هدایت شده از [ ڴنبد آبے شݪمچہ ] 🇮🇷
905.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدم تا از دست نده
قدر داشته هاشو نمیدونه...
#شهید_جمهور💔
@shahidshalanche_8
هدایت شده از انیمه مودی:)
948.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه بر سرمان امده؟ 🥲
🪐| @Anime_moody
هدایت شده از مَـــجـــاز -!🇮🇷
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روس.پی = تن فروشی و یا کارگر جن.سی
هدایت شده از •|بــینهــ∞ــایت مـشـهـد|•
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقاجون… تولدتان هزار بار مبارک بِشه
دِ آخه چی بُگُم بهت که بُدونی دِلُم چِقد خوشه؟
هِی مُگُم خُودُم به خُودُم: دختر، تو بِچهمَحلهی امام رضایی!
همی جمله خودش دنیاس…
آقاجون، مردم آرزو دِرَن یه بار بٖیَن حرمتانِ ببینن…
ولی مو؟ مو هر روز از کنارِ حرمت رد مُشم، هوا تو کوچهم بوی حَرَمو مِده…
بعضی روزا مثِ عادت مِشه،
اما یهو یه چیزی تو دِلُم مِیلرزه،
مُگَم: دختر، تو پیشِ امام رضایی! حواست هست؟!
آقاجون، وقتی یکی مِفهمه مشهدی اُم،
مِگه خوش به حالت…
مویُم لبخند مِزنُم، ولی ته دلم قند وا مِشه،
مُگم آره… خوش به حالُم، چون آقاجونِ دارُم،
چون نفس مِکِشُم تو شهری که تو توشی…
مو دخترِ مشهدم…
مو بچهمحلهی شُمام…
و این یعنی هیچی تو دنیا کم نِدَرُم
@aqrj_heyat