چه زیبا گفت ویکتور هوگو:
با هیچکس نبودن بهتر از
بودن با فردی بی لیاقت است
گاهی آنهای که انفرادی پرواز می کنند
قوی ترین بالها را دارند...
درست بودنِ اتفاقات و جریان زندگی به معنای این نیست که قرار است اتفاقاتِ دنیا به کام ما باشد!
اتفاقات تلخ و تجربههای دردناکی وجود داشتهاند و وجود خواهند داشت.
اتفاقات لزوماً 'خوب' نیستند
امّا قطعاً 'مفید' هستند.
در هر اتفاق، فرصتی برای شروعی جدید و تصمیمهایی جدیدتر وجود دارد
'به خودت افتخار کردی؟'
'بخاطر مسیری که تو این چند ماه گذشته طی کردی، بخاطر جنگهای روانی خاموشی که به تنهایی پشت سر گذاشتی، بخاطر موقعی که زمین خوردی و هیچکس نفهمید و عصای دستت نشد اما باز قویتر از قبل بلند شدی. به خودت افتخار کن تو خیلی قویتر از اون چیزی هستی که فکر میکنی.'
'از تو فقط یه دونه وجود داره.'🍀