هدایت شده از •|بــینهــ∞ــایت مـشـهـد|•
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقاجون… تولدتان هزار بار مبارک بِشه
دِ آخه چی بُگُم بهت که بُدونی دِلُم چِقد خوشه؟
هِی مُگُم خُودُم به خُودُم: دختر، تو بِچهمَحلهی امام رضایی!
همی جمله خودش دنیاس…
آقاجون، مردم آرزو دِرَن یه بار بٖیَن حرمتانِ ببینن…
ولی مو؟ مو هر روز از کنارِ حرمت رد مُشم، هوا تو کوچهم بوی حَرَمو مِده…
بعضی روزا مثِ عادت مِشه،
اما یهو یه چیزی تو دِلُم مِیلرزه،
مُگَم: دختر، تو پیشِ امام رضایی! حواست هست؟!
آقاجون، وقتی یکی مِفهمه مشهدی اُم،
مِگه خوش به حالت…
مویُم لبخند مِزنُم، ولی ته دلم قند وا مِشه،
مُگم آره… خوش به حالُم، چون آقاجونِ دارُم،
چون نفس مِکِشُم تو شهری که تو توشی…
مو دخترِ مشهدم…
مو بچهمحلهی شُمام…
و این یعنی هیچی تو دنیا کم نِدَرُم
@aqrj_heyat
هدایت شده از محب
17.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آن رازها که از همه پوشیده داشتم
تنها در این حرم به تو گفتم ، تو محرمی...❤️
#امام_رضا
#دهه_کرامت
🤍@Mohebbeh110
آسمان بهاری🇮🇷🖤
آیا از بیکاری خود رنج میبرید و به دنبال جایی میگردید که یادتان دهد جملات را اینگونه در هم طوری که هی
این توی تبلیغ پیج آقای فاطمی بود منم ایده گرفتم👍✨
آسمان بهاری🇮🇷🖤
🍓🐋 ❥ #CALLIGRAPHY ❥⇢••••••••••••••••••••••
اون زمان که رفته بودم مسابقه حوصلم سر رفت اینم کشیدم 🤝
(ماژیک طوسیم رو هم گم کردم و غمم گینه. نو بود😭💔)