حال دلت رو به بودن و نبودن آدمها گره نزن !
آدمها به واسطه شرایط گاهی هستند ؛ گاهی نیستند ...
به خودم گفتم: ببین!
تمام مشغلهها
و نگرانیهات را فراموش کن
و یک امروز را خوشحال باش
و به چیزی فکر نکن.
یک امروز را بیخیالِ دنیا باش
و بهترین لباست را بپوش
و خوشبوترین عطرت را بزن
و عمیقترین لبخندها را
روی لبت سنجاق کن
و بهترین مکانهای شهر را ببین
و با مهربانترین آدمها معاشرت کن
و سعی کن در آرامترین
حالات ممکن یک انسان باشی.
غمگین ترین لحظه ی زندگی اونجاست که حال دل خودت از همه خراب تره ولی تا یکی میگه حالم بده تموم تلاشتو میکنی که حال دلشو خوب کنی..!:)
شاعر میگه که:
نه بیمارم نه خوشحالم، نه از حالم خبر دارم!
گهی با جان گهی با دل، گهی از هر دو بیزارم