eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
596 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
خبر فوتِ دوستمو شنیده بودم خیلی حالم گرفته بود، از سر کار که اومد طبق معمول با همه خستگی‌هاش شروع کرد بگو بخند کردن؛ وقتی دید به حرفاش نمی‌خندم ازم پرسید چی شده؟ وقتی اتفاقی که افتاده بودو براش توضیح دادم اومد تو آشپزخونه دوتا چایی ریخت گذاشت رو میز گفت بیا بشین اینجا باهم غصه تو رو بخوریم؛ نگفت گریه نکن، نگفت حالا دیگه پیش اومده چیکار میشه کرد، نگفت خدا رحمتش کنه؛ کلیشه تحویلم نداد، گفت بیا بشین اینجا باهم غصه تو رو بخوریم. آدم باید یکیو داشته باشه باهاش بشینه غصه بخوره؛ فقط خنده قشنگ نیست، فقط شادی قشنگ نیست، قشنگه بشینید باهم غصه همو بخورید. 👤 حامد رجب پور @tootiter
سلام مهربانان امروزتون پر از لبخند الهی در این روزهای بهاری خداوند براتون خوشبختی شادی و عشق سلامتی و لبخند و یک دنیا خیر و برکت رقم بزنه @tootiter
توی چهارماه گذشته، ۱ لباس رو فقط ۳ بار پوشیدم هر بار هم ۱ فرد بخصوص رو اتفاقی دیدم امروز من گرم صحبت بودم زد رو شونه ام و گفت: از لباست فهمیدم تویی! بعد از چند دقیقه گفت راستی تولدت کی هست؟ گمونم میخواد برام لباس بخره😂 》アッシャー《 @tootiter
سلام منم میخوام بتونم مثل بقیه مطلب بنویسم چکار باید بکنم؟ ✍️سلام اولین قدم برای نوشتن مطالعه است. مطالعه کتابهای خوب و مفید در زمینه نوشتن و کتابهای موضوع مورد نظر، مثلا برای نوشتن داستان، کتابهای داستان نویسی. دومین قدم ارتباط با اساتید است. حتما در کلاسها، جلسات و انجمنهای نویسندگی شرکت کنید. موفق باشید @tootiter
سال۷۴ بابام خدابیامرز به طورکاملا سنتی میره خواستگاری مادرم بابا بچه شهر، به شدت شر و شیطون و عیاش مادرم دختر روستا کاملا مذهبی مامان میگفت: این کاغذ قوطی کبریت بابام بوده که شب بله برون موقع خداحافظی وقتی برای بابات چشمک زدم با سواد نصفه نیمه اش قوطی کبریتش رو تاریخ زد داد بهم یادگاری:)))) بابا چند ماه دیگه، دوساله که زیر خاکه.. مادرم هنوز قوطی کبریتشو نگه داشته بین ما ترک ها ادم عاشق پیشه کیمیاست. و من همیشه برام سوال بود این حجم از احساساتی که دارم به کی رفته... اما الان جواب سوالمو دارم. من عشق رو از مادرم به ارث بردم طبیعیه احساسات فیک امروزی مطلقا به چشمم نیاد:) 》چند ساله از تهران《 @tootiter
زن بخاطر دیر به خانه آمدن همسرش شاکی بود و معتقد بود که کار را به او ترجیح می‌دهد. از مرد در تنهایی پرسیدم چرا؟ سرش پایین بود و گفت: خیلی همسرم را دوست دارم و بعداز کار کمی در خیابانها میچرخم تا اضطرابم کم بشه و بعد بیام که نگرانش نکنم، چون حساسه و خیلی غصه میخوره. مرد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی در همراهی اضطراب شدید بود. »روح الله صدیق« @tootiter
دیشب پسرم موقع تزریق هورمون رشد شاکی و ناراحت پرسید که چرا نرمال نیست و مجبوره هر شب به بدنش سوزن بزنه، منم براش توضیح دادم. صبح از خواب بیدار شده میگه: من دیشب ناراحت بودم و یه بغل حالم رو خوب میکرد به جاش تو شروع کردی به سخنرانی. اینقدر این‌روزا مادر ناکافی و نابلدی‌ام. 》Saba《 @tootiter
همسرم معمولا با آرایشگرش هماهنگ می‌کنه میاد منزل هم موهای خودش رو مرتب کنه هم دخترها رو، من هم برای اینکه راحت باشند میام بیرون از خونه. امروز مادر همسرم هم آمده برای کوتاه کردن مو. همسرم پیام داده: بوی قرمه سبزی پیچیده بود، فلانی(خانم آرایشگر) موند برای ناهار. نیم‌ساعت بعد پیام داد، فکر کنم همه ی برنج رو بخوریم، برای تو دوباره برنج جدا میذارم. نیم‌ساعت بعدش دوباره پیام داد؛ یه ظرف کوچیک خورشت مونده بود، دادم فلانی ببره برای شوهرش، خورشت هم تمام شد😂 دوباره پیغام دادم یادم رفت برنج بذارم اومدی نیمرو درست میکنم:))))) 》بابای دوتا دختر《 @tootiter
خواهرزادم میگه من تصمیم خودمو گرفتم قرار نیست برم دنبال ارزوهای مامان بابام پزشک و مهندس شم من دلم میخواد ارتیست شم یه نقاش بزرگ و حسابی مامان و بابام پزشکی دوست دارن میتونن خودشون کنکور شرکت کنن و پزشکی بیارن همین قدر نسل جدید مصمم و زرنگن 》موکاخانِم《 @tootiter
یه جاهایی خوش گذشت که میدونستی نمیگذره، یه غذاهایی چسبید که میدونستی نمیچسبه، یه کارایی کردی که میدونستی هیچوقت نمیشه، یه آدمایی اومدن که میدونستی هیچوقت نمیان؛ انتظار که نداری همه‌چی بهتر پیش میره »زندانی پنجم« @tootiter
زندگی یک پارادوکسه! برای التیام باید صدمه ببینی، برای دوست داشتن باید تجربه کنی و برای آرامش باید با هرج و مرج روبرو بشی. هیچوقت از هیچ تجربه‌ای در زندگیتون پشیمون نشید، چون همیشه قراره تعادل رو براتون به ارمغان بیاره. نور همیشه راهش رو از درون تاریکی پیدا میکنه. @tootiter
این یک تجربه‌ است: پیشنهاد می‌کنم هیچ‌وقت به آدم‌هایی که برایتان مهم هستند و در زندگی شما الهام بخش بوده‌اند، زیادی نزدیک نشوید. آدم‌ها حتی بهترین‌شان از نزدیک از گوشت و پوست هستند با کلی گیر و‌ گور شخصیتی و رفتاری. 💬 SiamakGhassemi @tootiter