هدایت شده از کلاغ و استکانِ چای
همونطور که میدونید تو ایران باستان، به یسری موجودات دیو میگفتن
دیو ها چه خصوصیاتی داشتن؟ ویژگیِ بارزشون این بود که کار ها رو برعکس انجام میدادن
یعنی کار هاشون با عقل و منطق انسان ها جور نبود و برعکس چیزی که انسان ها قبول داشتن عمل میکردن
بخواطر همین، وقتی کسی کاری رو برعکس منطق انجام میداد، مردم میگفتن دیو او را تسخیر کرده، یا در اصل دیوانه شده
هدایت شده از نوشتارگاه خاله کایرا
از جامعه متنفرم ، زیادی احمق و خام و ساده است و هیچوقت درست نمیشه .