اتفاقی عجیب در بابل❗️
حضور یک زن به صورت زنده در بیلبورد تبلیغاتی سالن آرایش 😳😐
ترویج تفکر غربی و استفاده ابزاری از زنان در روز روشن 😳😳😳
🔻به یاد دارید وقتی به مناسبت "روز مادر"، در بیلبورد تبلیغاتی میدان ولیعصر (عج) تصویر زیبای بالا نصب شد، غرب گرایان چه سر و صدایی را به راه انداختند؟
اما اکنون که به این وضوح به جایگاه زن در جامعه اهانت شده است، سکوت کردند.
⛔️البته نباید از کسانی که در پی اجرای سند ۲۰۳۰ و از بین بردن نقش ارزشمند "مادر" در کشور هستند انتظاری بیش از این داشت ...
🔻و عجیب اینکه رابرت مرداک (صهيونيست كهنهكار كه در دنيا به "امپراطور رسانهاي يهود " اشتهار دارد) مالک فاکس نیوز و شبکه فارسی وان و صدها روزنامه و ایستگاه تلویزیونی دیگر گفته بود: "هدف ما این است که تا ۲۰ سال آینده اسمی از مادر و خانواده در ایران دیده نشود.🙁
https://eitaa.com/umefafgaraei
با سلام و احترام
کارگروه عفاف گرایی و تربیت جنسی
سلسله جلسات شبهه شناسی مسائل حجاب
سخنران: حجت الاسلام عبدالحمید صادقی
معاونت مؤسسه امام سجاد (ع)
تاریخ برگزاری جلسه: چهارشنبه 4 اردیبهشت
زمان برگزاری: ساعت 15:15
مکان برگزاری: پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی، طبقه دوم، سالن شورا
و اکران مستند ساعت 14:45
https://eitaa.com/umefafgaraei
#معرفی_کتاب 📚
📖 نام کتاب: شعار برابری در تابوت صورتی
📝تألیف و تنظیم: نعیمه اسلاملو و محمدحسن زمان وزیری
📇 انتشارات : تلاوت آرامش
📚« شعار برابری در تابوت صورتی » کتابی در حوزه ی #زنان و #خانواده،
و در واقع نقد #فمنیسم از دیدگاه اندیشمندان و متفکرین غربی است.
و در کنار آنها سخن بزرگان دین اسلام (پیامبر (ص) و حضرت فاطمه (س)) و اساتید مسلمان (از جمله امام خمینی (ره) و استاد رحیم پور) و نیز از منظر تاریخ کهن ایران و نگاه ایشان به #جایگاه_زن و #کانون_خانواده مورد بررسی قرار گرفته شده است.
🔷 و در آن با چالشی بین موافقین و مخالفین، همراه ارائه ی آمار و استدلالات علمی به دلایلی منطقی برای متزلزل و منفی بودن #جنبش_فمینیسم اشاره میکند .
🔶 در کتاب حاضر، مباحث در قالب کنفرانس یک دانشجو در کلاس، با سؤال و جوابها و چالش های بین دانشجویان و استدلال های استاد بیان مي گردد.
https://eitaa.com/umefafgaraei
ای بانوی #عفیف دنیای واقعی !
چند بار شده که عکست را با این ژست ها چاپ کنی، قاب کنی و بعد ببری در یک خیابان و بدهی دست رهگذرها؟!؟!
هیچ !!!
پس در این کوچه پس کوچه های دنیای مجازی، به این همه رهگذر که نمی شناسی، چرا زیبایی ات را حراج میکنی؟!؟!
https://eitaa.com/umefafgaraei
7.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلیپ استاد #رائفی_پور
#بدحجابی و #تحریک_جنسی
ببینید دشمن با برنامه ریزی دقیق خود، چطور باعت فساد بین جوانان شده است.
جوانی برای من پیامکی ارسال کرد که دیگر قادر نیستم تا سر کوچه بروم. چون بهم می ریزم و به گناه فکر میکنم.
جلوه گری تا کجا؟ بترسید از اینکه عامل انجام گناهی شوید و برای شما حد نوشته شود.
https://eitaa.com/umefafgaraei
#ازدواج
قال الامام الصادق علیه السلام: اربعة ینظر الله الیهم یوم القیامة: من اقال نادما او اغاث لهفان او اعتق نسمة او زوج عزبا.
امام صادق علیه السلام فرمودند: چهار کس در قیامت مورد نظر پروردگارند:
آنکه، چون طرف معامله پشیمان شود، معامله را برگرداند؛
کسی که غم از دلی برگیرد؛
کسی که بردهای را آزاد کند و
کسی که بی همسران را به ازدواج درآورد.
منبع: وسائل الشیعه، ج. ۲۰، ص. ۴۶
https://eitaa.com/umefafgaraei
بسمه تعالی
انواع شبهات و سؤالات حجاب از لحاظ اعتقادی و تاریخی:
حجت الاسلام صادقی:
سؤال هشتم: کجای قرآن گفته حجاب الزامی است؟
پاسخ :آیه 31 سوره مبارکه نور و آیه 59 سوره مبارکه احزاب
سؤال نهم: دلت پاک باشه، ایمان و دینداری که به حجاب و اینجور چیزها نیست...
پاسخ: اینکه هر کسی هر کاری که می خواهد بکند و بعد هم دلش پاک باشد، به یک شوخی شبیه تر است تا به یک حرف معقول. چرا که هر کسی می تواند بدترین جنایات را نسبت به دیگران روا بدارد و از طرفی هم مدعی باشد که من دلم پاک است و قلباً او را دوست دارم !!
سؤال دهم: حجاب و دخالت در پوشش افراد مخالف آزادی است و با آیه «لااکراه فی الدین» نمی سازد.
پاسخ :اولاً آیه فوق، یک اصل عقلایی را بیان می کند که اکراه و اجبار در اصل پذیرش یک اعتقاد و دین امکان ندارد. چرا که به قلب انسان بستگی دارد نه به جوارح و رفتار او. ثانیا ً هر کسی که در جامعه اسلامی زندگی می کند، مطابق با نظام دموکراسی باید به ارزش های پذیرفته شده اکثریت آن جامعه احترام بگذارد. ثالثاً دین اسلام از اول آزادی را مشروط به عدم مخالفت با قوانین الهی اعلام داشته نه غیر مشروط. رابعاً معنای دیکتاتوری یعنی اجبار افراد بر حسب میل و نظر شخصی نه اجبار بر اساس قوانین فطری و معقول الهی.
سؤال یازدهم :اصلاً آیا اجباری بودن حجاب، اسلامی است؟ چرا مثل نماز برخورد نمی کنیم که هرکس دلش خواست ... ؟
پاسخ: اولاً همه می دانیم که اسلام درباره پوشش نظر دارد و آن را مسکوت نگذاشته است. ثانیاً در هر دوره ای برخی احکام شرعی دارای یک حیثیت ویژه و حیاتی می شود. مثلاً در برخی دوره ها موضوع حضور در مسجد، در زمان هایی خضاب کردن محاسن، شاید در برخی دوره ها انجام ازدواج موقت و اکنون هم موضوع پوشش و حجاب دارای این حیثیت هست که دشمن بطور جدی روی آن تمرکز کرده است. امروزه دیدگاه اکثر کارشناسان غربی این است که برای تسلط بر کشورهای اسلامی بایستی آن ها را از نظر فرهنگی مورد هجوم قرار دهیم. به عبارت دیگر جنگ و تهاجم از حیطه جنگ سرد خارج شده و به عرصه های فرهنگی کشیده شده است.
سؤال دوازدهم : اگر این حکم حکم خداست و باید رعایت شود، خیلی چیزهای دیگر هم توسط خدا و توسط قانون معین شده که باید آنها را هم رعایت کنند ولی نمی کنند. مثل دروغ و غیبت و اختلاس و رشوه و ... هر وقت آن قوانین رو درست کردی، بیا و این رو هم درست کن.
پاسخ: اولاً قبول داریم که در مطالبه نسبت به برخی امور کوتاهی صورت می گیرد که البته این کار همه ماست. هم من و هم دولت و هم شما و هرکس دیگر. اینکه باید نسبت به مشکلات اقتصادی و فرهنگی دیگر هم پیگیری کرد. ثانیاً اگر قرار باشد اینطور به قضایا نگاه کنیم، تمام امر به معروف ها تعطیل می شود. چون به هر منکری که بپردازیم، می گویند: اول برو آن کار دیگر رو درست کن. رشوه گیر می گوید: اول برو جلوی اختلاس رو بگیر. اختلاسگر: اول برو حقوق ها رو افزایش بده. افزایش حقوق: اول برو فرهنگ مصرف گرایی و تجملگرایی رو بگیر. چون این تجملگرایی باعث شده نیاز مردم بیش از حقوق شان بشود. ثالثاً قبول کنیم که بخش زیادی از همین مشکلات بطور غیر مستقیم به خود مردم بر می گردد. رابعاً شاید گناه برخی مسائل، از برخی دیگر بیشتر باشد ولی قابلیت کنترل ندارد مثلاً ما حدیث داریم: «الغیبت اشد من الزنا». اگر کسی مرتکب زنا شود، تازیانه می خورد ولی برای غیبت چیزی مطرح نشده است. چون مرز غیبت خیلی شفاف نیست. حجاب مسئله ای حقوقی و قابل تعریف است ولی چشم چرانی قابل تعریف نیست.
سؤال سیزدهم :چادر و حجاب مال عرب هاست ما ايراني ها چرا بايد آنرا بپوشيم؟
پاسخ: اولاً ما نباید صرفاً متعصب به سنت های ایرانی باشیم. بلکه بهتر است که هر کار پسندیده را که مشاهده کردیم استفاده کنیم. بماند که همین الان بسیار از افراد رسم کریسمس، هالووین، ولنتاین، مدل های مو و لباس غربی را با افتخار استفاده می کنند و فقط درباره امور مذهبی به یاد ایرانی بودن می افتند. ثانیاً منابع گوناگون تاریخی، نشان می دهد که بانوان ایران باستان، بدن خود را علاوه بر لباس با پارچه ای شبیه به چادر بانوان امروزی می پوشاندند.
سؤال چهاردهم :در صدر اسلام، وقتی آیات حجاب نازل شد، زنان غیر مسلمان و غیر آزاد یعنی کنیز را از اننتخاب حجاب و پوشش منع می کردند. مثلاً عمر بن خطاب از این قضیه به شدت جلوگیری می کرد. حال چرا ما اینگونه نیستیم؟
پاسخ: یکی از تفاوت مبنایی شیعیان و اهل سنت در این قضیه هست که اهل سنت قائل به «ممنوعیت» حجاب برای کنیز بودند ولی ما قائل به ممنوع بودن نیستیم و آن را مباح می دانیم. کتابی هم در این زمینه در حال چاپ هست.
https://eitaa.com/umefafgaraei