.
سلاااام رفقا حالتون چطوره؟😎
دوستان عزیزی که به تازگی به جمعمون پیوستید خوش اومدید ❤️
👨👩👧👦اعضای وفادار و قدیمیِ خودم؛ یکم
جمع و جورتر بشینین بقیه هم جا بشن
.
218.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من توی مسیر خونه بودم.
1. I was on my way home 🏡
Or
2. I was in my way home 🏡
اینجا جوابت رو بگو👈
@ucanto
I have been on my way home 🏡 for 2 hours.
دو ساعته که توی راهم.
🏡🏡🏡🏡🏡
There's been a heavy traffic.
ترافیک سنگینه.
🏎🚕🚗🚌🚙
I'll be late.
دیر میرسم.
💁♂💁♂💁♂💁♂💁♂