eitaa logo
𝚡`
99 دنبال‌کننده
217 عکس
137 ویدیو
1 فایل
• We are the echo of what is buried.•
مشاهده در ایتا
دانلود
وای پسرگلم تاجسرم صدتاییت مبارک💞
هدایت شده از ‌ ‌ ‌ ‌ ‌آرزو .
در تاریخ بنویسید که تف در اهمیت دادن به ادم ها ، گربه ها با فهم ترند .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ˒ 𝑫 ִֶָ ࣪ ࿔𝖭𝖺𝗇𝖺فوردرجاعزل
چنل ˒ 𝑫 ִֶָ ࣪ ࿔𝖭𝖺𝗇𝖺 قراره به مناسبت دو ساله شدن به شما نازبلاها تقدیمی بدههه✨✨ اینطوری که شما این پیام رو توی چنلتون فوروارد میکنید و بعد پیویم "
میومیو
" میکنید و لینکتون رو میفرستید؛ منم میگم که چنلتون وایب کدوم کارکتر از هازبین هتل یا هلوواباس رو میده و یه عکس ازش تقدیمتون میکنم+وایبی که از چنلتون میگیرم رو با یه قطعه از پیانو که براتون میزنم،توصیف میکنم💝 ظرفیت: 100 (اگه چنل ندارید هم اوکیه بیاید پیوی آیدیتون رو بدید) آیدیم : @Nanaa_ss خودتون حتما باید توی چنل جوین باشید تا بزارمتون
هدایت شده از مدرسه ی شبانگاهی؛
دینگ دینگ دینگ بچه ها جمع شید کار مهم باهاتون دارم به... دومین تقدیمی مدرسه ی شبانگاهی خوش اومدین! اونم مشترکککککک شما توی این تقدیمی این پیام و این متن رو توی مدرستون می‌فرستید و برگه ی آزمون ورودی مدرستون(لینک کانالتون) رو برای من می‌فرستید - اگه مدرسه ندارید اشکالی نداره فدا سرتون آیدیتون رو بفرستید یا حالا نقطه ای چیزی - تا؛ لیلیف : -بگم اگه نقاش بودین کدوم نقاش میشدین . -میگم مدرستون کدوم نقاشی اون نقاشه . -شباهتاتون با اون نقاشی رو میگم . -و عکس اون نقاش رو براتون میفرستم و‌ ... کایرا : -یک نقاشی پینترستی که سعی میکنم خوب در بیاد و ناز باشه و در کل وایبتون رو بده میکشم براتون (این از تقدیمی قبلی سخت تر-) -بهتون میگم بین ابزار نقاشی (قلمو، مدادرنگی ، آبرنگ و ... و همینطور مدل هایی که دارن مثلا قلمو کوچیک و بزرگ و ...) کدوم هستید و کارآمدتون توی نقاشی چیه . ظرفیت هم تا جایی که بتونیم، بهتون میگیم کی تمومه . و ممنون میشیم توی مدرسه و نوشتارگاه مون حضور داشته باشید . اگه نمی‌تونید تو پیوی بفرستید اینجا بفرستید. پیوی: @Once_upon_a_dream
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چه سخته مرگ گل برای گلدون ..
گل و گلدون چه شب ها نشستن بی بهانه ..
هدایت شده از  کغوسان ورژن مستر مانی
لعنت به گوشی
از همه چی خسته شدم .
نمیتونم اون دختر شاد و پر انرژی باشم که نیستم .