غمگین ترین لحظه ی زندگی اونجاست که حال دل خودت از همه خراب تره ولی تا یکی میگه حالم بده تموم تلاشتو میکنی که حال دلشو خوب کنی..!:)
شاعر میگه که:
نه بیمارم نه خوشحالم، نه از حالم خبر دارم!
گهی با جان گهی با دل، گهی از هر دو بیزارم
دکتر هلاکویی میگه:
عزیزم برای خودت بپوش، برقص، بگو، بخند هرطوری دلت میخواهدتصمیم بگیر ورفتارکن توتنها کسی هستی که میتونه حال دلت رو خوب کنی وهردقیقه کنارخودتی..:)
لکنت شعر و پریشانی و جنجال دلم
چه بگویم که کمی خوب شود حال دلم؟
کاش میشد که شما نیز خبردار شوید
لحظهای از من و از دردِ کهنسال دلم
از سرم آب گذشته است مهم نیست اگر
غم دنیای شما نیز شود مالِ دلم
عاشقِ نان و زمین نیستم این را حتماً
بنویسید به دفترچهی اعمال دلم
آه! یک عالمه حرف است که باید بزنم
ولی انگار زبانم شده پامال دلم
مردم شهر! خدا حافظتان من رفتم
کسی از کوچهی غم آمده دنبال دلم .