بچه جلسه سومش بود گف خاله شما خیلی مهربونی بقیه دکترا نه
_شما که فقط پیش من اومدی
+نه قبل شما پیش یه اقای دکتر رفتم اون گف دندونمو میکشه ولی شما درستش کردی
_کدوم دندون؟
و دستشو گذاشت رو دندونی که من کشیدم:)))))
(صرفا چون بش گفته بودم با ناخونگیر کرماشو برداشتم فقط)😂
»khabaloo«
@tootiter
واژه «دوست» را در فرهنگ لغت جستجو کنید! به شما میگوید ضد دشمن!
واژه «رفیق» را جستجو کنید و این بار به شما میگوید همراه!
میخواهم بگویم واژه ها خودشان عالمی دارند. هر کدام به اندازه ی کفایت، راه و چاه را به ما نشان میدهند!
دوست، در لحظه پیدا میشود و در لحظه ای هم ناپدید. رفیق اما فرق دارد، زمانی که می آید به ماندنش بیشتر دل میبندی تا اینکه منتظر رفتنش باشی!
زندگی هرکدام از ما آمیخته ای از دوست و دشمن هاست، اما کم پیش می آید که رفیق ها همدیگر را پیدا کنند!
رفاقت های پایدار از وفاداری می آیند و دوستی های فراوان از چرب زبانی!
انتخاب کنید که میخواهید کدام باشید، یک وفادار یا یک تملق گو؟!
»امیر مسعود ضرابی«
@tootiter
همسر جوونش سرطان گرفت! وارد فاز شیمی درمانی که شد، به این مرد گفت میدونم زیاده خواهیه، ولی میشه تو هم با من موهاتو از ته بزنی که من حداقل یه دلگرمی داشته باشم؟!
جواب داد:: معلومه که نه!!! جواب مامانمو چی بدم؟! بگم چون زنم سرطان گرفته، منم موهامو زدم؟! 😑
*ساناز هستم، یک مالک*
@tootiter
باریستای کافهای که میرم تا دبیرستان درس خونده. همیشه میگه و میخنده. امروز موقع قهوه خوردن به این فکر میکردم من که تا دکترا خوندم شادترم یا این پسر؟ حتما اون شادتره. زمان ما دهه شصتیها میگفتن بخونید، کار خوب پیدا کنین تا خوشبخت بشین. همش دروغ و توهم بود. شادی یعنی زندگی در لحظه.
*پشه خسته*
@tootiter