چند وقت پیش حرف این بود که چطوری پرسنل رو از خونه هاشون بکشونیم تو آفیس.
قصه حسن کچل و ننه پیرزن رو برای رییس تعریف کردم که چطور با چند تا سیب حسن رو از خونه کشید بیرون! قصدم فقط یه مثال بود که بگم بهتره آروم آروم اینکارو کرد. فکر نمیکردم رییس استرالیایی توان فهم قصه رو نداره🤦♂️
• کنجکاو کم حوصله •
@tootiter
یونگ درباره با ترس و انتخاب ما در مقابله باهاش خیلی قشنگ میگه:
“اگر ترس از افتادن باشد، تنها راه نجات در پریدنی داوطلبانه است.
ترس تو هر کجا که باشد وظیفه ات نیز همانجاست.
دقیقا در همانجایی که بیشترین ترس یا درد را احساس می کنید.
بزرگ ترین فرصت برای رشد پنهان است.
اگر ترس از افتادن باشد،
تنها راه نجات در پریدنی داوطلبانه است..
ببینید شخص از چه چیزی بیشتر از همه میترسد.
تا بدانی که بعدا از کجا رشد خواهد کرد.
بگذار سقوط کنی؛
اگر قرار است سقوط کنی..
آنکه خواهی شد تو را خواهد! گرفت”
•نیکتا •
@tootiter