eitaa logo
مسیر عفافگرایی
1.6هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
965 ویدیو
29 فایل
مسیر عفافگرایی با مدیریت دکتر سعیدی رضوانی، وابسته به کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی دانشگاه فردوسی مشهد، متشکل از کارشناسانی است که وجهه همت خود را، آگاه‌سازی جامعه، راجع به زیست صحیح جنسی قرار داده‎اند. ارتباط با ما: @gholami35 09024876210
مشاهده در ایتا
دانلود
🎮استفاده از نمادهای همجنسبازان در بازی فورتنایت 🔺عدم آشنایی والدین با نمادهای گروه های منحرف، یکی از چالش های امروزی است. 🔺نماد همجنسگراها رنگین کمان 6 رنگ یعنی بدون رنگ فیروزه ای طراحی شده که خیلی ها از آن بی اطلاع هستند. 🏳️🌈وقتی این نمادها در کنار لذت ناشی از بازی قرار می‌گیرند، همجنسبازی در بازیکن از یک تبدیل به یک می‌شود. ⚠️ آیا حواس تان به بازی هایی که کودکان تان انجام می‌دهند، هست؟!؟ https://eitaa.com/umefafgaraei
#عفافگرایی #عفت_در_روابط #عفت_در_اختلاط 🙈آمار قابل تأمل زنازادگی در سطح جهان https://eitaa.com/umefafgaraei
بسمه تعالی 💠کارگروه "کودک و رسانه های هوشمند" در پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، تحت نظارت گروه تعلیم و تربیت اسلامی و جناب آقای دکتر محمود سعیدی رضوانی، دکتر حسن اسلامیان و دکتر علیرضا رسولی و همچنین با استفاده از مدرسان و اساتید حوزه رسانه و تولیدات رسانه ای، قصد دارد دوره های آموزشی در زمینه تولید محصولات رسانه ای نوین و متنوع و با مشارکت فعالان، محققان و دانشجویان رشته های مرتبط، برگزار کند. 💠هدف کارگروه کودک و رسانه در برگزاری این دوره ها، ارائه آموزش های کاربردی جهت تولید محصولات رسانه ای و هوشمند متنوع و دارای زمینه تربیتی و ارزشی، با شیوه های خلاقانه و نوین است. محصولاتی نظیر: • نقاشی متحرک یا انیمیشن های کوتاه • کلیپ ها و فیلم های کوتاه تربیتی و سرگرم کننده کودک • گیفت ها • اپلیکیشن و بازی های موبایلی • موشن گرافیک • تصاویر متحرک و آلبوم های عکس دیجیتال • پادکست • موسیقی 🔺انشالله پس از به ثمر رسیدن تلاشهای مشارکت کنندگان در این دوره ها و تولیدات محصولات رسانه ای مذکور، از طریق فروش محصولات تولید شده و همچنین جلب حمایت های مالی اسپانسرها، درآمدزایی برای مشارکت کنندگان ایجاد می شود. 🔺دانشجویان رشته های هنرهای تصویری، گرافیک، تصویرسازی رایانه، مهندسی نرم افزار، سینما، علوم تربیتی، روانشناسی و سایر رشته های مرتبط با حوزه رسانه و تولیدات رسانه ای، می توانند در این دوره شرکت کنند. 🔺همچنین گروه هایی نظیر نویسندگان و محققان و علاقه مندان حوزه کودک و نوجوان، فعالان حوزه رسانه و تربیت رسانه ای، متخصصان و محققان حوزه تولیدات رسانه ای و دیجیتال، مربیان و مراقبان کودک می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند. 🔺برای برگزاری این دوره هیچ گونه هزینه ای از شرکت کنندگان دریافت نمی شود و با اهداف خیرخواهانه برگزار می شود. 🔺جهت شرکت در این دوره های آموزشی مذکور با شماره همراه 09024876210 (خانم غلامی) تماس حاصل نمایید و یا مشخصات خود را از طریق پیام رسان های ایرانی به همین شماره ارسال نمایید. 🔺لازم به ذکر است جلسه توجیهی در این زمینه و ثبت نام نهایی شرکت کنندگان، روز 5 شنبه این هفته 16/8/98 از ساعت 10 تا 12 در سالن شورای پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، با حضور آقای دکتر اسلامیان و آقای دکتر رسولی برگزار می شود. https://eitaa.com/umefafgaraei
🔸 برای 🔸 دوره و 🔸 صدور 🔸 با حمایت 🔸 بدون محدودیت سنی و جغرافیایی 🔸 شروع دوره 20 آبان 📆 طول دوره: ۲۰ روز 👈 ثبت نام خواهران: sapp.ir/vajeb123 eitaa.com/vajeb123 ble.im/vajeb123 👈 ثبت نام برادران: eitaa.com/amer_nahi 👈 دوره آزاد بدون پشتیبان تحت وب: Lms.aamerin.ir ✅ آشنایی با استاد: bit.ly/336v6LK https://eitaa.com/umefafgaraei
🔺نسخه اشتباهی پدیده عامل است . 🔺اکثر دختران مجرد، حاضر به با مردان متأهل نیستند/ بی‌نظمی اجتماعی حاصل چند همسری 🔺بن بست نسخه به دلیل برداشت‌های نادرست 🔺ساختار جامعه سنتی بدون بازتعریف و بازسازی سبب آسیب‌های اجتماعی 🔺مدرنیته و خانواده 🔺محبت و عشق ورزی از مهمترین نیازهایی که در بستر خانواده پاسخ داده نشده است. 🔺مقابله با روسپیگری نیاز به قوانین و ضمانت‌های اجرای قوی دارد. 🔸 در چند روز اخیر با تبلیغ ، بسیاری از جامعه به این موضوع فکر می‌کنند که آیا تنها راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی که امروز دامنگیر جامعه شده است چند همسری است؟ 🔸 اینجا این پرسش در پاسخ به کسانی که ادعای بی پایه‌ای مبنی بر این موضوع دارند که چند همسری سبب کاهش فساد و فحشاء خواهد شد به وجود می‌آید که چرا در حال حاضر روابط فرازناشویی در بین مردان و زنان متأهل به صورت قارچ گونه در حال رشد است؟ چرا ازدواج این افراد مانع فساد و فحشاء و سوق دادن آنان به سمت روابط فرازناشویی نشده است؟ 🔸 اگر برخی افراد به ظاهر نگران فساد و فحشاء در این جامعه هستند، بهتر از طریق علمی و تحقیقاتی به صورت ارائه داده‌های علمی در پاسخ به چرائی افزایش فساد در جامعه بپردازند نه اینکه بدون هیچ اطلاع صحیحی، نظری را در سطح جامعه منعکس سازند که ضربه‌ای جدید بر پیکره خانواده و در نهایت روابط بین فردی زوجین در زندگی زناشویی و حتی بدبینی افراد نسبت به ساختار‌های جامعه فعلی شود. مشروح مطلب در سایت فقه حکومتی وسائل http://vasael.ir/fa/news/15191/ https://eitaa.com/umefafgaraei
💠 خلاصه ای از نشست تخصصی #کارگروه_عفافگرایی_و_تربیت_جنسی 💠 در تاریخ چهارشنبه 17 مهر 1398 💠 با عنوان سیاست های #برندینگ_حجاب در فضای مجازی 💠 با ارائه گروه وب سایت مستر مانتو، جناب آقای سید علی اکبر #حسینی https://eitaa.com/umefafgaraei
به نام خدا 🔸جناب آقای حسینی 🔻 جلسه امروز دارای دو بخش تئوری و عملی می باشد که در بخش عملی گفته می‌شود که الان فضای مجازی در خصوص حجاب چه وضعیتی دارد و باید چه سیاستی را در پیش گرفت تا اوضاع کنونی بهبود پیدا کند و فضا را به نفع افراد مذهبی تغییر داد. در قرآن آمده است که ما به انسان پوشش فاخر داده‌ایم و سپس قید شده است که برترین لباسها تقوا می باشد. با نگاهی فراتر به حوزه های بین المللی مشخص می گردد که ما یک نوع پوشش ملی داریم که مربوط به قومیت های مختلف است و پوشش دیگری که هیچ تناسبی با ملیت و اصل و نسب ما ندارد. مردم جاهای مختلف دنیا سبک پوشش خود را دارند و تا چند سال قبل مدل لباس ها به برهنگی لباس های حال حاضر نبود و این اتفاقی است که آرام آرام برای جوامع کنونی رقم زده می شود. طبق تصاویر موجود، لباس های مردم اروپا تا سال ۱۹۲۰ تقریباً پوشش‌های کاملی بود و انواع پارگی، برهنگی و بدحجابی در بازارها وجود نداشت. اما از دهه 1۹۲۰ به بعد چه اتفاقی می‌افتد که پوشش‌ها تغییر میکند و به سمت بدن نمایی و برهنگی بیشتر پیش می رود؟ مهمترین دلایل این اتفاق که عملاً با آن درگیر هستیم، با صنعتی شدن، تولید پوشاک، سری دوزی، حذف سبک های پوشش محلی، تولد برندهای پوشش جدید، رقابت بین انواع برندها، رقابتی تر شدن صنعت پوشاک، پایین آوردن هزینه ها برای بقا در این رقابت و در مواقعی پایین آوردن هزینه تولید با کم کردن پارچه در لباس، محقق می شود. 🔻 زمانی که یک برند جدید در هر حوزه‌ای متولد می شود، برای این که بتواند زنده بماند نیاز به انجام کارهایی دارد که به آن برندینگ گفته می شود. برندینگ را می توان چنین تعریف نمود: فرایندی که طی آن، به جایگاه احساسی و عاطفی یک خدمت یا محصول افزوده می شود و تلاش می کنند که محصول را از طریق برندینگ جذابتر نشان بدهند تا بتوانند درآمد خود را افزایش بدهند. برندینگ یک دانش و علم است که لازمه حیات و بقای شرکتها و گروه ها می باشد. برندینگ برای افزایش شهرت شرکت ها استفاده می شود. در فضای رقابتی، برندها حالت های مختلفی دارند. 🔻 برندهای مشارکتی برندهایی برای دستیابی به یک هدف هستند. برای نمونه در کشور ما همانطور که در تلویزیون هم نشان داده شد، فروشگاه رفاه با برندهای مختلف همکاری می کند. مثلاً محصولات دلپذیر را در فروشگاه خود تبلیغ می نمایند. برندسازی دیجیتالی نیز یکی از برندسازی های مهم است که در ایران از آن غافل هستیم. اینکه از فضای مجازی برای معرفی قابلیت ها و ویژگی های خود استفاده کنیم. پرسوناژ برند نیز آیتم دیگری است که افراد موفق از آن استفاده می کنند. فردی بود که با رفتن به رستوران ها و خوردن غذاهای آن مکان، آنها را تبلیغ می کرد و الان به جایی رسیده اند که برای رستوران رفتن و غذا خوردن به آن فرد پول پرداخت می‌کنند. برخی دیگر نیز با یک نیت خیرخواهانه و به نوعی مسئولیت اجتماعی می آیند و برندسازی می‌کنند. مثلاً در اپلیکیشن آپ به محض ورود می پرسد: برای کمک به لوازم تحریر بچه های فاقد توانایی مالی کمک می نمایید؟ با این عمل آن هم خودش را تبلیغ می کند و هم می‌گوید اگر از ما حمایت کنید و ما اهل کار خیر نیز هستیم. برندسازی کشوری نیز بیشترین حوزه کاری اش در جذب توریست می باشد. برندسازی حالت ها و مفاهیم مختلفی دارد. اینکه اسم برند چه باشد، لوگوی آن به چه شکل باشد، رنگ آن و سبک کاری آن به چه شکل باشد. https://eitaa.com/umefafgaraei
🔸جناب آقای حسینی 🔻 حال به این این مسئله پرداخته می شود که شرکت ها و برندهای پوشاک چگونه عمل می کنند؟ به تغییر و تحولات برندینگ پرداخته می شود و اینکه این تغییرات چه وضعیتی را در جامعه به وجود آورده است. چرا که این تغییرات هم در خانمها و هم در آقایان دیده می‌شود. پوشش و حجاب مد نظر ما در حال حاضر چالش‌های فراوانی دارد؛ پوششی که هم استاندارد باشد و هم زیبایی هایی لازم را داشته باشد. 🔻 حجاب چه چالش هایی را می تواند در بر داشته باشد؟ مردم به چه دلایلی از حجاب دوری می کنند؟ برخی دلایلی می آورند، از جمله اینکه هوا گرم است، دست و پا گیر است و حتی یکی از نمایندگان مجلس نیز دلیل شانه درد خود را سر کردن چادر اعلام کرده بود. مورد دیگر می تواند عدم تنوع باشد. فشارها و انتقادات اطرافیان نیز مورد دیگر است. جمله معروفی می گوید: انسان برآیند ۵ نفر نزدیک خود می باشد. کمرنگ شدن اعتقادات مذهبی، عدم پایبندی به قانون و عدم درک صحیح پوشش و مسئله حجاب نیز از مهمترین عوامل کم رنگ شدن پوشش در خانم ها و آقایان به حساب می آید. https://eitaa.com/umefafgaraei
🔻 ذائقه سازی اتفاقی است که ما خیلی دیر به فکر آن افتادیم و به سمت آن حرکت می‌کنیم و این در حالی است که چندین سال است که شرکت های اروپایی و گروه هایی خارج از کشور، تلاش می کنند تا بتوانند پوشش خود را به ایران صادر نمایند. برای اینکه بتوانیم این سلیقه سازی ها را به نوعی مدیریت کنیم و اینکه بدانیم چه بلایی بر سر ما می آید چند حالت دارد. شبکه مجازی، شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای از عوامل آن می باشند. از طریق این شبکه ها برای ایرانی ها ذائقه سازی می شود و تمامی مشکلات ناشی از این مجراها می‌باشد. در این شبکه ها با یک سری فیلمها به تغییر ذائقه مردم می‌پردازند که باعث عدم تأمل به فلسفه حجاب می‌شود که پوششها به این شکل تغییر میکند. 🔻 یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات، بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر می باشد و نباید نسبت به بیلبوردها بی تفاوت بود. چرا که آنها فرهنگ را به صورت قدم به قدم در زندگی ما نهادینه می کنند. گذشتن از یک بیلبورد را نباید ساده گرفت. چرا که در پس زمینه ذهن افراد باقی می ماند و بعداً یکسری جریان ها و تفکرات را در ذهن افراد نهادینه می کنند. افراد مذهبی و فرهنگی تا همین چند سال اخیر از شبکه‌های مجازی غافل بودند و در بخش عملی جلسه نشان خواهیم داد که شبکه‌های اجتماعی مجازی چه بلایی بر سر ما می آورند و چه اتفاقاتی در حال روی دادن است و اینکه سرچ های افراد چه ویژگی هایی دارد و آنها دوست دارند که ما چه چیزهایی را ببینیم. کالاهای در حال استفاده و در دست مردم نیز یکی دیگر از ابزارها می باشد. مؤثرترین روش تبلیغات، تبلیغات دهان به دهان و معرفی افراد به یکدیگر می باشد. https://eitaa.com/umefafgaraei
🔸جناب آقای حسینی 🔻 در چالش های کاری مربوط به حوزه پوشاک، درک صحیحی از مسئله حجاب نداریم و این عدم درک باعث شده که نتوانیم برای فرزندان و افرادی که در جامعه زندگی می کنند دلایل منطقی ارائه دهیم. در سرچ های مجازی، بین چیزی که ما می خواهیم و آن چیزی که به ما می‌دهند، تفاوت وجود دارد. جستجوگر گوگل برای ما خوراکهایی را پایش و آماده می کند و بر اساس سبک زندگی ما به ما خوراک سفارشی میدهد. لحظه ورود به این جلسه اکانتی جدید را در فضای اینستاگرام ایجاد کردیم تا بتوانیم عملاً مواردی را صراحتاً مطرح کنیم. ضمن عرض عذرخواهی، در بدو ورود به اینستاگرام، با جستجوهای منطقی، متأسفانه ممکن است که اتفاقات جذابی نیفتد. با اکانت ایجاد شده برای اولین بار میخواهیم وارد اینستاگرام شویم تا ببینیم که چه بلایی دارد بر سر ما می آید و از جاهای دیگر به ما خط می دهند که به کجاها برویم و به کجاها نرویم. در شروع اینستاگرام، آیتمهایی به افراد پیشنهاد می شود و خواسته می شود که در صورت جذاب بودن، آن پیشنهادها فالو شوند. 🔻 خواننده ها، بازیگران، فوتبالیست ها، کسانی که تخصص آنها حاشیه‌سازی است و افراد مختلف جزء کسانی هستند که اینستاگرام آنها را پیشنهاد می دهد. در همین فضا برندینگ پوشاک نیز وجود دارد و برندهایی که پوشاک و مد را تبلیغ میکنند و کانال هایی که این محصولات پوششی و آرایشی را تبلیغ می‌کنند، می بینیم. همانطور که دیده می شود این پیشنهادات هیچ گاه به پایان می رسند و تا وقتی که افراد از آیتم های مختلف عبور نکنند اجازه ورود به مرحله بعد را نخواهند داشت و این اتفاقی است که در لاگین اینستاگرام برای افراد می‌افتد. حتماً باید حداقل ۵ پیشنهاد را فالو نمود تا بتوان وارد مرحله بعدی شد و در این صورت جریان فکری افراد را متوجه خواهد شد. در جستجوی گوگل نیز باید گفت گوگل تاریخچه تمام جستجوهای ما را دارد و این تاریخچه برای ما یک جریان فکری را ایجاد می کند و بعد از چند بار جستجو در گوگل، آیتم هایی که برای شما می آیند تقریباً همان چیزی است که شما می خواهید. چرا که جریان فکری شما را باز می کند. اما اگر کمی سبک جستجوی خود را تغییر بدهید و مثلاً انگلیسی جستجو کنید، متوجه می شوید که نتایج رنگ و بوی دیگری می گیرد. https://eitaa.com/umefafgaraei