يه خستگي هايي خيلي قشنگن!
مثل اون وقتايي كه از شدت تلاش براي هدفات ولو ميشي رو رختخوابتو زودي خوابت ميبره! خستگي حاصل از اقدامات روزانه اي كه براي هدفات وروياهات برداشتي خستگی حاصل از دووم آوردن و موندن پاي مسيري كه عاشقشی
نامهای به خودم : 🙂📝
݁⭑ میدونم بعضی روزا حالت خوب نیست؛
میدونم آرزو و رویاهای زیادی داری،
میدونم هدفات بزرگن ... ✨
میدونم شده شبهای زیادی از فکر خوابت نمیبره :)
میدونم با اینکه خیلی غصه و درد داری
ولی هنوز سعی میکنی لبخند رو لبات باشه؛🙂🌿
میدونم خیلی جاها بهت حرفهایی زدن که نباید میشنیدی !
ولی تو هيچوقت عوض نشدی !
همیشه سعی کردی برای خواستههات بجنگی !💭🪄
برای هدفت تلاش کنی !
مرسی که تسلیم نشدی من
به تلاشی که برای هدفت میکنی، افتخار کن!
چون شخصیتِ تو، زندگیِ تو،
موفقیتِ تو و حالِ خوبت
به همین تلاش بستگی داره...🌱