eitaa logo
آلـ🍒ـبالو؛
2 دنبال‌کننده
824 عکس
466 ویدیو
0 فایل
همیشہ با مغزت رهبری کن نہ قلـبت! شاید برای حرفای ناگفته! باید یادآوری کنم در اینجا دورهمی دختراس.. کپی نکن،فور قشنگتره:) اگه با فعالیت کم مشکل داری؛ الان لف بده🤍🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
من واقعا به دیالوگ سعید تو تاسیان باور دارم: اگه بلد بودیم با هم حرف بزنیم،اگه زخم‌هامون و نگه نمی داشتیم،خیلی اتفاق‌ها نمی‌افتاد. آدما هیچوقت کاملاً مقصر یا کاملاً بی‌گناه نیستن، هرکسی یه‌جایی ممکنه حق داشته باشه. فقط باید یادبگیریم بشنویم و بفهمیم.
چه دوستت دارم هایی که به متنفرم ازت تبدیل شد : (
اربعین امسالم جا موندیم 💔 ؟ برام دعا میکنین :)
یه نامه دلی مولای من! ای امام حسین (ع)، این دلِ جامانده از قافله‌ی عشاق، این دلِ بی‌قرارِ کربلا، این قلبِ پر از مهر و محبت شما، با هزاران سلام و درود به سوی شما پر می‌کشد. اربعین نزدیک است و من هر روز بیشتر از قبل، دلتنگ حرم و گنبد طلایی‌تان می‌شوم. می‌دانم که لیاقت این سفر را ندارم، اما امیدم به کرم و لطف شماست. می‌دانم که این دلِ شکسته، این دوری از شما، این همه گناه، لایق زیارت شما نیست. اما چه کنم که این دل، جز شما کسی را نمی‌شناسد و جز در هوای شما، آرام نمی‌گیرد.
این دلاتون که یهو میگیره بخاطر دلاییکه یهو شکوندین:)