eitaa logo
وآدي³¹³🔅امیرمحمدمُقیسه
5.5هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
2.2هزار ویدیو
15 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم هرکدوم از ما به اندازه خودمون باید راهی رو روشن کنیم و حق رو بازگو کنیم این وظیفه اصلی ما در این زمانه است... #اَللّٰهُمَ_عَجِّلْ_لِوَلِیِّکَ_الفَرَجْ ♥️³¹³♥️ @vadii313 ادمین پیج اینستاگرام. http://Instagram.com/amir_moghise69
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 صحبت از جمع کردن تجمعات خیابانی و مواکب، توطئه است. مگر مردم برای مذاکره به خیابان آمدند که حالا با امضای توافق به خانه برگردند؟ بعثت مردم، سرقفلی‌اش دست خودشان است و هیچ دستگاه و مداح و پایگاهی متولی آن نیست. خیابان، مجلس نیست که با لابی بسته شود. تصمیم مشترک امام و امت سرنوشت این بعثت را رقم می‌زند. ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🔴در حمله تروریست های صهیونیست به خانه‌شان در حاروف لبنان به شهادت رسیدند +بعد از امضای توافقنامه ننگین... ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
‌ 🔴از رصد اکانت‌های اصلاحاتی و وفاقی حامی مذاکرات، به نظر میرسد که حضرات از بالا به آنها اطمینان داده بودند که رهبری قطعا این توافق را تأیید خواهد کرد. ظاهرا به قدری فشار برای تسلیم کردن رهبر بالا بوده که ذره‌ای احتمال نمیدادند که ایشان حتی کوچکترین اشاره‌ای به نظر خودشان داشته باشند. اما رهبر انقلاب در پیام دیشب، کاملا آنها را آچمز کرد و حالا به یاوه‌گویی، لاطائلات و تفسیرهای پوچ از سخنان ایشان روی آورده‌اند. ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
💬 امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
🔴هشدار نبویان به مسئولین مذاکرات | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
بله اینجوریاس.... ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🔴مذاکره کنندگان می‌گفتند که برای هر قسمت از بندهای توافق نامه که نقضی صورت بگیره، یک مکانیزمی وجود داره. آقای پزشکیان، قالیباف و عراقچی ؛ مکانیزم نقض بند اول توافق نامه چیه؟ لبنان حتی بعد از آتش بس کذایی هم داره شهید میده و بمباران میشه. ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🔴ظاهرا عده‌ای از مسؤولین در نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقادی به حمایت عملی و میدانی از جبهه‌ی مقاومت ندارند. | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🔴مردم از اینها سوال کنند، چرا مجلس حدود چهار ماه تعطیل است؟! حمید رسایی: این نمایندگان به عنوان هیأت رییسه فعلی و قبلی، با تصمیم‌شان حدود ۴ ماه صحن علنی و بخشی از فعالیت‌های کمیسیون‌ها و سامانه الکترونیکی مجلس را تعطیل نگه داشته‌اند. تا امروز بهانه حفظ جان نمایندگان بود حالا چند روز است که تفاهم‌نامه هم امضا کرده‌اند ولی باز مجلس تعطیل است! چرا؟ مردم از اینها مطالبه کنند که دلیل این تعطیلی چیست؟ حالا که علی‌الاصول نظر ولی فقیه بر خلاف این کار بود ولی با قاتل نایب امام زمان تفاهم هم کرده‌اند و امنیت برقرار است، چرا همچنان مجلس تعطیل است؟! چرا پس از ۳ ماه و ۲۰ روز این هفته هم جلسه نداریم؟ چرا این افراد با این تصمیم علنی مخالفت نکردند؟ چرا با رأی‌شان در برابر تصمیم غلط رئیس مجلس نایستادید؟! اینها باید پاسخگوی ما، مردم و تاریخ باشند. | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖
🔴آقای نبویان داشت در مورد روند مذاکره و رهنمودهای مقام معظم رهبری در هر مرحله توضیح می‌داد که برنامه راقطع کردند! صداوسیما تنهاراه ارتباط با کل مردم ایرانه؛اگر حتی نماینده مردم نتونه صحبت های رهبری رو در آن بازخوانی کند؛تعطیل بشه بهتره؛ همه جوره داره خودش رو نشون میده. ✅ | وآدی³¹³ 👇 🌔@vadi313🌖