eitaa logo
مسیر عفافگرایی
1.5هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
965 ویدیو
29 فایل
مسیر عفافگرایی با مدیریت دکتر سعیدی رضوانی، وابسته به کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی دانشگاه فردوسی مشهد، متشکل از کارشناسانی است که وجهه همت خود را، آگاه‌سازی جامعه، راجع به زیست صحیح جنسی قرار داده‎اند. ارتباط با ما: @gholami35 09024876210
مشاهده در ایتا
دانلود
بررسی دکتر سید محسن استادیار گروه روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد سؤال: نیازهای جنسی با دیگر نیازها چه تفاوتها و شباهتهایی دارند؟ و اینها چه ضرورتی را در تربیت جنسی و دیگر اختلالها ایجاد می کنند؟ پاسخ: نیازهای زیست شناختی، مانند خوردن، آشامیدن و نیاز جنسی در مرحله نیازهای مبنایی قرار می گیرند که به زیست انسان برمی گردند. نیاز جنسی با نیاز خوردن و آشامیدن شباهت هایی دارد. از جمله اینکه همه اینها تنشی را از انسان برطرف نموده و یک محرومیت را جبران می کنند. در سیستم عصب شناختی ما، در مغز و دستگاه زیستی، بدن پیام هایی را صادر می کند که نیازهای ما را گزارش می دهد و ما را به سمت تأمین این نیازها سوق می دهد. از این منظر وجه مشترکی بین همه نیازها وجود دارد. نیاز جنسی به تنش زدایی کمک می کند که به دلیل ترشح هورمون ها تحریکی ایجاد می شود، لذا با یک رفتار جنسی باید برطرف شود. درست است که اگر نیاز جنسی برآورده نشود، هیچ اتفاقی برای بقای فرد پیش نمی آید. اما اگر تنش ها انباشته شود و سازوکار مناسبی آن را تأمین نکند، باعث می شود که فرد از نظر بهداشت روانی دچار پریشانی شود. اگر کسی چند ساعت آب میل نکند و چند روز غذا نخورد یا نخوابد، دچار بحران هستی می شود؛ ولی اگر کسی تمایل جنسی و رفتار جنسی نداشته باشد بقای او به خطر نمی افتد. نمی خواهیم ارزش گذاری کنیم که ارزش یکی بیشتر یا کمتر است. ولی اگر فردی در چرخه مناسب رفتارهای تعاملی جنسی قرار نگیرد، بقاء انسانها به خطر می افتد. اگر میل جنسی در مسیر تعامل برآورده نشود، نسل بشریت به خطر می افتد. البته ازدواج کردن و فرزند آوری مسائلی است که خود فرد باید آن را انتخاب کند. نیاز خوردن و خوابیدن به بقای فرد مرتبط است، اما نیاز جنسی به بقای نسل برمیگردد. که اگر به خطر افتد، بقای نسل بشریت به خطر می افتد. نیازهای خوردن و خوابیدن، نیازهایی است که انفرادی برآورده می شود ولی نیازهای جنسی تعاملی است. ارگانهای تناسلی طوری طراحی شدند که مکمل هم هستند و این همکاری بسیار شگفت انگیزی است. این ارگانها برای تعامل با هم، برنامه ریزی شدند؛ پس از این بُعد، نیازهای جنسی با سایر نیازها متفاوت است. اگر این تفاوت وجود دارد، فهم متفاوت و برنامه تربیتی متفاوتی لازم دارد و اختلالات آن هم، باید با همان برنامه طبیعی تعریف شوند. اینکه گنجایش تحریک جنسی ما چقدر است متفاوت است. تعداد محرک هایی که بالقوه می توانند محرک جنسی باشند چقدر است؟ میل جنسی از نظر نوع محرک، گستره و شدت آن و اثر محرک بر میل جنسی، کاملاً متفاوت است. پس برنامه ویژه ای برای تربیت، درمان و اختلال شناسی لازم دارد. البته همه امیال ما در مغز مدیریت می شوند. اما مسئله این جا است که میل جنسی در پردازش های مغز، جایگاه بسیار متفاوتی از امیال دیگر دارد. دامنه و اثر تحریکات این میل، ماندگار است. برای تأمین میل جنسی، باید برنامه ریزی آگاهانه داشت. ادامه دارد... https://eitaa.com/umefafgaraei
#حدیث #پوشیدن_لباس_تنگ_ننگ_است... از امام حسین(ع) حدیث به ندرت نقل شده است، اما با این وجود، روایت است در روز عاشورا اباعبدالله الحسین(ع) فرمودند: "برای من جامه ای بیاورید که آن را در زیر جامه هایم بپوشم تا چون کشته شوم و جامه هایم را بیرون کنند، آن جامه را کسی از تن من بیرون نکند". پس جامه ای برایشان حاضر کردند. اما چون چسبان بود و بر بدن مبارکشان تنگ می افتاد آن را نپوشیدند و فرمودند: "لباس تنگ و چسبان، جامه ی اهل ذلت است! جامه ای از این گشادتر بیاورید". پس جامه ی وسیع تر آوردند، آن گاه لباس را پوشیدند. 📗عباس قمی، ۱۳۸۷، ص ۵۳۲ امام بزرگوار حتی در زمان جنگ نیز، نسبت به این موضوع حساسیت نشان دادند... بر پایه این روایات #پوشش_تنگ_و_چسبان که حجم بدن را نمایان کند، مایه #خواری آدمی و #بی_اعتباری اوست. جامعه ی امروز ما این را مسائل را می داند؟ https://eitaa.com/umefafgaraei
📚 📖نام کتاب: دختران به عفاف روی می آورند ✍ نویسندگان : وندی شلیت، نانسی دموس 📝مترجمان : سمانه مدنی، پریسا پورعلمداری 📌ناشر : نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، معارف ✨توضیح: این کتاب روایت دختران و پسران ا‌ست که در جامعه‌ای مملو از تشویق به بی‌عفتی، تصمیم دارند خود را از بی‌اخلاقی‌ و هرزه‌گری‌ها پاک نگه دارند. ✨نویسندگان این کتاب دو اندیشمند یهودی و مسیحی هستند که وضعیت حیا و عفاف را در آمریکا به چالش کشیده و تأثیر فمنیسم بر ارزش‌های اخلاقی را مورد بررسی قرار داده‌اند. این کتاب در ۳ بخش: 1⃣ دختران به عفاف روی می‌آورند 2⃣ زن آگاه شدن در دنیای شهوانی 3⃣ اخلاق جنسی در آموزه‌های اسلامی تنظیم شده و به نقد جریان فمنیسم می‌پردازد. https://eitaa.com/umefafgaraei
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅خبری که در میان اخبار مرتبط با سیل های اخیر گم شد! ✅اعتراف و افتخار آذری جهرمی به اجرای سند ۲۰۳۰ در وزارت ارتباطات آذری جهرمی 23 فروردین و در نشست ژنو، در گزارشی به صراحت از پیاده سازی موفق سند 2030 در وزارت ارتباطات و انجام اقدامات زیرساختی گسترده برای محقق شدن این سند، سخن به میان آورده است! آذری جهرمی گفت: "مایلم که اعلام کنم ذیل برنامه توسعه پایا (سند 2030) یونسکو، اقدامات قابل قبول و محسوسی را انجام داده ایم! https://eitaa.com/umefafgaraei
جوانان امروز می بایست به خصایص بلند و اوصاف شایستة حضرت علی اکبر علیه السلام، مثل ، ، ، ، ایثار، سخاوت، شجاعت و اطاعت و تسلیم بودن در برابر فرمان امام خود آراسته شده و حمایت از دین را از آن سرور خوبان یاد گرفته و نسخه عملی زندگی خویش قرار دهند و با پناه آوردن به بارگاه ربانی او، از تمام دست شسته و از دام رهبران شیطان صفت رهیده، به سوی خداوند عالم رفته و در دامان پروردگار مهرآفرین آرام گیرند. مقام عصمت از مقامات عالیة الهیه است که هر کس را لیاقت آن نیست. حضرت علی اکبر علیه السلام نیز دارای مقام عصمت بودند. برای تبیین این امتیاز می توان به روز عاشورا اشاره نمود. زمانی که حضرت علی اکبر علیه السلام عازم میدان شدند، امام حسین علیه السلام در حق او چنین دعا فرمودند: «اللهم اشهد انه برز الیهم غلام اشبه الناس خَلقاً و خُلقاً و منطقاً برسولک و کنّا اذا اشتقنا الی نبیک نظرنا الیه». «بار الها گواه باش جوانی که در سیرت و صورت و گفتار، شبیه ترین فرد به پیغمبرت بود، به جنگ این مردم رفت. ما هر گاه به دیدن پیغمبرت مشتاق می شدیم به این جوان نگاه می کردیم». کسی می تواند در اخلاق و رفتار مشابه نبی گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم باشد که خواص باطنی آن حضرت را که منشأ بروز آن اخلاق و رفتار بس عظیم است را نیز داشته باشد. ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مبارک باد. https://eitaa.com/umefafgaraei
#زن_در_غرب #عفاف_در_گفتار 📌امروزه گفتن جملات #جنسی به خانم‌ها، به قدری در خیابان های #فرانسه زیاد شده است که جنبش‌های «مبارزه با خشونت علیه زنان» به دولت فرانسه پیشنهاد دادند، کسانی که به خانم‌ها متلک می اندازند، 80 دلار جریمه شوند ...💵 🌐منبع: https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-5307773/amp/Men-face-fines-80-comment-womans-body.html https://eitaa.com/umefafgaraei
#فرزند_صالح 💠 ربِّ هَبْ لي مِنَ الصَّالِحينَ 🔹پروردگارا! مرا فرزندی که از صالحان باشد عطا کن 📚آیه 100 سوره صافات 📝 ممکن است شما قبل از تولد فرزندتان تمایل داشتید که دختر یا پسر داشته باشید، اما اگر جنسیت فرزندتان علی رغم میل شما بود، بدانید بهترین انتخاب، انتخابی است که خداوند برای شما برگزیده، پس با تمام وجود شکرگذار هدیه ی الهی باشید. https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سکانسی از فیلم سینمایی مستهجن رحمان ۱۴۰۰، که پر از شوخی های مبتذل و جنسی و مغایر با عرف و فرهنگ جامعه ما است، بعد از این که ۲۲ میلیارد تومان فروخت، فهمیدند که نسخه بدون مجوز این فیلم به روی پرده بوده است!!! 😐 https://eitaa.com/umefafgaraei
اما سند فوق نشان می‌دهد که وزارت ارشاد چند هفته پیش از توقیف "رحمان 1400"، از تغییر نسخه اکران شده مطلع بوده است و با یک تذکر ساده، تا زمان فروش ۲۲ میلیاردی این فیلم تعلل کرده است! https://eitaa.com/umefafgaraei
#عزت_نفس #عمل_زیبایی #تصویر_بدنی #اعتماد_به_نفس زیبایی و احساس زیبایی درافراد تا حدی جنبه روانشناختی دارد. در واقع تمام افراد تمایل به جذابیت دارند تا دیگران به آنها توجه کنند و به این ترتیب محبت و حمایت اطرافیان را به خود جلب کنند و میزان و نوع آن در افراد متفاوت است. در عین حال فرهنگ و اجتماع نیز، به میزان زیادی در تمایل افراد به عمل زیبایی و آراستگی دخالت دارد. اما چرا شبیه کردن خود به حیوانات، در میان افراد جامعه باب شده است؟!؟ گوش الاغی، چشم گربه ای، لب شتری، دماغ خوکی و ... چنانچه نظری در این خصوص دارید، با ما در میان بگذارید تا در کانال عفاف گرایی و تربیت جنسی نیز درج گردد. متأسفانه پیام های تعاملی شما بزرگواران برای ادمین های کانال قابل رؤیت نمی باشد. خواهشمند است در صورت تمایل با شماره 09024876210 با ما در ارتباط باشید. https://eitaa.com/umefafgaraei
⭕️ در بلغارستان، عروس را زشت می کنند تا بعد از عروسی، داماد آرایش عروس را که پاک کرد، چهره واقعی او را ببیند و خدا را شکر کند ! 🔺اما برخلاف این موضوع، متأسفانه در ایران، با توقعی که در قبل و بعد و ابتدای ازدواج و شب عروسی، برای داماد ایجاد می شود، دیدن حالت عادی چهره عروس، موجب دلسردی او می شود و بانوان برای جلوگیری از این دلسردی، حاضرند روز به روز بر شدت آن بیفزایند. https://eitaa.com/umefafgaraei
خلاصه ای از نشست کارگروه عفاف گرایی و تربیت جنسی با عنوان سلسله جلسات شبهه شناسی مسائل حجاب و ارائه حجت الاسلام عبدالحمید صادقی معاونت مؤسسه امام سجاد (ع) جلسه اول: چهارشنبه 29 فروردین https://eitaa.com/umefafgaraei
https://eitaa.com/umefafgaraei
به نام خدا حجت الاسلام عبدالحمید صادقی حجاب در اديان 1.يهوديت و حجاب در بين يهود و مللي كه از فكر يهود پيروي مي¬كردند، حجاب به مراتب شديدتر از آنچه اسلام مي¬خواست وجود داشت. در بين اين ملت¬ها وجه و كفين هم پوشيده مي¬شد. در طول قرون وسطا، يهوديان همچنان زنان خويش را با البسة فاخر مي آراستند، لكن به آن‌ها اجازه نمي¬دادند كه با سر عريان به ميان مردم روند. نپوشاندن موي سر خلافي بود كه مرتكب را، مستوجب طلاق مي¬ساخت. 2.مسیحيت و حجاب در كتاب "تاريخ تمدن" آمده است : از ديدگاه مسيحيت كه تجرد و ازدواج نکردن، مقدس شمرده شده است. اما اين مكتب براي از بين رفتن تحريك و تهييج، زنان را به رعايت پوشش كامل و دوري از آرايش و تزيين، به صورت شديدتري فرا خوانده است. در انجيل آمده: «براي زنان شرم¬آور است كه با سر برهنه در اماكن عمومي ظاهر شوند. پوشش گيسوي زنان اين معني را به همراه دارد كه او زيبايي¬اش را فقط براي همسرش نگاه داشته است». 3. زرتشت و حجاب در كتاب مقدس زرتشتيان آمده است: «همگي سر را مي پوشانيم و همگي به درگاه تو نماز مي¬كنيم». 4. اسلام و حجاب يا ايَّها الْنَبيُّ قُلْ لِاَزْواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نساء الْمؤمنينَ يُدْنينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلابيبِهِنَّ ذلِكَ أدْنيَ أنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤذَيْن ... (احزاب، 59) ای پيامبر به همسرانت و دخترانت و زنان با ايمان بگو: مقنعه‌ها، روسري‌ها، و چادرهاي خود را، بر خويش فروافكنند]تا گلو و سينه آنان ديده نشود[ اين‌كار، به‌اينكه ]به عفت[ شناخته شوند و مورد آزار و اذيت واقع نگردند، نزديك‌تر است. وَ لْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَي جُيوبِهِنَّ ... (نور، 31) زنان بايد سرپوش‌هاي خود را بر گريبان‌ها (سينه‌ها)يشان فرو افكنند. بي‌حجابي در قالب حجاب پوشيدن چادرهاي زينتي، نازك و بدن‌نما، برّاق و داراي رنگِ محرِّك، حجاب نيست و نيز استفاده درست ‌نكردن از چادر، مثل به خود پيچيدن و يا روي شانه ‌انداختن آن، نه‌تنها حجاب كامل نيست، چه‌ بسا دیگران را تحريك كرده و به‌خود مي‌خوانند! https://eitaa.com/umefafgaraei
پاسخ به مشهورترین شبهات و سؤالات حجاب (اجتماعی و علمی) سؤال اول : بین این همه مشکلات جامعه مثل گرانی و اختلاس و دزدی و بی کاری، شما گیر دادید به حجاب؟ آیا بدپوششی تنها معضل یا بزرگترین معضل جامعه است که داریم به آن می پردازیم؟ پاسخ : نه معتقدیم که بدحجابی تنها معضل جامعه ماست و نه معتقدیم که این موضوع بزرگترین معضل هست. بله ما هم معتقدیم در دوران کنونی اولویت جامعه اقتصاد است. اما حالا که من تخصص اقتصادی ندارم و تخصص فرهنگی دارم، باز هم باید در امور اقتصادی حرف بزنم. همچنین آیا این منطقی هست که چون مشکل اقتصادی در جامعه وجود دارد به هیچ مسئله دیگری نپردازیم؟ مثلاً اول سال تحصیلی که شد بگوییم به موضوع بازگشایی مدارس نپردازیم. به مسئله ترافیک نپردازیم چون اولویت اقتصاد است. به موضوع آلودگی هوا نپردازیم. به موضوع بیماری ها، سلامت، بیمه ها و ... نپردازیم. قطعاً هر موضوعی اهمیت خودش را دارد و باید در جای خود مورد توجه قرار گیرد. سؤال دوم : اگر حجاب نباشد، به لحاظ فردی، خانوادگی و اجتماعی چه مشکلی پیش می آید؟ پاسخ : از لحاظ فردی: ارزان شدن زن، افتادن زنان به رقابت پایان ناپذیر خودآرایی از لحاظ خانوادگی: سست شدن ارزش خانواده بخاطر در دسترس بودن کالای جنسی از لحاظ اجتماعی: تضعیف راندمان کاری و علمی جامعه بخاطر مشغول شدن افراد به تن آرایی و لذت طلبی يكي از تبعيض‌هايي كه در عالم بوجود آوردند اين هست كه در تمام مجالس رسمي، مردان با يك پوشش آراسته و با وقار حاضر مي‌شوند، ولي زنان بايد پوششي داشته باشند كه بخشهايي از بدن خودشان را عريان نشان بدهند. https://eitaa.com/umefafgaraei
سؤال سوم : رعایت حجاب، مرد را بیشتر کنجکاو و تحریک می کند. از قدیم گفته اند: انسان نسبت به آنچه از آن منع شود، طمع می ورزد. پاسخ : اولا اینکه مى گویند: «الْانْسانُ حَریصٌ عَلى ما مُنعَ مِنْهُ» باید دانست که انسان به چیزى حرص مى ورزد که «هم از آن منع شود» و «هم به سوى آن تحریک شود»؛ اما اگر امرى اصلاً عرضه نشود یا کمتر عرضه شود، حرص و وَلَع هم نسبت بدان کمتر خواهد بود. ثانیاً هر منعی حرص نمی آورد. مثلا ما را «از خوردن سَم» یا «پرت کردن خود از بالای کوه» منع کردند اما حریص نشدیم. حتی بسیاری دیگر از قوانین هم انسان را حریص نمی کنند. مثلاً منع عبور از چراغ قرمز، یا منع پارک دوبل؛ باید بدانیم که منعی، حرص می آورد که توجیه نشده باشد. ثالثاً: اصلاً ما نمی خواهیم کشش و حرص بین زن و مرد که سبب زیبایی و جذابیت زندگی است از بین برود. بلکه این کشش باید باشد اما تعدیل شده، کنترل شده و قاعده مند باشد، نه ول و رها. امروزه در بخشی از غرب که این حساسیت کم شده، سبب شده که میل طبیعی مرد و زن به یکدیگر از بین برود و به سوی گرایش های پلید مثل ارتباط با ربات، ارتباط با حیوان، ارتباط با همجنس، رابطه های نامتعارف و کثیف و ... سوق پیدا کند. ضمن اینکه نتیجه برهنگی، از بین رفتن حرص مردان نشده، شاهد بر این مطلب هم آمار بسیار بالای تجاوز و آزار و اذیت زنان در کشورهای غربی می باشد. تظاهرات زنان آمریکا و اروپا علیه تجاوزها راه افتادن جنبش «می تو mi too» (به معنای من هم همینطور) در توئیتر و اینستاگرام و ... موج گسترده عکس برداری از زیر دامن زنان در کره جنوبی (مولکا) افزایش تجاوز به کودکان و ... همه نشانه از بین نرفتن عطش جنسی می باشد. امور معنوی دو بعد دارد. بُعد جسمی بُعد روحی. بُعد جسمی انسان اشباع پذیر هست ولی بُعد روحی نه. مثلاً افراد طمع کار با یک میزان مشخص از خوراکی و خانه و ماشین، نیازشان برای همیشه عمر برطرف می شود ولی نیاز روحی شان نه. در موضوع حجاب هم با همان بعد روحی که اشباع ناپذیر هست مواجه هستیم. سؤال چهارم: اینکه می گویید بی حجابی سبب تحریک مردان می شود، بخاطر «ذهن جنسی» شماست که همه چیز را جنسی می بینید. اگر از قوانین 1400 سال پیش خودتان بیرون بیایید، میبینید که دنیا طور دیگری به این قضیه نگاه میکند. پاسخ : اولاً ما احکام صادر شده توسط دین اسلام را متقن ترین و عاقلانه ترین گزاره ها میدانیم ولو اینکه تحقیقات علمی هنوز به آنها نرسیده باشد. ثانیاً اتفاقاً سالهاست که درباره گزاره های پیرامون حجاب یافته های علمی مختلفی در داخل و خارج از کشور بدست آمده است. https://eitaa.com/umefafgaraei
گزیده ای از نظرات حاضرین در جلسه: آقای دکتر فرع شیرازی: مواردی که مطرح میکنم مورد ابهام است. صحبت اولیه شما بحث بی ارزش بودن زن (در خصوص بی حجابی به هنگام مراسمات رسمی و ...) در غرب بود، اگر بخواهیم گفتمانی با غیر مسلمانان و مسلمانی که نسبت به این گونه احکام اهتمامی ندارند، داشته باشیم و بگوییم این نوع پوشش دلیلی بر بی ارزش بودن توست، اما شاید خود من و خیلی از خانمها در این مورد قانع نشوند. شما گفتید ذات زن این است که دیده شود و تبرج داشته باشد، بنابراین آن خانمی که در عرصه مدلینگ، بازیگری و ...فعالیت میکند از کار خود لذت می برد و امتیازش را به رخ میکشد و نمیتوان به او چنین گفت. مگر اصل زیبا بودن در انتخابها و تعاملها بد است؟ یک زن غربی ممکن است بگوید این افتخار من است که بتوانم مردان را در اختیار خود داشته باشم. شما به برخی آمارهای تجاوز اشاره کردید که با نگاهی آمار به عربستان که زنان پوشیه می زنند، میبینیم که این آمار فراتر است! که گفته میشود بخاطر استفاده از عطر از سوی بانوان است! ما ناتوانیم در خصوص چرایی بسیاری از آموزه های دینی. بچه مسلمانها با قال الباقر و قال الصادق می پذیرند ولی سایرین چه؟ باید علت احکام را درک کنیم. ما در ایران اخیراً شاهد تجاوز به کودکان دختر و پسر بوده ایم و آیا این مورد هم به بی حجابی مربوط می شود؟ آقای دکتر مغربی: از نظر محتوایی مشکلی نمی بینم اما از نظر شکلی به پاورپونتها ایراده وارد است. می گویند کم گوی و گزیده گوی چون در ...؛ اگر ما بخواهیم با جوان امروزی در این خصوص صحبت کنیم باید مختصر باشد. چون این افراد عموماً وارد این جلسه نمی شوند. ما باید بتوانیم در عرض 3 ثانیه نظر آن را جلب کنیم. خانم دکتر شیبانیان: در جامعه گفته می شود که اگر خانمها از ابتدا از پوشش خود کم کنند و بچه ها و دیگران آنها را همانطور ببینند، این کم کم عادی می شود. پاسخ این سؤال سخت نیست اما بسیار شایع می باشد. آقای دکتر اسلامیان: در سازمانهای مختلف تا چه اندازه به میزان حجاب مورد انتظار اشاره شده است؟ کارها، کتابها و مقالاتی در خصوص حجاب انجام شده است، اما خروجی آنها چه بود؟ آیا در این40 سال در این زمینه گفتمان سازی شده است؟ آیا حجاب در جامعه تقویت شده است؟ چطور باید آن را اندازه گیری کرد؟ آیا معیاری برای ارزیابی هست؟ آیا مسئولی خروجی فعالیتها در این زمینه را بررسی میکند؟ آیا عملکرد دیده می شود و یا اصلاً اهمیتی ندارد؟ اگر خروجی نخواهیم چرا در این خصوص کار می کنیم؟ آقای دکتر رسولی: در مورد سؤالات طرح شده، چقدر پاسخهای ارائه شده می تواند قانع کننده باشد. شما شبکه های خارجی و انقورتهای آنها را میبینید؟ باید پشت پاسخهای شما پژوهش باشد. در مورد سؤال اول، چرا رابطه بین حجاب و اقتصاد، رابطه حجاب با دزدی و ... را در قالب پژوهش علمی بررسی نمیکنید. چرا رابطه حجاب و فیزیولوژی بدن را انجام نمی دهید؟ به جای گفتن ارزانی زن و ... چرا رابطه بین حجاب و سرطان پروستات را بررسی نمیکنید؟ دانشجوهای حال عموماً غیرآکامیک هستند ولی پاسخهای آکادمیک میخواهند. چون شبهه های آکادمیک برای آنها ایجاد میکنند! چرا بررسی نمیکنید که آیا واقعاً ارتباطی به حجاب و ویتامین دی هست واقعاً؟ ادامه دارد .... https://eitaa.com/umefafgaraei
اتفاقی عجیب در بابل❗️ حضور یک زن به صورت زنده در بیلبورد تبلیغاتی سالن آرایش 😳😐 ترویج تفکر غربی و استفاده ابزاری از زنان در روز روشن 😳😳😳 🔻به یاد دارید وقتی به مناسبت "روز مادر"، در بیلبورد تبلیغاتی میدان ولیعصر (عج) تصویر زیبای بالا نصب شد، غرب گرایان چه سر و صدایی را به راه انداختند؟ اما اکنون که به این وضوح به جایگاه زن در جامعه اهانت شده است، سکوت کردند. ⛔️البته نباید از کسانی که در پی اجرای سند ۲۰۳۰ و از بین بردن نقش ارزشمند "مادر" در کشور هستند انتظاری بیش از این داشت ... 🔻و عجیب اینکه رابرت مرداک (صهيونيست كهنه‌كار كه در دنيا به "امپراطور رسانه‌اي يهود " اشتهار دارد) مالک فاکس نیوز و شبکه فارسی وان و صدها روزنامه و ایستگاه تلویزیونی دیگر گفته بود: "هدف ما این است که تا ۲۰ سال آینده اسمی از مادر و خانواده در ایران دیده نشود.🙁 https://eitaa.com/umefafgaraei
https://eitaa.com/umefafgaraei
با سلام و احترام کارگروه عفاف گرایی و تربیت جنسی سلسله جلسات شبهه شناسی مسائل حجاب سخنران: حجت الاسلام عبدالحمید صادقی معاونت مؤسسه امام سجاد (ع) تاریخ برگزاری جلسه: چهارشنبه 4 اردیبهشت زمان برگزاری: ساعت 15:15 مکان برگزاری: پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی، طبقه دوم، سالن شورا و اکران مستند ساعت 14:45 https://eitaa.com/umefafgaraei
#معرفی_کتاب 📚 📖 نام کتاب: شعار برابری در تابوت صورتی 📝تألیف و تنظیم: نعیمه اسلاملو و محمدحسن زمان وزیری 📇 انتشارات : تلاوت آرامش 📚« شعار برابری در تابوت صورتی » کتابی در حوزه ی #زنان و #خانواده، و در واقع نقد #فمنیسم از دیدگاه اندیشمندان و متفکرین غربی است. و در کنار آنها سخن بزرگان دین اسلام (پیامبر (ص) و حضرت فاطمه (س)) و اساتید مسلمان (از جمله امام خمینی (ره) و استاد رحیم پور) و نیز از منظر تاریخ کهن ایران و نگاه ایشان به #جایگاه_زن و #کانون_خانواده مورد بررسی قرار گرفته شده است. 🔷 و در آن با چالشی بین موافقین و مخالفین، همراه ارائه ی آمار و استدلالات علمی به دلایلی منطقی برای متزلزل و منفی بودن #جنبش_فمینیسم اشاره می‌کند . 🔶 در کتاب حاضر، مباحث در قالب کنفرانس یک دانشجو در کلاس، با سؤال و جوابها و چالش های بین دانشجویان و استدلال های استاد بیان مي گردد. https://eitaa.com/umefafgaraei
ای بانوی دنیای واقعی ! چند بار شده که عکست را با این ژست ها چاپ کنی، قاب کنی و بعد ببری در یک خیابان و بدهی دست رهگذرها؟!؟! هیچ !!! پس در این کوچه پس کوچه های دنیای مجازی، به این همه رهگذر که نمی شناسی، چرا زیبایی ات را حراج میکنی؟!؟! https://eitaa.com/umefafgaraei