eitaa logo
کانال ܝ‌وܢܚ݅ܝ̇ߺܭَـــܝ‌ܨ و ܢ̣صــــیܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ
1.1هزار دنبال‌کننده
40.1هزار عکس
30.6هزار ویدیو
257 فایل
🌴عرصه ی جنگ نرم، بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتر وار می طلبد. امام خامنه ای 🍒 🌴 قرارگاه بسوی ظهور 🌷یک لشکر سایبری آتش به اختیار 🌷میباشد. #کانال_روشنگری_و_بصیرت☫ 🇮🇷 #قرارگاه_بسوی_ظهور 🆔 @uphjnv @Sydmusavi @cyber_2017
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال ܝ‌وܢܚ݅ܝ̇ߺܭَـــܝ‌ܨ و ܢ̣صــــیܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ
از هر طرف که حساب کنیم، این بار دیگر حقیقتاً در حساس‌ترین برهه حساس کنونی به‌سر می‌بریم؛ نه صرفاً بد
اساساً دولت آقای روحانی هیچ چیزی غیر از مخرج مشترک دولتهای موسوی و خاتمی و هاشمی، چه به‌لحاظ کارگزاری و چه به‌لحاظ ایده‌ی حکمرانی نیست؛ پروژه‌ای که این دولت اجازه یافت دنبال کند، یعنی مذاکره با آمریکا به‌امید واهی رونق اقتصادی، آرزویی بود که سالها آقایان خاتمی و هاشمی دنبال می‌کردند و میرحسین نیز در حسرت آن بود و مواردی که در رقابت‌های انتخاباتی سال 88 مطرح کرد مؤید همین نکته است که او نیز ایده‌ای غیر از آنچه آقای روحانی برای اقتصاد دنبال کرد در سر نداشت. هرچند نحوه‌ی دولت‌داری آقای روحانی به‌نحوی است که حتی فردی مانند آقای کرباسچی از حامیان جدی کارگزاران و ایده‌ای دولت آقای روحانی نیز نمی‌تواند شرمندگی خود را از آن اعلام نکند، امّا اعلام برائت آقایان موسوی و کروبی و خاتمی از این دولت و فرار به جلوی آنها و محکوم کردن اتفاقات اخیر و خالی‌کردن شانه‌ی خود از زیر بار مسئولیت و وضعیتی که برای مردم پدید آورده‌اند، بیش از آنکه با عبارات و اصطلاحاتی مانند اپورتونیسم در علم سیاست قابل توصیف باشد، با مازوخیسم و اسکیزوفرنی در علم روانشناسی قابل انطباق است! اسکیزوفرنی حالتی در روانشناسی است که فرد دچار توهم می‌شود و آنچه را ناواقعی است واقعی می‌بیند و مازوخیسم مربوط به وضعیتی است که فرد به خود آسیب می‌زند و با خویشتن دچار مشکلات سنگین می‌شود! بدین ترتیب، درگیری‌ای که آقایان موسوی و کروبی و خاتمی با دولت آقای روحانی پیدا کرده‌اند، غیر از آنکه فرصت‌طلبی و بی‌مسئولیتی است، در حکم درگیری با خویشتن و زخم‌زدن به خود هم هست! چه آنکه دولت آقای روحانی در واقع چیزی غیر از آرزوها و کاردستی آقایان نیست. این البته تنها شامل حال این افراد نیست، بلکه با نگاهی به حامیان گذشته دولت فعلی در لایه‌های مختلف ــ از سیاسیون گرفته تا سلبریتی‌ها و افراد دیگر ــ نه‌تنها مسئولیتی را در قابل عملکرد دولت مطلوبشان متوجه خود نمی‌دانند، بلکه بدون هیچ توضیح و بازخواستی، جای شاکی نشسته‌اند و شاید امید دارند تا ذهن جامعه نیز کارنامه گذشته آنها را فراموش کند. @uphjnv
#امام_خامنه‌ای: بنده در قضایاى تاریخ اسلام این مطلب را مکررا گفته‌ام چیزى که امام حسن علیه‌السلام را شکست داد، نبودن تحلیل سیاسى در مردم بود. مردم #تحلیل_سیاسى نداشتند. 12 آبان 1372
صبح است و.. صبا مشک فشان می‌گذرد دریاب.. که از کوی فلان می‌گذرد برخیز.. چه خسبی که جهان می‌گذرد بوئی بستان که کاروان می‌گذرد‌‌ سلام دوستان خوبم✋ صبحتون سرشار از مهربانی🌸 کانال روشنگری وبصیرت https://eitaa.com/uphjnv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#پیام_صبحگاهی وقتی می‌گوییم الگوی ایرانی_اسلامی، یعنی یک نقشه‌ی جامع. بدون نقشه‌ی جامع، دچار سردرگمی خواهیم شد؛ همچنان‌که در طول این سی سال، به حرکت‌های هفت و هشتی، بی‌هدف و زیگزاگ مبتلا بودیم و به این در و آن در زدیم. گاهی یک حرکتی را انجام دادیم، بعد گاهی ضدّ آن حرکت و متناقض با آن را انجام دادیم! این به‌خاطر این است که یک نقشه‌ی جامع وجود نداشته است. این الگو، نقشه‌ی جامع است؛ به ما می‌گوید که به کدام طرف، به کدام سمت، برای کدام هدف داریم حرکت می‌کنیم. ۱۳۸۹/۹/۱۰ @uphjnv
🔴امام خمینی رحمه الله در مورد مدرس می فرماید: http://yon.ir/eteH ♦️«مرحوم مدرس که به امر رضاخان ترور شد، از بیمارستان پیام داد به رضاخان بگویید من زنده هستم. مدرس حالا هم زنده است. مردان تاریخ تا آخر زنده اند. ... ♦️یک شخص روحانی که لباسش از سایر اشخاص کمتر بود و کرباس به تن می کرد. او در مقابل قدرت زیاد رضاخان ایستاد و آن طور هجوم کرد به مجلس که نگذاشت رضاخان کاری بکند و در حالی که عمال رضاخان با هم زنده باد زنده باد می گفتند، ایستاد و گفت که مرده باد رضاخان و زنده باد من. یک همچون مرد قدرتمندی بود، برای اینکه الهی بود. می خواست برای خدا کار بکند و از کسی نمی ترسید. ... ♦️مدرس یک ملای دین دار بود چندین دوره زمام داری مجلس را داشت و از هر کس برای او استفاده مهیاتر بود. بعد از مردن چه چیز به جای خود گذاشت، جز شرافت و بزرگی. ما می گوییم مثل مدرس ها باید بر رأس هیئت تقنینیه و قوای مجریه و قضایی واقع شود». 🗓 ۱۰ آذر، سالروز شهادت آیت الله
🔴 ضرورت تحلیل جامعه‌شناختی از اعتراضات مردمی! 🔹تا زمانیکه نتوانیم پدیده‌های اجتماعی را از بعد جامعه شناسی و مردم شناسی تحلیل کنیم و صرفاً تک بعدی به مسائل نگاه کنیم، قطعاً نمی‌توانیم یک بحران را حل نمائیم. 🔹در آشوب‌های فتنه۸۸ فقط دستان دشمنان بیرونی و سران فتنه۸۸ و پشت‌پرده‌ها را گفتیم، لذا شکاف اجتماعی درون جامعه عمیق‌تر و عمیق‌تر شد و اختلاف بین اقشار جامعه از بین نرفت. عده‌ای از حامیان نظام، از نظام بریدند. 🔹بعد از انتخابات۸۸ و حوادث ناگوار آن سال، رئیس‌جمهور سابق برای جذب ۱۳ میلیون نفر حامی میرحسین موسوی راهبردی انتخاب کرد که نه تنها ۱۳ میلیون نفر را جذب نکرد بلکه بخش جدی از ۲۴ میلیون حامی خودش -یعنی حزب‌اللهی‌ها و انقلابی‌ها- را هم از دست داد! 🔹در حوادث دیماه ۱۳۹۶ هم نتوانستیم یا نخواستیم حرف اصلی اعتراضات مردمی را بشنویم و صرفاً به تحلیل‌های امنیتی تکیه کردیم و صرفاً دستان دشمنان بیرونی و برخی فریب خوردگان داخلی و یا نیروهای گروهکی را دیدیم اما از تحلیل ۹۰ درصد دیگر معترضین جا ماندیم! 🔹حالا هم در تحلیل اعتراض و سپس آشوبِ بعد از ، فقط دستان دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی و نیروهای سازمانی-گروهکی را دیده و تحلیل می‌کنیم و از جامعه شناسی اعتراضات و تحلیل فضای جامعه و مشکلات اصلی و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی عقب ماندیم! 🔹به خیال خودمان فتنه‌ها را خاموش کرده و آشوب را سرکوب کرده‌ایم! اما نمی‌دانیم این آتش زیر خاکستر، شاید روزی بگونه‌ای سر برآورد که هیچ چیزی جلو دارش نباشد! براستی چرا دشمنان برای طرح روی خوزستان، سرمایه‌گذاری کرده‌اند؟ و چاره چیست؟ 🔹چه باید کرد؟ و واقعاً چه باید کرد؟ چرا مسائل اصلی و زیرپوستی جامعه را نمی‌بینیم؟ چرا نمی بینیم یک نسل ۱۵-۲۰ میلیون نفری اساساً کاری به گرانی و مسائل اقتصادی ندارند و صرفاً دنبال آزادی‌های اجتماعی و فرهنگی و بدنبال سرگرمی‌های متنوع از جمله جنسی اند و دم انتخابات‌ها هم این‌ها تعیین کننده‌اند؟ و برنامه ای برای این‌ها نداریم! 🔹براستی چه فکری برای سلبریتی‌ها مثل مهناز افشار داریم که میلیون‌ها نفر فالوور دارند و این فالوورها هم کاری به اقتصاد و معیشت و فساد اقتصادی و ... ندارند؟ 🔹یا اینکه اعتراضات فعلی مردم به نحوه مدیریت کشور به کجا خواهد رسید؟ و در آینده چه می‌شود؟ این "جنبش بی‌سر" سر از کجا در می‌آورد؟ چرا می‌خواهیم با تحلیل های امنیتی و سیاسی، این جنبش بی‌سر که چندده میلیون نفر عضو افتخاری دارد را به سبد آرای برخی جریانات سیاسی می‌ریزیم و می‌گوییم آنها توانستند این اعتراضات را بیافرینند! 🔹ده‌ها و شاید صدها سوال مهم در این زمینه مطرح است که پاسخ صحیح به آنها باعث حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه خواهد شد. باید جلسات حضوری نخبگان انقلابی شبانه روزی برای پاسخ به این سوالات برگزار شود تا زمانی ادامه یابد که از طوفان مغزها، مغزهایشان ترکیده و به سقف اتاق فکر بچسبد! مدرسی_یان @uphjnv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢دیدم آقای #رضا_رشیدپور حرف های جدید جدید درباره پرزیدنت #روحانی و عملکردش میزنند یاد این صحبت هاشون با آقای حمید رسایی افتادم. تاریخ چقدر زود قضاوت کرد. ♦️جناب رشیدپور چجور روت میشه سرت رو بالا بگیری و حرف بزنی؟! #سرکه_نقد #حلوای_نسیه #ساده_لوح @uphjnv
6.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢مسئولیت امام جامعه چیست؟ ♦️صحبت های مهم و صریح وحید یامین ‌پور خطاب به انقلابی ها در این مورد ♦️برداشت اشتباه بعضی از انقلابی ها از امام جامعه @uphjnv
علی لاریجانی و حسن روحانی دو روی یک سکه اند! #سازش #امید_حاجی_زاده @uphjnv
7.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌿حاج احمد #متوسلیان : ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد هرکس مرد این راه است ؛بسم الله هرکس نیست خداحافظ...🌿 @uphjnv
پایان اصلاحات! اظهارات میرحسین موسوی در ارتباط با آشوب ناشی از افزایش قیمت بنزین خواسته یا ناخواسته معنای پایان اصلاح‌طلبی را لااقل از جانب ایشان افاده معنا می‌کند! موسوی با یک «داوری آناکرونیکال» آشوب بنزین آبان ۹۸ را قرینه کشتار میدان ژاله در ۱۷ شهریور ۵۷ معرفی کرده و بدین ترتیب برای «معترضین ۹۸» شانی هم تراز با انقلابیون سال ۵۷ قائل شده که در آن مقطع علنا خیابان را بمنظور «براندازی رژیم پهلوی» کانون آوردگاه خود با نظام سلطنتی قرار داده بودند. قدر مسلم میرحسین موسوی موظف است به لوازم استقرای خود پایبند بماند و در آنصورت این بمعنای گذشتن ایشان از صرافت اصلاحات و پیوستن‌شان به جنبش انقلاب و براندازی نظام است که طبیعتا برخوردار از تبعات و آفات و اقتضائاتی است که در صورت ابرام ایشان بر این موضع آنگاه دیگر سخنگویان اصلاح طلبی در ایران را ملزم به لبیک یا عدم لبیک با ایشان خواهد کرد. #داریوش_سجادی @uphjnv