از چی خسته ای ؟؟؟
همون کلمش رو بزار داخل نقطه چین و باهاش جمله سازی کن✌️
I'm tired of ...
من از ... خسته ام.
♻️♻️♻️♻️♻️
🔰مثال با اسم
➡️🔻I'm tired of apartment.
😔من از آپارتمان خسته ام.
➡️🔻I'm tired of this city.
😔من از این شهر خسته ام.
➡️🔻I'm tired of this world.
😔من از این دنیا خسته ام.
همونطور که می بینید قالب یکسانه و اینجوری جمله سازی مث آب خوردن میشه👌
I'm tired of ...
من از ... خسته ام.
♻️♻️♻️♻️♻️
🔰مثال با فعل ing دار
➡️🔻I'm tired of being in here.
😔من از بودن در اینجا خسته ام.
➡️🔻I'm tired of repeating.
😔من از تکرار کردن خسته ام.
➡️🔻I'm tired of hearing bad news.
😔من از شنیدن اخبار بد خسته ام.
همونطور که می بینید قالب یکسانه و اینجوری جمله سازی مث آب خوردن میشه👌
دو تا نکته ی تلفظی هم اضافه کنم✌️😉
Of = آو
Off= آف
Ing= اِن
اینجوری خدای لیسینینگ میشی😘
🤗با من باش تا زبان رو حرفه ای یادت بدم☺️
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏝گفته های دانشجوی ایرانی مون که به تازگی به آمریکا مهاجرت کرده.
⭕️حتما تا آخر گوش کنید.