eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
597 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
روح او پاره پاره بود، روح من سوخته! اما وقتی باهم بودیم، زخم‌هایمان کمی کمتر درد می‌کردند. 👤 ‌بریتنی چری @tootiter
شما بعد جدایی بد طرفو می‌گید ولی حمید سلیمی گفته : “اما شکوفه نداد و فهمیدم من خاک مناسبی برای او نیستم.” همینقدر زیبا و عمیق. @tootiter
وَ... پرسيد؛ آدمي را داري كه بعد از خستگي تو را به زندگي برگرداند: و من، بسيار سكوت كردم... 💬Homayuon @tootiter
یه جا نوشته بود: “راستش من از اعتماد کردن نمی‌ترسم از نااُمید شدن می‌ترسم، از این‌که یه آدم رو باور کنم و بهم ثابت کنه که اشتباه کردم خیلی می‌ترسم..!” و چقدرم درست نوشته بود:) 💬فودوشین @tootiter
‏زندگی همینه! وقتی با دیگران رابطه داری باید منتظر هر گونه کنش و واکنش و تنش باشی،خیلی از آدما در لحظه تحت تأثیر عقده ها، منافع و عادتهاشون هستن، میخوان خودشون رو به نمایش بذارن و از احساس آزار و حقارتی که دارن به هر قیمتی فرار کنن.... *Ramin Rasaei* @tootiter
تو انیمیشن ماداگاسکار یه پنگوئن بود کل زندگیش رو داده بود دندون طلا ساخته بود بتونه سیب بخوره بعدش فهمیده بود سیب دوست نداره. کل تلاش هایی که تو زندگیم کردم مثل این پنگوئن بی معنی بود و بعدش می فهمیدم که اون مورد اصلا ارزش تلاش کردن نداشت. کاش دیگه برای هیچ چیزی تلاش نکنم. 》بابی《 @tootiter
‏غسان کنفانی تو یه نامه به غادة السمان میگه : تو ترسویی، «نصفه‌نیمه‌ای»، نه بودنم رو می‌خوای، نه نبودنم رو. غادة هم جواب میده: چون یاد گرفتم نه اون‌قدر بهت بچسبم که ازم فرار کنی، نه اون‌قدر دور بشم که فراموشم کنی… البته نظر کم‌طرفدار من اینه که «نصفه‌نیمه» نباشید. همه‌جوره باشید. 》اورج جورول《 @tootiter
کسایی که با درس خوندن به جای خوبی رسیدن میگن کنکور مهمه، کسایی که با درس خوندن به جای خوبی نرسیدن یا با کاری جز درس خوندن به جای خوبی رسیدن می‌گن کنکور مهم نیست. می‌بینید دوستان؟ واضحه، هرکسی نسخه‌ی خودش رو خودش باید بپیچه. به حرف دیگری هم نباید گوش بده. 》سیاوش《 @tootiter
آغاز هر روز شروع دوباره؛ برای ستایش خوبی هاست آغازی برای تکاندن غباراز دل آغازی برای نشاندن غنچه های محبت وعشق... صبحتون به خیر و شادی @tootiter
‏یه‌چیز جالبی خوندم؛ میگفت می‌دونی کی رو نباید از دست بدی؟ (الذي ينطق اسمك، كأَنما يصف مكاناً آمناً) کسی که طوری اسمت رو صدا می‌زنه، که انگار داره یه جای امن رو توصیف می‌کنه. 》اورج جورول《 @tootiter
من نيمه‌ای دارم كه با من نيست! آن نيمه آيا در كدامين قرن يا در كدامين فصل يا در كدامين شب، كدامين روز، خواهد زيست؟! 👤 نادر نادرپور @tootiter
خیلی از مردم وقتی ببینند چیزی دارند که مورد علاقه فرد دیگری است، آن چیز ناگهان برایشان عزیز میشود! چیزی که یک لحظه دیگر ممکن است آن را دور بیندازند برایشان مهم و قیمتی میشود. زیرا یک نفر دیگر مشتاق داشتن آن است و می‌خواهد از آن استفاده کند. 👤 Heinrich BÖll @tootiter