من تازه دارم رانندگی یاد میگیرم. جوانی که ۱/۵ ساله میشناسمش مدام زیر گوش من داره میگه خیلی دیر اقدام کردی، دیدی گفتم دیره، تو این سن یادگیری سخته…
برگردم یه بار بگم خبالان تو این سن چه غلطی کنم؟ گذشت رفت، چرا انقدر حسرت میکاری تو دل من؟ الان چه فایده داره حرفات؟
• غزلِ سایه •
@tootiter
این درسته که داشتههای شما نتیجه تلاش و دانش و تواناییهای شماست.
ولی این درست نیست که همه نداشتههاتون از عدم توانایی و اهمال و ناکافی بودن و...باشه.
همیشه چیزهایی که دلمون میخواد بیشتره و این ماهیت انسان هست.
شما برای زندگی خودتون کافی هستید.
برای دیگران هم به خودشون مربوطه
»فرشید
@tootiter
هدایت شده از قاصدک
‼️دیگه دغدغه مانتوی پوشیده و شیک نداشته باش بانو
به خاطر اینکه👇👇👇....
💯میخوام متفاوت ترین فروشگاه مانتو و عبا رو بهتون معرفی کنم😍👏👏👏👏
نه ورشکست شدیم نه حراج دروغین داریم،قیمتامون پایین ترین قیمت بازارِ👇👇👇
🔴مستقیم از تولیدی،با ضمانت مرجوع و تعویض
🔴📝امکان خرید اقساطی
🔴🛍فروشگاه حضوری در کرج و تهران
همین الان با ما همراه شو که ضرر نمی کنی ☺️👇
https://eitaa.com/joinchat/223346877C929d3d2345
اگر میخواهی برای آدمهای طبقه بالا پُز بدهی زحمت نکش ! آنها همیشه به نظر حقارت نگاهت میکنند ...!
اگر هم میخواهی برای زیر دستهایت پُز بدهی باز هم زحمت نکش، چون فقط حسودیشان را تحریک میکنی ...
این نوع شخصیت کاذب، تو را به جایی نمیرساند. فقط قلب باز است که به تو اجازه میدهد در چشم همه یک جور باشی ...
• سهشنبهها با موری
@tootiter