فکر نمیکنم کسی باشه که خود واقعیمو بپذیره اما مشکل اینه که نمیدونم خود واقعی من چیه .. کیه و چطوریه .
هدایت شده از کلاغ و استکانِ چای
چون آدما محدودن و فانی
این که ندونی چی هستی، به نظر من هیچ اشکالی نداره
𝚡`
شاید آدم بودن یعنی ندونی که چی هستی..
ولی من نمیخوام انسان باشم .. انسان بودم خسته کنندهس . کاش موز بودم
هدایت شده از کلاغ و استکانِ چای
و اگه از این بابت خسته ای، شاید بهتره سعی کنی دیگه آدم نباشی