هدایت شده از مدرسه ی شبانگاهی؛
دینگ دینگ دینگ
بچه ها جمع شید کار مهم باهاتون دارم
به...
دومین تقدیمی مدرسه ی شبانگاهی خوش اومدین!
اونم مشترکککککک
شما توی این تقدیمی این پیام و این متن رو توی مدرستون میفرستید و برگه ی آزمون ورودی مدرستون(لینک کانالتون) رو برای من میفرستید - اگه مدرسه ندارید اشکالی نداره فدا سرتون آیدیتون رو بفرستید یا حالا نقطه ای چیزی - تا؛
لیلیف :
-بگم اگه نقاش بودین کدوم نقاش میشدین .
-میگم مدرستون کدوم نقاشی اون نقاشه .
-شباهتاتون با اون نقاشی رو میگم .
-و عکس اون نقاش رو براتون میفرستم و ...
کایرا :
-یک نقاشی پینترستی که سعی میکنم خوب در بیاد و ناز باشه و در کل وایبتون رو بده میکشم براتون (این از تقدیمی قبلی سخت تر-)
-بهتون میگم بین ابزار نقاشی (قلمو، مدادرنگی ، آبرنگ و ... و همینطور مدل هایی که دارن مثلا قلمو کوچیک و بزرگ و ...) کدوم هستید و کارآمدتون توی نقاشی چیه .
ظرفیت هم تا جایی که بتونیم، بهتون میگیم کی تمومه .
و ممنون میشیم توی مدرسه و نوشتارگاه مون حضور داشته باشید .
اگه نمیتونید تو پیوی بفرستید اینجا بفرستید.
پیوی:
@Once_upon_a_dream