eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
چه دعایی کنمت اول صبح خنده‌ات از ته دل گریه‌ات از سر شوق روزگارت همه شاد سفره‌ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر @tootiter
پرسنالیتی و شخصیت آدمها بتدریج بر روی گِل صورتشان رد می‌گذارد؛ غم‌ها، شادی‌ها، خشمها، نفرت‌ها، فریب‌ها،دروغ‌ها .... صورت، بومیست که شخصیت، نقاشش است. *دکتر روح الله صدیق* @tootiter
عشق یعنی بین او و دیگران از چند جهت باید فرق بگذاری: «حدیثاً و شعوراً و اهتماماً» اول: نوع کلامت با او فرق کند نسبت به کلامت با دیگران، دوم: احساست به او منحصر به فرد باشد. سوم: و مهم‌ترین‌شان، «توجه». 👤نزار قبانی @tootiter
یک جایی در زندگی سلیقه آدم عوض می‌شود. یک جایی مثلا آدمی که عاشق پیچیدگی بوده تمام فکر و ذکرش سادگی می‌شود. یک جایی مثلا آدمی که از رنگ‌های متنوع خوشش می‌آمده تصمیم می‌گیرد تا می‌تواند رنگ سفید بپوشد. یک جایی آدمی که عاشق کباب بوده، گیاه‌خوار می‌شود، آدمی که لباس تنگ می‌پوشیده، می‌افتد دنبال لباس‌های گشاد. آدمی که اهل حساب و کتاب بوده، دست و دلباز می‌شود، آدمی که اهل خوشگذرانی بوده، گوشه‌گیر می‌شود، آدم برون‌گرا، درون‌گرا. یک جایی در زندگی رنگ شیشه عینک آدم عوض می‌شود، تحدب و تعقرش تغییر می‌کند، آنچه دور بود نزدیک به نظر می‌آید، آنچه نزدیک بود به سرعت دور می‌شود. یک جایی در زندگی، دنیای بیرون تغییر نمی‌کند، نگاه ما به جهان زیر و رو می‌شود. 💬امیرعلی بنی اسدی @tootiter
روح او پاره پاره بود، روح من سوخته! اما وقتی باهم بودیم، زخم‌هایمان کمی کمتر درد می‌کردند. 👤 ‌بریتنی چری @tootiter
شما بعد جدایی بد طرفو می‌گید ولی حمید سلیمی گفته : “اما شکوفه نداد و فهمیدم من خاک مناسبی برای او نیستم.” همینقدر زیبا و عمیق. @tootiter
وَ... پرسيد؛ آدمي را داري كه بعد از خستگي تو را به زندگي برگرداند: و من، بسيار سكوت كردم... 💬Homayuon @tootiter
یه جا نوشته بود: “راستش من از اعتماد کردن نمی‌ترسم از نااُمید شدن می‌ترسم، از این‌که یه آدم رو باور کنم و بهم ثابت کنه که اشتباه کردم خیلی می‌ترسم..!” و چقدرم درست نوشته بود:) 💬فودوشین @tootiter
‏زندگی همینه! وقتی با دیگران رابطه داری باید منتظر هر گونه کنش و واکنش و تنش باشی،خیلی از آدما در لحظه تحت تأثیر عقده ها، منافع و عادتهاشون هستن، میخوان خودشون رو به نمایش بذارن و از احساس آزار و حقارتی که دارن به هر قیمتی فرار کنن.... *Ramin Rasaei* @tootiter
تو انیمیشن ماداگاسکار یه پنگوئن بود کل زندگیش رو داده بود دندون طلا ساخته بود بتونه سیب بخوره بعدش فهمیده بود سیب دوست نداره. کل تلاش هایی که تو زندگیم کردم مثل این پنگوئن بی معنی بود و بعدش می فهمیدم که اون مورد اصلا ارزش تلاش کردن نداشت. کاش دیگه برای هیچ چیزی تلاش نکنم. 》بابی《 @tootiter
‏غسان کنفانی تو یه نامه به غادة السمان میگه : تو ترسویی، «نصفه‌نیمه‌ای»، نه بودنم رو می‌خوای، نه نبودنم رو. غادة هم جواب میده: چون یاد گرفتم نه اون‌قدر بهت بچسبم که ازم فرار کنی، نه اون‌قدر دور بشم که فراموشم کنی… البته نظر کم‌طرفدار من اینه که «نصفه‌نیمه» نباشید. همه‌جوره باشید. 》اورج جورول《 @tootiter
کسایی که با درس خوندن به جای خوبی رسیدن میگن کنکور مهمه، کسایی که با درس خوندن به جای خوبی نرسیدن یا با کاری جز درس خوندن به جای خوبی رسیدن می‌گن کنکور مهم نیست. می‌بینید دوستان؟ واضحه، هرکسی نسخه‌ی خودش رو خودش باید بپیچه. به حرف دیگری هم نباید گوش بده. 》سیاوش《 @tootiter