررات این مصوبه شامل دانش آموزان و دانشجویانی که در ایام تعطیلات تابستانی در سال ۱۴۰۵ به طور موقت و به منظور آشنایی با فضای کسب و کار و محیط­های کارگاهی در کارگاه­ها اشتغال می­یابند نخواهد شد. 🔹 ۷- به منظور ایجاد انگیزه در کارکنان و تقویت رابطه مزد و مزایا با افزایش تولید و بهره­‌وری، واحدهای مشمول قانون کار می­‌توانند در قالب موافقت­نامه­‌های کارگاهی و پیمان­‌های دسته جمعی نسبت به برقراری و افزایش­های مزد و مزایا با تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام نمایند. 🔹 ۸- بر اساس مصوبه جلسه شماره ۳۴۲ مورخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۴ شورای عالی کار، اختیار تعیین افزایش مزد برای سایر سطوح مزدی در واحدهای آسیب دیده در جنگ رمضان را در قالب پیمان­های دسته جمعی به رؤسای تشکل­‌های عالی کارگری و کارفرمایی محول می­نماید. 🔹 ۹- «سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه» به کارکنان شاغل در موسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی و شرکت­های غیر دولتی وابسته به نهادها و مؤسسات مذکور و شرکت­‌های غیر دولتی وابسته به صندوق­‌های بیمه­‌های و بازنشستگی که مدیران آنها به هر طریق توسط دولت و یا موسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی و یا صندوق­‌های بازنشستگی منصوب می­شوند، با رعایت قوانین و مقررات عمومی کشور به ترتیب مقرر در قانون بودجه سال ۱۴۰۵ مصوب مجلس شورای اسلامی خواهد بود. ✨نرم‌افزار حسابداری تیپ ::: 🔵 @tipacc
🔷 از سوی سازمان تأمین اجتماعی انجام شد؛ افزایش پوشش بیمه‌ای داروهای تخصصی مورد مصرف بیماران خاص / معافیت بیماران از پرداخت فرانشیز برخی داروها 🔶 با ابلاغ سطح پوشش بیمه‌ای داروهای تخصصی مورد مصرف بیماران خاص، به‌روزرسانی و افزایش میزان پوشش بیمه‌ای داروهای تخصصی مورد مصرف بیماران خاص توسط سازمان تأمین اجتماعی اعمال شد. بیماران مبتلا به هموفیلی، تالاسمی و دیالیزی از پرداخت فرانشیز برای داروهای موجود در فهرست تعهدات سازمان‌های بیمه‌گر پایه معاف هستند. ✨نرم‌افزار حسابداری تیپ ::: 🔵 @tipacc