جناب رئیسجمهور ترامپ، انتخاب شما را شادباش میگویم. شما در اولین دوره ریاست جمهوری خود، قاطعانه در کنار مردم ایران و علیه جمهوری اسلامی ایستادید؛ رژیمی که نه فقط خاورمیانه، بلکه مردم آمریکا را هم با ترور، بیثباتی و آشوب تهدید میکند. اکنون شما این فرصت را دارید که تاریخساز شوید و با کمک به پایان دادن به این تهدید، یک بار برای همیشه، میراثی از صلح پایدار به جا بگذارید. در این مأموریت، مردم ایران بهترین شریک صلح شما هستند.
رضا پهلوی
8.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👓 پروفسور ایلان پاپه از برجستهترین دانشمندان اسرائیل: بیایید واقعیت را بیان کنیم که اسرائیل دیگر کنترل کامل سرزمینش را از دست داده است!
🔺زندگی در بیش از ۵۰ درصد از مناطق اسرائیل دیگر عادی نیست و وضعیت کشور بسیار بحرانی است!
🔺شمال اسرائیل به میدان جنگ تبدیل شده؛ زندگی در حیفا و اطراف آن بحرانی است؛ با خانههایی سوخته، مزارع سوخته و ذخایر طبیعی نابود شده! مردم در حال ترک کشور هستند و بسیاری از آنان دچار افسردگی و تروما شدند!
تحریف ستیزی فاطمه زهرا
آیت الله شهید محمد باقر صدر:
پیامبر چند راهکار میتوانست برای تداوم رسالت اتخاذ کند.
فرضیه اول: سکوت و موضع منفی و وانهادن امر خلافت امّت اسلامی از سوی رسول خدا به مسلمانان بود. این راهکار کاملاً غلط است، زیرا علائم عدم بلوغ امت به روشنی وجود داشت، زیرا چنین موضعی از دو امر ناشی می شود که هیچ کدام بر پیامبر منطبق نیست:
اول اینکه پیامبر هیچ خطری برای آینده دعوت اسلامی احساس نمی کرد و معتقد بود: امّت اسلامی از انحراف مصون خواهد بود، دوم آنکه نگاه او مصلحت اندیشانه باشد؛ یعنی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله علی رغم حساسیت به مجاهدت های گذشته خود و احساس خطر نسبت به آینده امّت، تلاشی در جهت رفع این خطرات نکند.
فرضیه دوم: نظام شورایی و ارجاع جامعه اسلامی به نخبگان و خبرگان. یعنی پیامبر باید امت را برای تبیین مبانی اجرایی این راه حل آماده کند، که با خصلتِ وقایع و موقعیت عمومی و ثابت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و دعوت اسلامی سازگار نیست. مقتضای چنین برداشتی از سیره رسول اکرم صلی الله علیه و آله آن است که ایشان پیش از رحلت، نظام شورایی و حدود و جزئیات آن را به امّت نوپای اسلامی بیاموزد، در حالی که در احادیث منقول از ایشان و همچنین در ذهنیت امّت اسلامی دست کم ذهنیت مسلمانان اولیه نشانه ای از استناد به حقانیت نظام شورایی در کلام پیامبر نمودار نیست.
فرض سوم یعنی موضع مثبت در چارچوب انتخاب و تعیین جانشین، تنها راه معقولی است که با اوضاع آن روز و هدف نهایی پیامبر صلی الله علیه و آله سازگار می باشد. احادیث متواتر شیعی از قبیل حدیث دار، ثقلین، منزلت، غدیر و ده ها حدیث نبوی دیگر، نظریه سوم را به اثبات می رسانند. مطالعه سیره زندگانی رسول اکرم صلی الله علیه و آله و شیوه معاشرت ایشان با حضرت علی علیه السلام به روشنی این نظر را به ذهن متبادر می سازند که پیامبر صلی الله علیه و آله درصدد تربیت انسانی شایسته و همشأن خود برای تولّی امر ولایت بودند.
ویلفرد مادلونگ نویسنده آلمانی : شیوه پیامبران پیشین نیز تعیین بوده و نشان میدهد آنان معمولاً از ذریه خود کسی را برای جانشینی انتخاب کردند، پیامبر اکرم(ص) نیز به این مهم توجه داشته و مایل بوده فردی از خاندان و ذریه خودش را به جانشینی برگزیند.
حتی اگر گزارش های تاریخی جانشینی امام علی را قبول نکنیم، باز هم او جانشین پیامبر است. چون سخنان زیادی از پیامبر در این رابطه وجود دارد.
🔰🔴 به هرحال در مسئله بسیار مهم جانشینی پیامبر اکرم (ص) دو نظریه عمده وجود دارد:
۱ - نظریه" استخلاف " که مفاهیمی مثل "خلافت" و" اجماع " و "اهل حل و عقد " و حتی شورا و بیعت را در هم بر میگیرد.
۲-نظریه نصب یا "وصایت " که امامت و ولایت و عصمت را شامل میشود
🔹🔸🔹 در تاریخ اسلام و قرون بعدی تا به امروز بحث "مشروعیت" در هر دو نظریه از جمله مباحث سرنوشت ساز شیعه و سنی بوده است ؛ اما در این میان یک شاهد معتبر و زنده تاریخی از همان ابتدا توانست مشروعیت نظریه ولایت و جعلی بودن نظریه خلافت را به طور شفاف و دقیق نشان دهد و آن حیات کوتاه ۷۵ و یا ۹۵ روزه و سپس شهادت حضرت فاطمه (س) بعد از رحلت نبی اکرم (ص) است ؛
🔸🔹🔸 جدا شدن این دو خط عقیدتی از همدیگر و غصبی و انحرافی بودن جریان حاکم سیاسی فقط در قالب انتقادات و نوحه سرایی و خطبه خوانی دختر بزرگوار پیامبر میسر گردید و سپس مخفی بودن قبر مطهر و اجازه نداشتن خلیفه و باند حاکم در تشیع جنازه ، عدم مشروعیت نه تنها شخص خلیفه بلکه اصل جایگاه خلافت را در مقابل وصایت نشان داد ۰
🔹🔸🔹اگر نشانه گذاریهای حضرت فاطمه (س) در حقانیت امامت نبود شاید تبلیغات خلفا تا دهه ها و حتی قرون بعدی با مقدس جلوه دادن و مشروعیت سازی خلیفه و خلافت به عنوان تنها گزینه جانشینی، وجود داشتن نظریه اصلی و رقیب دیگری را تا ابد منکر می شدند و یا آن را ساخته تاریخی قرون بعدی شیعه وانمود می کردند.
👤 "ایلان ماسک"
این پیام را یکی از کانال های معروف تلگرام که یک میلیون مخاطب دارد گذاشته!
جالب اینجاست که ایلان ماسک سال ۵۴، تنها سه ساله بوده😵💫😳
کلی آدمم زیر این پست به جمهوری اسلامی فحش دادن.
بسیاری از ادعاهای آدم ها همین طوریه؛ جذاب اما بی سند.
پ.ن:
سوره انعام؛ ۱۴۸
إِنْ تَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنْ أَنْتُمْ إِلَّا تَخْرُصُونَ.
شما فقط از پندارهای واهی و پوچ پیروی می کنید و جز به حدس و گمان تکیه نمی زنید.
36.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚡️ تجمع میلیونی سالیانه مبلغان جماعت التبلیغ در گردهمایی ۲۰۲۴ رایوند پاکستان و آغاز مهاجرت مبلغان به اقصی نقاط جهان.
برنامه اجتماعات بعدی «جماعت تبلیغ» در مناطق جهان به شرح ذیل اعلام شده است.
📜 تقرر في مشورة العالم التي انعقدت في اجتماع رايوند تواريخ هذه الاجتماعات العالمية؛
- اجتماع القدماء بنغلادش 29نوفمبر ٣ ديسمبر
- اجتماع تونجي بنغلاديش من ٣١ يناير إلى ٢ فبراير
_ اجتماع جنوب افريقيا كيب تاون ٦/8 ديسمبر
PortElizabeth
كيب تاون 13-15 ديسمبر
-استراليا (بيرث) 13-16 ديسمبر
-استراليا سيدني 20-23 ديسمبر
-سويسرا 20-22 ديسمبر
-هولندا وبلجيكا 27-29 ديسمبر
-موريتانيا 27-30 ديسمبر 4-7يناير
-سيراليون 24-26 يناير
-مشورة أوروبا ستعقد في تركيا 24-26 يناير
-اجتماع ملبورن استراليا24-22 يناير
-مشورة كندا 1-2 فبراير فانكوفر
-اجتماع بورما فبراير
-اجتماع راوندا وبورندي 7-9 فبراير 14-16 فبراير
-لقاء رايوند 9-13 نيسان
-إجتماع نيوزيلندا 18-20
-اجتماع فيجي 20-22 نيسان
-اجتماع استراليا 25-27 نيسان
-اجتماع ٥ دول زمزم جوهانسبرغ موزمبيق 28-31 April
-اجتماع اسبانيا 2-4 أيار
-اجتماع إيطاليا 9-11 أيار
-اجتماع اليونان 5-7 أيار
-اجتماع الفيليبين 2-4 حزيران
-اجتماع ترينيداد 18-20 حزيران
-اجتماع البرتغال 4-6 تموز
-اجتماع المانيا11-13 تموز
-اجتماع مدغشقر 18-19 تموز
-اجتماع تايلند 8-10 آب
-اجتماع تايوان 9-11 تشرين الأول
-إجتماع رايوند 7-9 تشرين 14-16
6.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨جریان انحرافی با تحریف واقعیت، از رهبر انقلاب جلوتر حرکت می کند!!!
شهید حاج محمد ابراهیم همت:
زمان بازرگان به ما بر چسب چریک زدند، زمان بنی صدر هم برچسب منافق! هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم، برچسب بارانمان کردند.
حالا روزی ده برچسب دشت میکنیم، اما بسیجیان دلسرد نباشید، حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند!
.
8.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تحقیر ایران در گذشته
ایران پس از جنگ جهانی اول؛ هرچند اعلام بی طرفی کرد،
اما اشغال شد.
در قحطی بزرگ سال ۱۲۹۶، میلیونها ایرانی کشته شدند.
دولت ایران پیگیر جبران خسارت و غرامت بود. تمنا و تقاضا کرد اما آن ها را به کنفرانس صلح پاریس راه ندادند!
مشاورالممالک انصاری وزیرخارجه به پاریس رفت تا مطالبات ایران را به گوش جهان برساند!
اما با سنگ اندازی انگلستان، هیات ایرانی را به جلسه راه ندادند!
وزیر و هیات ایرانی در خیابان های پاریس آواره بودند!
وثوق نخست وزیر بود اما وسط ماموریت وزیر خارجه خودش را که در سفر پاریس بود عزل کرد و نصرت الدوله فیروز را جایگزین ساخت.
وزیرخارجه هم از این کار وثوق آزرده خاطر شد و تصمیم گرفت برای همیشه در اروپا بماند.
ننگ این بود که ایران را اشغال کرده بودند اما حتی در کنفرانس پاریس به هیات دیپلماتیک ایران اجازه ورود به جلسه ندادند.
جالب است بدانیم:
هیات دیپلماتیک ایران در پاریس آواره و منتظر بود که به ایران اجازه ورود داده شود! با سنگ اندازی انگلستان اجازه ندادند. آمریکا و فرانسه هم وساطت کردند اما فایده نداشت. انگلستان نمیخواست صدای ایران برای غرامت خواهی و خروج انگلیسی ها از ایران به گوش جهان برسد.
محمدعلی فروغی مشهور یکی از اعضای هیات دیپلماتیک ایران در پاریس است.
او می گوید: شش ماه است از تهران خارج شده و پنج ماه است در پاریس معطلیم!!
برای پول معطلیم!
پول نمیفرستند!
نسیه میخوریم!
فرضاً بخواهیم راه بیفتیم مخارج راه نداریم و عجالتاً جز این که قهراً توکل به خدا کرده مادام که مهمانخانه به طور نسیه متکفل ما هست متوقف باشیم چاره نداریم.
تاکید چندباره رهبر انقلاب به مساله "تاریخ" روز گذشته در دیدار با بسیجیان:
نقشهی استعمار این است: تاریخ شما را انکار کنند، هویّت شما را انکار کنند، تواناییهای شما را انکار کنند؛ وقتی شما میخواهید نفت کشور خودتان را که در اختیار انگلیس است ملّی کنید، عواملشان در داخل کشور بیایند سخنرانی کنند، بنویسند که «چه حرفها! ایرانی مگر میتواند پالایشگاه آبادان را اداره کند؟ ایرانی آفتابهی گلی هم نمیتواند بسازد»! اینجوری تحقیر کنند ملّتها را. بسیج، نقطهی مقابل این است؛ بسیج، نقطهی مقابل این تحقیر ملّی است. سلطهگران برای اینکه بتوانند تسلّط پیدا کنند، دستکاری میکنند باورهای ملّی را. یک ملّتی یک تاریخی دارد، یک اعتقادی دارد، یک بزرگانی دارد، یک باوری دارد؛ این را دستکاری میکنند، خراب میکنند، تحقیر میکنند.