eitaa logo
طوطی تر
63.5هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
602 ویدیو
32 فایل
اینجا دنیای رنگارنگ طوئی‌تر فارسیه😜 🕊توئیت‌های چالشی و مشارکتی و پست‌هایی که دل‌ها رو به حرف میاره می‌ذارم براتون. تبلیغ: @ghaasedak 🔴تبادل نظر https://eitaayar.ir/anonymous/bw9.b53
مشاهده در ایتا
دانلود
باید در خودت یک گوشه ای از وجودت آدمی ساخته باشی که در روزهای سخت نیازی به پناه بردن به هیچ کجا و هیچ کس نداشته باشی... @tootiter
و از خطاهای بزرگم آن بود که؛ لحظات دلخوشی رو سرسری می‌گذراندم، اما غم و اندوه را با همه‌ی وجود زندگی میکردم... sweet @tootiter
امروز تولد بابام بود ، گفتیم اول آرزو کن بعد شمع ها رو فوت کن برگشت رو به مامانم وقتی که داشت به چشاش نگا میکرد گفت : آرزوی من 25 سال پیش برآورده شده پ.ن : اینجوری عاشق شید :))) faty @tootiter
✉️ماذا أكتب لكِ؟ و أنا كلما حاولت أن أكتب؛ شعرت بأن قلبي سيقلع من مكانه ليسكن صدرك... چه برایت بنویسم؟! که هرگاه خواستم برایت بنویسم، احساس کردم که قلبم از جایش کنده خواهد شد تا در سینه تو بنشیند... - از نامه های غسان کنفانی به غادة السمان @tootiter
عمیقا این حرفِ امیر محمد عبدالهی رو میفهمم که میگه: "‏آدمی چه عجیب و بیچاره است! افرادی دوستت داشتند، دارند و خواهند داشت.. اما تو از اینکه یک نفر دوستت نداشت، رنج میکشی.." hanieh35 @tootiter
کاج داخل بیمارستانمان شاید صدساله باشد، بزرگ و باشکوه. یکی از شاخه‌های بالای درخت زرد شده بود. باغبان آوردیم و گفت: آب کافی به درخت نرسیده، باید دور درخت را گود کنید و مرتب آبش بدهید. این درخت با باور به اینکه با این شکوه و عظمتش، خودش آب را خواهد یافت، کمترین آبیاری و توجه را گرفته بود و داشت کنار آب و جلوی چشم همه‌ی آنهایی که تحسینش می‌کردند، خشک می‌شد. همینطورند آدمهای قوی؛ کنار آب و پیش عزیزانشان، خشک می‌شوند و تنها وقتی می‌افتند، صدای سقوطشان سرها را با تعجب به سمتشان بر می‌گرداند. روح الله صدیق @tootiter
تو گم نشدی! تو در مرحله‌ سختی از زندگیت هستی، جایی که نسخه قبلیت رفته و نسخه جدیدت هنوز کامل متولد نشده؛ به خودت فرصت تغییر رو بده @tootiter
میگن ملا نصرالدین زنش رو کتک می‌زد ازش پرسیدن چیکار کرده؟ گفت هیچی! خرجی که نمی‌دم، سفر و تفریح که نمی‌برم، کار که نمی‌کنم، چیزی هم نمی‌خرم! بالاخره باید یادش بمونه شوهر داره! برای همین می‌زنمش! وجداناً دقیقاً حکایت بعضی آدما تو زندگیمون همین است! آزار میدن که یادمون بمونه هستند! 》ضدی《 @tootiter
چیزهای خوب این دنیا بی پایان است همه کاری که باید انجام دهی این است که به خودت جرئت کشف کردن آن ها را بدهی و روزت را با یک لبخند شروع کنی صبحت بخیر @tootiter
دوستی داشتم که تنها زندگی میکرد ولی دو تا مسواک توی دستشویی بود با خمیر ریش مردونه،دو تا حوله حمام به در بود مردونه و زنونه،دو تا دمپایی داشت مردونه و زنونه، یکبار با لحن غم انگیزی گفت دلم میخواد حس کنم یکی هست توی خونم ولی نیست... 》زن ناصرالدین شاه《 @tootiter
پدر همکارم فوت شده بود همکارم فردای روز خاکسپاری اومد سرکار و مثل بقیه روزها به کاراش رسید قهوه‌شو خورد با بچه‌ها حرف زد و گفت دیروز مراسم ختم بوده و معتقد بود نباید رنج رو ادامه داد میگفت پدرش بهترین آدمی بوده که میشناخته درست زندگی کرد زندگی عاشقانه ای با مادرش داشته و بعد از یه سال مبارزه با بیماریش دنیا رو ترک کرده و این هیچ اندوهی نداره دنیا همینه معتقد بود پدرش تو دنیای جدیدش حتما خوشحاله میگفت قرار نیست آدما تا ابد کنار هم باشن مرگ و تولد یه چیز خیلی طبیعیه میگفت حتما دلم براش تنگ میشه اما قرار نیست زانوی غم بغل بگیرم حرفاش برام عجیب اما جالب بود 》موکاخانِم《 @tootiter
یه بار تو دوران جوونی یه فیلمی می‌دیدیم که گاهی صداش قطع می‌شد و از قضا بیشتر وقتی زن‌ها صحبت می‌کردند این اتفاق می‌افتاد. با دوستم تحلیل می‌کردیم که کارگردان خواسته با این ترفند بی‌صدایی زن‌ها رو نشون بده. بعداً فهمیدیم لپ‌تاپ خراب بوده. خلاصه می‌خواهم بگویم که تحلیل‌های امروزی هم. »BiblioPhile« @tootiter