هدایت شده از کلاغ و استکانِ چای
چون آدما محدودن و فانی
این که ندونی چی هستی، به نظر من هیچ اشکالی نداره
هدایت شده از کلاغ و استکانِ چای
و اگه از این بابت خسته ای، شاید بهتره سعی کنی دیگه آدم نباشی
𝚡`
و اگه از این بابت خسته ای، شاید بهتره سعی کنی دیگه آدم نباشی
از این به بعد یه کلاغ تنهام که هیچی براش مهم نیست ، نه یه ادمیزاد فانی پر از احساس
هدایت شده از کلاغ و استکانِ چای
من برای فردا یه لیوان چای پررنگ میخوام، نه تخم مرغ گندیده
لطفاً کائنات پیگیری کنن