eitaa logo
-وایه|Vayeh-
260 دنبال‌کننده
727 عکس
68 ویدیو
1 فایل
وایه؟ امید،ارزو،حاجت.. (: . مینویسم،سفر میکنم،عکس میگیرم،میخندم،میخوانم،دیوانگی میکنم و انجام میدم هر آنچه زندگی را سبز تر میکند🌱 . چیزی نیست که گفته نشه میگیم که رو دلمون نمونه... . دنیا نمی ارزد به رنج پلک هایت پس؛ بیشتر بخند ! . من؟ @karamiii10
مشاهده در ایتا
دانلود
بالاخره با مادر مهبد تماس گرفتم امیدوارم بتونم ازش بنویسم مهبد عزیز پسر نوجوانی است که جانباز جنگ رمضان است...
-وایه|Vayeh-
بالاخره با مادر مهبد تماس گرفتم امیدوارم بتونم ازش بنویسم مهبد عزیز پسر نوجوانی است که جانباز جنگ رم
زیبا ترین روایت های جنگ رمضان و این روز ها رو قطعا توی کانال خانم هادی نژاد پیدا میکنید..حالا چه با یادداشت و عکس چه با فیلم. باشد نوازش و مرحمی در این روز ها..✨
اون توجه به جزئیاتی که همیشه خودم بهش توجه میکنم و ازش صحبت میکنم رو، هیچ‌وقت کامل در اطرافیانم پیدا نمیکنم.
امشب اسپانیا هم به کلکسیون پرچم دیگر کشور های دوست اضافه شد :)
احساس میکنم خیلی دیر به دیر تولدم میشه.مثلا از فلان اتفاقی که تیر پارسال افتاده نزدیک دو سال میگذره ها.ولی هنوز تولد من نشده.کاش هر روز تولدم بود.
ممنون از اقای دکتر و میزان شناختی که نسبت به بیمارش داره و برای منع چای ۶ تا ضربدر میکشه. اخه اَه به چای دکتر؟ اَه به چای برای کسی که لذت بخش ترین تفریحش چای خوردنه؟
میدونی چیه بابا جان؛ داشتم به این فکر میکردم اصلا صحن گوهرشاد که دیگه هیچ!من چقدر همه‌ی وجودم برای ضریح و بوی روضه‌ی منوره‌ لک زده .. -دی ماه ۱۴۰۴-
وقتی چیزی یا کسی رو بدست آوردید، سعی کنید همونقدری که برای بدست آوردنش تلاش کردین و وقت گذاشتین،برای نگهداشتنش هم تلاش کنید و وقت بذارید. نگهداری خیلی از بدست آوردن مهم تره.
امروز با همسایه بالایی توی آسانسور رو به رو شدیم.گفت ببخشید صدای بچه ها که پایین نمیاد؟ همونجا بود که با انکاری ترین پرسش دنیا مواجه شدم. نمیاد زن؟نمیاد؟
سلام و روز بخير. برای ولادت حضرت رضا’ع، قصد داریم کوچولو ها رو خوشحال کنیم! بخشی از هزینه جمع آوری شده، اما برای بقیه داستان و جهت اینکه بتونیم تعداد بیشتری وسیله خریداری کنیم به کمک های شما هم نیاز داریم.🌿 اگر دوست داشتید در لبخند بچه ها شریک باشید: 621986141686469۱ بنام فاطمه کرمی 🌸
همیشه عادت دارم برای تبریک تولد یا برم پیش فرد متولد و خوشحالش کنم، یا اگه ازم دوره با گذاشتن عکس های دو نفرمون تولدشو تبریک بگم. مثل اینکه فعلا به صلاح نبوده بیام و از نزدیک به خودتون تبریک بگم.. ولی میتونم دورادور با عکس هایی که تک تکشون برام عزیزن و یک دنیا خاطره و لبخند پشت همشونه تبریک بگم و برای خودم دوباره مرور خاطره کنم.ادم با همین خاطره ها زندست دیگه نه بابا جان؟ -آرشیوی از دی ماه ۱۴۰۴✨-