eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
602 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه جلسه سومش بود گف خاله شما خیلی مهربونی بقیه دکترا نه _شما که فقط پیش من اومدی +نه قبل شما پیش یه اقای دکتر رفتم اون گف دندونمو میکشه ولی شما درستش کردی _کدوم دندون؟ و دستشو گذاشت رو دندونی که من کشیدم:))))) (صرفا چون بش گفته بودم با ناخون‌گیر کرماشو برداشتم فقط)😂 »khabaloo« @tootiter
واژه «دوست» را در فرهنگ لغت جستجو کنید! به شما میگوید ضد دشمن! واژه «رفیق» را جستجو کنید و این بار به شما میگوید همراه! میخواهم بگویم واژه ها خودشان عالمی دارند. هر کدام به اندازه ی کفایت، راه و چاه را به ما نشان میدهند! دوست، در لحظه پیدا میشود و در لحظه ای هم ناپدید. رفیق اما فرق دارد، زمانی که می آید به ماندنش بیشتر دل میبندی تا اینکه منتظر رفتنش باشی! زندگی هرکدام از ما آمیخته ای از دوست و دشمن هاست، اما کم پیش می آید که رفیق ها همدیگر را پیدا کنند! رفاقت های پایدار از وفاداری می آیند و دوستی های فراوان از چرب زبانی! انتخاب کنید که میخواهید کدام باشید، یک وفادار یا یک تملق گو؟! »امیر مسعود ضرابی« @tootiter
این‌جمله رو هرکسی بهتون‌ نمیگه ولی یادتون باشه: وابستگیِ زیاد نسبت به هر چیزی باعث میشه که شما آدمِ خوشحالی نباشید ! »𝖧𝖾𝗅𝗂𝗎m« @tootiter
همسر جوونش سرطان گرفت! وارد فاز شیمی درمانی که شد، به این مرد گفت می‌دونم زیاده خواهیه، ولی می‌شه تو هم با من موهاتو از ته بزنی که من حداقل یه دلگرمی داشته باشم؟! جواب داد:: معلومه که نه!!! جواب مامانمو چی بدم؟! بگم چون زنم سرطان گرفته، منم موهامو زدم؟! 😑 *ساناز هستم، یک مالک* @tootiter
ذهن آدمی مانند ساعتی است که مدام از کار می‌افتد ذهن را باید با اندیشه های خوب کوک کرد... امروزتون رو پر از اندیشه های بکر و خوب شروع کنید، ذهنتون رو خالی از هرگونه بدی کنید، زیبایی ها را ببینید✨ صبح زیباتون بخیر @tootiter
باریستای کافه‌ای که میرم تا دبیرستان درس خونده. همیشه میگه و میخنده. امروز موقع قهوه خوردن به این فکر میکردم من که تا دکترا خوندم شادترم یا این پسر؟ حتما اون شادتره. زمان ما دهه شصتی‌ها میگفتن بخونید، کار خوب پیدا کنین تا خوشبخت بشین. همش دروغ و توهم بود. شادی یعنی زندگی در لحظه. *پشه خسته* @tootiter
بگذار دوستت بدارم تا از اندوه دور بمانم تا از تاریکی برهم تا از زشتی دور شوم بگذار دمی در کف دستان تو بخوابم. ای امن ترین مکان ها! با عشق تو می توانم هندسهٔ جهان را دگرگون کنم سرزمین موعود را در هم شکنم... نزار قبانی @tootiter
باید در خودت یک گوشه ای از وجودت آدمی ساخته باشی که در روزهای سخت نیازی به پناه بردن به هیچ کجا و هیچ کس نداشته باشی... @tootiter
و از خطاهای بزرگم آن بود که؛ لحظات دلخوشی رو سرسری می‌گذراندم، اما غم و اندوه را با همه‌ی وجود زندگی میکردم... sweet @tootiter
امروز تولد بابام بود ، گفتیم اول آرزو کن بعد شمع ها رو فوت کن برگشت رو به مامانم وقتی که داشت به چشاش نگا میکرد گفت : آرزوی من 25 سال پیش برآورده شده پ.ن : اینجوری عاشق شید :))) faty @tootiter
✉️ماذا أكتب لكِ؟ و أنا كلما حاولت أن أكتب؛ شعرت بأن قلبي سيقلع من مكانه ليسكن صدرك... چه برایت بنویسم؟! که هرگاه خواستم برایت بنویسم، احساس کردم که قلبم از جایش کنده خواهد شد تا در سینه تو بنشیند... - از نامه های غسان کنفانی به غادة السمان @tootiter
عمیقا این حرفِ امیر محمد عبدالهی رو میفهمم که میگه: "‏آدمی چه عجیب و بیچاره است! افرادی دوستت داشتند، دارند و خواهند داشت.. اما تو از اینکه یک نفر دوستت نداشت، رنج میکشی.." hanieh35 @tootiter