eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
یه جاهایی خوش گذشت که میدونستی نمیگذره، یه غذاهایی چسبید که میدونستی نمیچسبه، یه کارایی کردی که میدونستی هیچوقت نمیشه، یه آدمایی اومدن که میدونستی هیچوقت نمیان؛ انتظار که نداری همه‌چی بهتر پیش میره »زندانی پنجم« @tootiter
زندگی یک پارادوکسه! برای التیام باید صدمه ببینی، برای دوست داشتن باید تجربه کنی و برای آرامش باید با هرج و مرج روبرو بشی. هیچوقت از هیچ تجربه‌ای در زندگیتون پشیمون نشید، چون همیشه قراره تعادل رو براتون به ارمغان بیاره. نور همیشه راهش رو از درون تاریکی پیدا میکنه. @tootiter
این یک تجربه‌ است: پیشنهاد می‌کنم هیچ‌وقت به آدم‌هایی که برایتان مهم هستند و در زندگی شما الهام بخش بوده‌اند، زیادی نزدیک نشوید. آدم‌ها حتی بهترین‌شان از نزدیک از گوشت و پوست هستند با کلی گیر و‌ گور شخصیتی و رفتاری. 💬 SiamakGhassemi @tootiter
منو هرکی رد کرده یا به خاطر قد کوتاهم بوده یا قیافه بچه‌گونم یا بی‌پولی و کارگری بابام و... نه کسی حرفی از اخلاق و شخصیت زده نه چیز دیگه ای که دست خودم باشه کلا همون اول با توجه به ظاهر دکمه کنسلم خورده شده »مه‌جبین« @tootiter
مریم قهرمانلو یه جا مینویسه بعد از رفتنت نسبت به هر چیزی دلهره دارم! به باز شدن در، زنگ تلفن، پیامک گوشی، صدای آشنا، نم باران، راه همیشگی، دلهره هایی که هیچ کدامشان تو نیستی... 💬 Mahasty @tootiter
صبح که می‌شود یادم باشد در آینه آسمان بنگرم به دریاهایِ اطراف سری بزنم نگاهِ بیشه‌هایِ زیبا را به کلبه‌یِ خورشید راهی کنم قدری از گندمزارهایِ این حوالی عطرِ خوش نان را ببویم و دستِ آفتاب را بگیرم، برویم با هم کوچه کوچه، پنجره‌ها را بیدار کنیم مبادا زندگی خواب بماند. صبح بخیر☀️🍃🌸 @tootiter
زن جوانی بود که سه ماه پیش بدنبال استرس عاطفی دچار علائم اضطرابی شده بود ولی با وجود برطرف شدن استرس، حالش خوب نمی‌شد و سوالش این بود که چرا حالا که مشکلی ندارد حالش خوب نمی‌شود؟ +چون دوره‌ی نقاهتِ روان انسان تا ۶ ماه ممکن است طول بکشد و اگر علائم افسردگی و اضطراب، بیش از این مدت و بعد از برطرف شدن عامل استرس‌زا طول بکشند، یعنی فرد مبتلابه اختلال افسردگی اساسی یا ماژور شده است. در دنیای روان انسان، کبودیهای زیر چشمان زیبای روان بعد از تجربه‌ی مشتهای بی‌رحمانه‌ی استرس، ۶ ماه طول می‌کشد تا برطرف شوند و استخوانهای شکسته‌ی روان، ۶ ماه زمان میخواهند تا جوش بخورند. به همین خاطر، شروع رابطه‌ی جدید در این دوره‌ی نقاهت، در حقیقت تلاشی برای پانسمان زخم و یا گچ گرفتن پای شکسته است و طبیعتا بعداز بهبودی زخم، کسی پانسمانها و باقی مانده‌ی گچ و آتل‌هایش را نگه نمی‌دارد. »روح الله صدیق« @tootiter
ما به آدم‌هایی محتاج هستیم که خود را مدیون زندگانی بدانند نه طلبکار آن. به آدم‌هایی محتاج هستیم که به زندگانی عشق داشته باشند نه کینه. به آدم‌هایی محتاج هستیم که به آینده‌ی بچه‌هایشان فکر کنند نه به گذشته پدرهایشان. ما از فرومایگی‌ها استقبال نباید بکنیم، بلکه می‌خواهیم اول چنین روحیه‌های بیماری را درهم بشکنیم. از كتاب : کلیدر - محمود دولت آبادی @tootiter
زنگ زدم به پدربزرگم خیلی سرسنگین صحبت میکرد گفتم باشه پدرجون کاری نداری گفت نه به فلانی سلام برسون فهمیدم منو با دختر خالم اشتباه گرفته گفتم من فلانیم پدرجون بعد یهو ۱۸۰ درصد عوض شد کلی شعر خوند و خندید و صحبت کرد بعد مامان من هنوز عقیده داره پدرش عدالتو بین نوه هاش رعایت میکنه • فرفری • @tootiter
یه‌زمانی می‌گفتم «من حوصله‌ی هیچکس رو ندارم جز تو». اما الان که نگاه می‌کنم می‌بینم درستش اینه که بگم من هیچکس رو ندارم جز تو. من اصلا جز تو به چیزی فکر نمی‌کنم. من می‌خوام اصن هیچی جز تو رو نبینم. نشنوم. اصن دوست دارم به‌هرکی زنگ میزنم تو جواب بدی. سر که برمی‌گردونم تو رو ببینم. • اورج جورول • @tootiter
یک آدم رو دو بار پیدا نخواهید کرد. حتی در خود همون آدم. • راسل🤧 • @tootiter
شما اون روزی‌ که بفهمید بعضی از ادم ها موتورشون تو ۱۸ سالگی روشن میشه، بعضی ها ۲۵ سالگی، بعضی ها هم ۴۰ سالگی، دیگه بحث سمپاد و تیزهوشان نمیکنید! این ها از تجربه و زیاد دیدن میاد دوستان. • Iman • @tootiter