eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
سال۷۴ بابام خدابیامرز به طورکاملا سنتی میره خواستگاری مادرم بابا بچه شهر، به شدت شر و شیطون و عیاش مادرم دختر روستا کاملا مذهبی مامان میگفت: این کاغذ قوطی کبریت بابام بوده که شب بله برون موقع خداحافظی وقتی برای بابات چشمک زدم با سواد نصفه نیمه اش قوطی کبریتش رو تاریخ زد داد بهم یادگاری:)))) بابا چند ماه دیگه، دوساله که زیر خاکه.. مادرم هنوز قوطی کبریتشو نگه داشته بین ما ترک ها ادم عاشق پیشه کیمیاست. و من همیشه برام سوال بود این حجم از احساساتی که دارم به کی رفته... اما الان جواب سوالمو دارم. من عشق رو از مادرم به ارث بردم طبیعیه احساسات فیک امروزی مطلقا به چشمم نیاد:) 》چند ساله از تهران《 @tootiter
زن بخاطر دیر به خانه آمدن همسرش شاکی بود و معتقد بود که کار را به او ترجیح می‌دهد. از مرد در تنهایی پرسیدم چرا؟ سرش پایین بود و گفت: خیلی همسرم را دوست دارم و بعداز کار کمی در خیابانها میچرخم تا اضطرابم کم بشه و بعد بیام که نگرانش نکنم، چون حساسه و خیلی غصه میخوره. مرد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی در همراهی اضطراب شدید بود. »روح الله صدیق« @tootiter
دیشب پسرم موقع تزریق هورمون رشد شاکی و ناراحت پرسید که چرا نرمال نیست و مجبوره هر شب به بدنش سوزن بزنه، منم براش توضیح دادم. صبح از خواب بیدار شده میگه: من دیشب ناراحت بودم و یه بغل حالم رو خوب میکرد به جاش تو شروع کردی به سخنرانی. اینقدر این‌روزا مادر ناکافی و نابلدی‌ام. 》Saba《 @tootiter
همسرم معمولا با آرایشگرش هماهنگ می‌کنه میاد منزل هم موهای خودش رو مرتب کنه هم دخترها رو، من هم برای اینکه راحت باشند میام بیرون از خونه. امروز مادر همسرم هم آمده برای کوتاه کردن مو. همسرم پیام داده: بوی قرمه سبزی پیچیده بود، فلانی(خانم آرایشگر) موند برای ناهار. نیم‌ساعت بعد پیام داد، فکر کنم همه ی برنج رو بخوریم، برای تو دوباره برنج جدا میذارم. نیم‌ساعت بعدش دوباره پیام داد؛ یه ظرف کوچیک خورشت مونده بود، دادم فلانی ببره برای شوهرش، خورشت هم تمام شد😂 دوباره پیغام دادم یادم رفت برنج بذارم اومدی نیمرو درست میکنم:))))) 》بابای دوتا دختر《 @tootiter
خواهرزادم میگه من تصمیم خودمو گرفتم قرار نیست برم دنبال ارزوهای مامان بابام پزشک و مهندس شم من دلم میخواد ارتیست شم یه نقاش بزرگ و حسابی مامان و بابام پزشکی دوست دارن میتونن خودشون کنکور شرکت کنن و پزشکی بیارن همین قدر نسل جدید مصمم و زرنگن 》موکاخانِم《 @tootiter
یه جاهایی خوش گذشت که میدونستی نمیگذره، یه غذاهایی چسبید که میدونستی نمیچسبه، یه کارایی کردی که میدونستی هیچوقت نمیشه، یه آدمایی اومدن که میدونستی هیچوقت نمیان؛ انتظار که نداری همه‌چی بهتر پیش میره »زندانی پنجم« @tootiter
زندگی یک پارادوکسه! برای التیام باید صدمه ببینی، برای دوست داشتن باید تجربه کنی و برای آرامش باید با هرج و مرج روبرو بشی. هیچوقت از هیچ تجربه‌ای در زندگیتون پشیمون نشید، چون همیشه قراره تعادل رو براتون به ارمغان بیاره. نور همیشه راهش رو از درون تاریکی پیدا میکنه. @tootiter
این یک تجربه‌ است: پیشنهاد می‌کنم هیچ‌وقت به آدم‌هایی که برایتان مهم هستند و در زندگی شما الهام بخش بوده‌اند، زیادی نزدیک نشوید. آدم‌ها حتی بهترین‌شان از نزدیک از گوشت و پوست هستند با کلی گیر و‌ گور شخصیتی و رفتاری. 💬 SiamakGhassemi @tootiter
منو هرکی رد کرده یا به خاطر قد کوتاهم بوده یا قیافه بچه‌گونم یا بی‌پولی و کارگری بابام و... نه کسی حرفی از اخلاق و شخصیت زده نه چیز دیگه ای که دست خودم باشه کلا همون اول با توجه به ظاهر دکمه کنسلم خورده شده »مه‌جبین« @tootiter
مریم قهرمانلو یه جا مینویسه بعد از رفتنت نسبت به هر چیزی دلهره دارم! به باز شدن در، زنگ تلفن، پیامک گوشی، صدای آشنا، نم باران، راه همیشگی، دلهره هایی که هیچ کدامشان تو نیستی... 💬 Mahasty @tootiter
صبح که می‌شود یادم باشد در آینه آسمان بنگرم به دریاهایِ اطراف سری بزنم نگاهِ بیشه‌هایِ زیبا را به کلبه‌یِ خورشید راهی کنم قدری از گندمزارهایِ این حوالی عطرِ خوش نان را ببویم و دستِ آفتاب را بگیرم، برویم با هم کوچه کوچه، پنجره‌ها را بیدار کنیم مبادا زندگی خواب بماند. صبح بخیر☀️🍃🌸 @tootiter
زن جوانی بود که سه ماه پیش بدنبال استرس عاطفی دچار علائم اضطرابی شده بود ولی با وجود برطرف شدن استرس، حالش خوب نمی‌شد و سوالش این بود که چرا حالا که مشکلی ندارد حالش خوب نمی‌شود؟ +چون دوره‌ی نقاهتِ روان انسان تا ۶ ماه ممکن است طول بکشد و اگر علائم افسردگی و اضطراب، بیش از این مدت و بعد از برطرف شدن عامل استرس‌زا طول بکشند، یعنی فرد مبتلابه اختلال افسردگی اساسی یا ماژور شده است. در دنیای روان انسان، کبودیهای زیر چشمان زیبای روان بعد از تجربه‌ی مشتهای بی‌رحمانه‌ی استرس، ۶ ماه طول می‌کشد تا برطرف شوند و استخوانهای شکسته‌ی روان، ۶ ماه زمان میخواهند تا جوش بخورند. به همین خاطر، شروع رابطه‌ی جدید در این دوره‌ی نقاهت، در حقیقت تلاشی برای پانسمان زخم و یا گچ گرفتن پای شکسته است و طبیعتا بعداز بهبودی زخم، کسی پانسمانها و باقی مانده‌ی گچ و آتل‌هایش را نگه نمی‌دارد. »روح الله صدیق« @tootiter