eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
یک آدم رو دو بار پیدا نخواهید کرد. حتی در خود همون آدم. • راسل🤧 • @tootiter
شما اون روزی‌ که بفهمید بعضی از ادم ها موتورشون تو ۱۸ سالگی روشن میشه، بعضی ها ۲۵ سالگی، بعضی ها هم ۴۰ سالگی، دیگه بحث سمپاد و تیزهوشان نمیکنید! این ها از تجربه و زیاد دیدن میاد دوستان. • Iman • @tootiter
من تازه دارم رانندگی یاد میگیرم. جوانی که ۱/۵ ساله میشناسمش مدام زیر گوش من داره میگه خیلی دیر اقدام کردی، دیدی گفتم دیره، تو این سن یادگیری سخته… برگردم یه بار بگم خبالان تو این سن چه غلطی کنم؟ گذشت رفت، چرا انقدر حسرت میکاری تو دل من؟ الان چه فایده داره حرفات؟ • غزلِ سایه • @tootiter
این درسته که داشته‌های شما نتیجه تلاش و دانش و توانایی‌های شماست. ولی این درست نیست که همه نداشته‌هاتون از عدم توانایی و اهمال و ناکافی بودن و...باشه. همیشه چیزهایی که دلمون میخواد بیشتره و این ماهیت انسان هست. شما برای زندگی خودتون کافی هستید. برای دیگران هم به خودشون مربوطه »فرشید @tootiter
وقتی عمرت به دنیا باشه »مادر اژدها« @tootiter
هدایت شده از قاصدک
‼️دیگه دغدغه مانتوی پوشیده و شیک نداشته باش بانو به خاطر اینکه👇👇👇.... 💯میخوام متفاوت ترین فروشگاه مانتو و عبا رو بهتون معرفی کنم😍👏👏👏👏 نه ورشکست شدیم نه حراج دروغین داریم،قیمتامون پایین ترین قیمت بازارِ👇👇👇 🔴مستقیم از تولیدی،با ضمانت مرجوع و تعویض 🔴📝امکان خرید اقساطی 🔴🛍فروشگاه حضوری در کرج و تهران همین الان با ما همراه شو که ضرر نمی کنی ☺️👇 https://eitaa.com/joinchat/223346877C929d3d2345
امروز روز دیگریست پس تو هم آدم نویی شو از گذشته رها هر چه بوده از آینده جدا هرچه که خواهد شد امروز را زندگی کن همان کسی باش که یک عمر آرزوی بودنش را در سر داشتی صبح بخیر @tootiter
‏وَ می‌دانی از من می‌پرسند او كه بود؟ می‌گويم هر آن‌چه داشتم...💚 sobhan @tootiter
‏دلت برام تنگ شده؟ زنگ بزن ‏فکر میکنی از دستت ناراحتم؟ بپرس ‏بنظرت من عوض شدم؟ باهام درمیون بذار ‏هر قدمی از هیچ‌ کاری نکردن تاثیرش بیشتره Herochnl @tootiter
اگر می‌خواهی برای آدم‌های طبقه بالا پُز بدهی زحمت نکش ! آن‌ها همیشه به نظر حقارت نگاهت می‌کنند ...! اگر هم می‌خواهی برای زیر دست‌هایت پُز بدهی باز هم زحمت نکش، چون فقط حسودی‌شان را تحریک می‌کنی ... این نوع شخصیت کاذب، تو را به جایی نمی‌رساند. فقط قلب باز است که به تو اجازه می‌دهد در چشم همه یک جور باشی ... • سه‌شنبه‌ها با موری @tootiter
‏جمله ی عجیبی که امروز خوندم: اگر زخمت رو درمان نکنی، به کسانی زخم خواهی زد که نقشی در زخمی کردنت نداشتند. »امیرعلی قِ« @tootiter