خورشیدبهماهگفت:
+جایمانراعوضکنیم؟
ماهدرجوابشگفت:
-طاقتگریهآدمهادرشبراداری؟
خورشیدگفت:
+آیامیتوانیافکارکسانیراتحملکنیکه،
برایگریهکردنمنتظرشبمیمانند؟
یک تیکه تو سریال ونزدی ، گودی به ونزدی میگه به هیچکس اعتماد نکن همه تو نیمه را ولت میکنن یا بهت خیانت میکنن و تو اون موقعه سیاهی هاشون رو میبینی ♫