eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
601 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی وقتا که کسی ازم یه درخواستی داره که میدونم سخته، واقعا با این رویکرد قبول میکنم که، هیشکی واسه من نکرد بذار حداقل من اگه میتونم واسه یکی بکنم شاید یه روزی یه جایی به خودمم برگشت. • لِیْ • @tootiter
یکی از جادوهای دنیای روان این است که برعکس دنیای جسم، در آن با یک گل هم بهار می‌شود.. *روح الله صدیق* @tootiter
چند وقت پیش حرف این بود که چطوری پرسنل رو از خونه هاشون بکشونیم تو آفیس. قصه حسن کچل و ننه پیرزن رو برای رییس تعریف کردم که چطور با چند تا سیب حسن رو از خونه کشید بیرون! قصدم فقط یه مثال بود که بگم بهتره آروم آروم اینکارو کرد. فکر نمیکردم رییس استرالیایی توان فهم قصه رو نداره🤦‍♂️ • کنجکاو کم حوصله • @tootiter
یونگ درباره با ترس و انتخاب ما در مقابله باهاش خیلی قشنگ میگه: “اگر ترس از افتادن باشد، تنها راه نجات در پریدنی داوطلبانه است. ترس تو هر کجا که باشد وظیفه ات نیز همانجاست. دقیقا در همانجایی که بیشترین ترس یا درد را احساس می کنید. بزرگ ترین فرصت برای رشد پنهان است. اگر ترس از افتادن باشد، تنها راه نجات در پریدنی داوطلبانه است.. ببینید شخص از چه چیزی بیشتر از همه میترسد. تا بدانی که بعدا از کجا رشد خواهد کرد. بگذار سقوط کنی؛ اگر قرار است سقوط کنی.. آنکه خواهی ‌شد تو را خواهد! گرفت” ‌‌ •نیکتا‌‌ • @tootiter
همیشه این منو نگران میکنه که نمیدونی کِی آخرین باره، آخرین بازی توی کوچه با بچه محل ها، آخرین دیدار دوستای قدیمی، آخرین دستپخت مامان بزرگ، آخرین دور هم جمع شدن، آخرین صحبت، آخرین بغل، آخرین بوسه، آخرین خداحافظی، آخرین … 》Ham《 @tootiter
اتقدر بدم میاد از این مدل ادما که میرن بیمارستان یا اسایشگاه معلولین یا یه بنده خدایی رو تو اتوبوس یا مترو میبینن میگن الهی شکر ما خوشبختیم ما غصه ای نداریم باید بگم تو بدبخت و بیچاره و احمقی که با دیدن بدبختی کسی خوشحال میشی و الهی شکر میکنی 》موکاخانِم《 @tootiter
این تعبیر بعضی از مراجعین افسرده از خوب شدنشان را خیلی دوست دارم: +حالت چطوره؟ با لبخند میگن: خدا رو شکر، رنگ برگشته به زندگیم. 》دکتر روح الله صدیق《 @tootiter
چند سالتون بود که متوجه شدین وقتی میگیم نازک نارنجی منظور رنگ نارنجی نیست؟ درستش نازک نا رَنجی هست به معنی رنج نکشیده و سختی ندیده..... 》پدرام السلطنه اصل طهرانی《 @tootiter
ما نمیتونیم گذشته رو تغییر بدیم... ولی شاید بتونیم آینده رو یکاریش کنیم. صبح بخیر زندگی🌹 @tootiter
ما تا همین چند سال پیش کلا ماشین نداشتیم، اولین ماشینم رو بدون اینکه به کسی بگم رفتم قولنامه کردم و بردم جلو در خونه پارک کردم، خونه کسی نبود یکم بعد مامانم اومد گفت یه ماشین خوشگل جلو خونمون پارک کردن کاش مال ما بود، سوییچ رو نشونش دادم، بغلم کرد و گریه کرد. @tootiter
امروز خانمی اومد مدرسمون برای ادامه ی تحصیل که از سرنوشت همسرش تو مسیر مهاجرت غیرقانونی به انگلیس ۱۱ ماهه بی خبره!ایشون حتی بلد نبود از دستگاه کارتخوان استفاده کنه سردرگم بود همش گریه می‌کرد موقع خروج از دفتر بهم گفت خانم مدیر کمکم میکنی رو پای خودم وایسم؟😭😭 》Fatemeh Heshmati《 @tootiter
با بابام یه روز رفتیم بیرون صبحونه بخوریم، دوتا صبحونه شد یک و خورده ای، از اون موقع هروقت منو میبینه میگه جدی تو همش میری اینجور جاها؟ جدی دلت میاد پول منو اینجوری خرج کنی؟ فکر میکنی من دزد و حرومخورم که دلت نمیسوزه برای پولام؟ یعنی واقعا برات عادیه سوسیس تخم مرغو اینقدر بهت بندازن؟!!! 》یونیکورن《 @tootiter