eitaa logo
اداره پیام سیاه دونه و اِما
4 دنبال‌کننده
45 عکس
0 ویدیو
0 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_15rmtun&btn بفرمایید ناشناس کویر نمونه حرف بزنیم🥰
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از emma
چقد تو نازی جیگررررررر .... 🐈‍⬛@emma_Cha🐈‍⬛
هدایت شده از emma
اقای نقاب دار داشتم ناراحت میشدم که جواب منو ندادی که یهو امدم دیدم واقعا قبول کردی ‌و چهره زیباتو نشون دادی الآنم خیلی ازت خوشم امده اِما اجازه بده میام می دزدمت .... 🐈‍⬛@emma_Cha🐈‍⬛
هدایت شده از emma
https://eitaa.com/emma_Cha/1582 کل کانالت رو گشتم شاید کاراکتر مورد علاقه ات باشه یا کاراکتری که داشتی رو چیبی کرده باشی متاسفانه چیزی پیدا نکردم یه چندتا راهنمایی کن مثلاً برای انیمیشن یا مانهوا یا انیمه؟ کاراکتر اصلی یا فرعی ؟ ژانر داستان چیه ؟ .... کارکتر مورد علاقم که هست و کارکتریه که داشتم اما زیاد ازش نگفتم برای هیچ کدوم مربوط به داستان اِما هست که در حال طراحیه دوبارست هنوز اصلی میشه گفت طنز .عاشقانه .ماورایی؟
هدایت شده از emma
https://eitaa.com/emma_Cha/1587 آقا من سه سال ازت کوچیکترم یعنی چی لیدی کوچک 👾 .... 🐈‍⬛@emma_Cha🐈‍⬛
هدایت شده از emma
اما شهید شدم کل کانالت رو گشتم ، شخصیت هورام ؟ ... نوپ😁یک راهنمایی توی این تصویر هست
هدایت شده از emma
https://eitaa.com/emma_Cha/1590 برادر اما دیگه .... دقیقا
هدایت شده از emma
https://eitaa.com/emma_Cha/1592 اوه سبحان الله به این عقل من ... 😁😂🥰
هدایت شده از emma
سیاه دونه کوچلو میای ؟ https://eitaa.com/joinchat/2136540801Ca4adb53d1a ... معلومه که میاد سیاه دونه:میو
هدایت شده از emma
https://eitaa.com/emma_Cha/1629 خیلی قشنگه شید چشما. ببخشید، نمیدونم درست میگم یا نه از ابزار تقارن استفاده کردی؟ اگه نور چشم اون سفیده تو چشم راست سمت راسته تو چشم چپ هم باید سمت چپ باشه. من اغلب این اشتباه رو میکنم ... ممنونمم و اره و درسته یادم نبود ممنونم که گفتید🥰🥰
هدایت شده از emma
گزارش شده؟ ... نه خداروشکر انگار نشده
هدایت شده از emma
عو عی عا .... عو عی عا عی عو عی عا عی
هدایت شده از emma
میگم شما با چی طراحی میکنید؟ آیپد؟ اگر با آیپد میشه مدل آیپدتون رو بگید. و اینکه چجوری کار با آیپد رو یاد گرفتید منظورم طراحی باهاش هست.راحته؟ ممنون میشم بگید من ۱۲ سالمه میخوام آیپد بگیرم و خیلی دوست دارم باهاش طراحی هم بکنم ..... سلام گلم و با گوشی و انگشت مبارک طراحی میکنم و نه خوشگلم و فکر کنم برنامه کریتا خوب باشه واسه تبلت و آیپد نمیدونم دقیقا ولی امیدوارم موفق باشیی 🥰