چه زیبا گفت ویکتور هوگو:
با هیچکس نبودن بهتر از
بودن با فردی بی لیاقت است
گاهی آنهای که انفرادی پرواز می کنند
قوی ترین بالها را دارند...
درست بودنِ اتفاقات و جریان زندگی به معنای این نیست که قرار است اتفاقاتِ دنیا به کام ما باشد!
اتفاقات تلخ و تجربههای دردناکی وجود داشتهاند و وجود خواهند داشت.
اتفاقات لزوماً 'خوب' نیستند
امّا قطعاً 'مفید' هستند.
در هر اتفاق، فرصتی برای شروعی جدید و تصمیمهایی جدیدتر وجود دارد