eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
تابستون که ccu بودم امیدی به خوب شدنم نبود؛ یه‌‌شب پرستار گفت شوهرت بی‌تابی‌ های پدرتو آروم می‌کنه اما وقتی تنها می‌شه خیلی گریه‌ می‌کنه و بهمون می‌گه نذاریم تنها امیدش چیزیش بشه، می‌دونی وقتی تنها امید یه نفری چه مسئولیتی گردنت هست؟ تسلیم درد بودم اما انگار یادم اورد زندگی رو… • مرجون • @tootiter
‏۵ سال پیش با یکی از کارآموزا بچه ها رو بردیم ساحل.گفتم امروز مهمون منین چون میخوام بچه ها باهم رفیق شن (تو یه مدرسه بودن ولی همو نمیشناختن) رفتیم سوپر، خرید کردیم، موقع پرداخت دخترک لباس مامانشو کشید و با ترس گفت مامان اینهمه خریدیم پول داری آخه؟ تا همین الان دلم برا بچه خونه. 😔 》صاحبِ خانه امن《 @tootiter
به نظرم زندگی تازه چهل‌سالگی به بعد شروع می‌شه. قبلش فقط داشتی گرم می‌کردی که بری توی زمین. 》اگنس‌گِرِی《 @tootiter
معلم راهنماییم میگفت: تو ذاتا آدم وراجی هستی. خدارو شکر کن لکنت داری. تو این دنیا هر چی سخت‌تر و کمتر حرف بزنی، کمتر هم ضرر میکنی. پر بیراه نمیگفت. خیلی وقت‌ها به خاطر لکنتم از حرف زدن پشیمون شدم و سکوت کردم. 》پشه خسته《 @tootiter
از وقتی یادم میاد بابام تو اتوبانا میذاشت مامانم رانندگی کنه سال 69/70 اینا گواهینامه گرفت، بابام یه رنو براش خرید بعد از چندوقت مامانم گلگی کرد که مردا تو خیابون اذیتم میکنن بهم راه نمیدن میپیچن جلوم چون تو شهر ما تعداد راننده‌های خانم از انگشت یک دست هم کمتر بود، یادمه بابام براش یه جیپ آهوی آبی خرید گفت حالا دیگه کسی جرعت نمیکنه بپیچه جلوت😂 بعدنا هم همیشه بهترین ماشینارو برای مامانم میخرید، الانم همیشه ماشین دست مامانمه، خلاصه که خواستم بگم و یار خوب تمام ماجراست... 》کمند گیسو《 @tootiter
چه دعایی کنمت اول صبح خنده‌ات از ته دل گریه‌ات از سر شوق روزگارت همه شاد سفره‌ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر @tootiter
پرسنالیتی و شخصیت آدمها بتدریج بر روی گِل صورتشان رد می‌گذارد؛ غم‌ها، شادی‌ها، خشمها، نفرت‌ها، فریب‌ها،دروغ‌ها .... صورت، بومیست که شخصیت، نقاشش است. *دکتر روح الله صدیق* @tootiter
عشق یعنی بین او و دیگران از چند جهت باید فرق بگذاری: «حدیثاً و شعوراً و اهتماماً» اول: نوع کلامت با او فرق کند نسبت به کلامت با دیگران، دوم: احساست به او منحصر به فرد باشد. سوم: و مهم‌ترین‌شان، «توجه». 👤نزار قبانی @tootiter
یک جایی در زندگی سلیقه آدم عوض می‌شود. یک جایی مثلا آدمی که عاشق پیچیدگی بوده تمام فکر و ذکرش سادگی می‌شود. یک جایی مثلا آدمی که از رنگ‌های متنوع خوشش می‌آمده تصمیم می‌گیرد تا می‌تواند رنگ سفید بپوشد. یک جایی آدمی که عاشق کباب بوده، گیاه‌خوار می‌شود، آدمی که لباس تنگ می‌پوشیده، می‌افتد دنبال لباس‌های گشاد. آدمی که اهل حساب و کتاب بوده، دست و دلباز می‌شود، آدمی که اهل خوشگذرانی بوده، گوشه‌گیر می‌شود، آدم برون‌گرا، درون‌گرا. یک جایی در زندگی رنگ شیشه عینک آدم عوض می‌شود، تحدب و تعقرش تغییر می‌کند، آنچه دور بود نزدیک به نظر می‌آید، آنچه نزدیک بود به سرعت دور می‌شود. یک جایی در زندگی، دنیای بیرون تغییر نمی‌کند، نگاه ما به جهان زیر و رو می‌شود. 💬امیرعلی بنی اسدی @tootiter
روح او پاره پاره بود، روح من سوخته! اما وقتی باهم بودیم، زخم‌هایمان کمی کمتر درد می‌کردند. 👤 ‌بریتنی چری @tootiter
شما بعد جدایی بد طرفو می‌گید ولی حمید سلیمی گفته : “اما شکوفه نداد و فهمیدم من خاک مناسبی برای او نیستم.” همینقدر زیبا و عمیق. @tootiter
وَ... پرسيد؛ آدمي را داري كه بعد از خستگي تو را به زندگي برگرداند: و من، بسيار سكوت كردم... 💬Homayuon @tootiter