تو انیمیشن ماداگاسکار یه پنگوئن بود کل زندگیش رو داده بود دندون طلا ساخته بود بتونه سیب بخوره بعدش فهمیده بود سیب دوست نداره. کل تلاش هایی که تو زندگیم کردم مثل این پنگوئن بی معنی بود و بعدش می فهمیدم که اون مورد اصلا ارزش تلاش کردن نداشت. کاش دیگه برای هیچ چیزی تلاش نکنم.
》بابی《
@tootiter
غسان کنفانی تو یه نامه به غادة السمان میگه : تو ترسویی، «نصفهنیمهای»، نه بودنم رو میخوای، نه نبودنم رو. غادة هم جواب میده: چون یاد گرفتم نه اونقدر بهت بچسبم که ازم فرار کنی، نه اونقدر دور بشم که فراموشم کنی… البته نظر کمطرفدار من اینه که «نصفهنیمه» نباشید. همهجوره باشید.
》اورج جورول《
@tootiter