🔴 صحبت از جمع کردن تجمعات خیابانی و مواکب، توطئه است.
مگر مردم برای مذاکره به خیابان آمدند که حالا با امضای توافق به خانه برگردند؟
بعثت مردم، سرقفلیاش دست خودشان است و هیچ دستگاه و مداح و پایگاهی متولی آن نیست.
خیابان، مجلس نیست که با لابی بسته شود.
تصمیم مشترک امام و امت سرنوشت این بعثت را رقم میزند.
✅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
🔴در حمله تروریست های صهیونیست به خانهشان در حاروف لبنان به شهادت رسیدند
+بعد از امضای توافقنامه ننگین...
✅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
🔴از رصد اکانتهای اصلاحاتی و وفاقی حامی مذاکرات، به نظر میرسد که حضرات از بالا به آنها اطمینان داده بودند که رهبری قطعا این توافق را تأیید خواهد کرد. ظاهرا به قدری فشار برای تسلیم کردن رهبر بالا بوده که ذرهای احتمال نمیدادند که ایشان حتی کوچکترین اشارهای به نظر خودشان داشته باشند.
اما رهبر انقلاب در پیام دیشب، کاملا آنها را آچمز کرد و حالا به یاوهگویی، لاطائلات و تفسیرهای پوچ از سخنان ایشان روی آوردهاند.
✅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
💬 امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
692.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔هعی..
✅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
🔴هشدار نبویان به مسئولین مذاکرات
✅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
🔴مذاکره کنندگان میگفتند که برای هر قسمت از بندهای توافق نامه که نقضی صورت بگیره، یک مکانیزمی وجود داره.
آقای پزشکیان، قالیباف و عراقچی ؛ مکانیزم نقض بند اول توافق نامه چیه؟ لبنان حتی بعد از آتش بس کذایی هم داره شهید میده و بمباران میشه.
✅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
🔴ظاهرا عدهای از مسؤولین در نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقادی به حمایت عملی و میدانی از جبههی مقاومت ندارند.
#تفاهم_پاره
✅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
🔴مردم از اینها سوال کنند، چرا مجلس حدود چهار ماه تعطیل است؟!
حمید رسایی: این نمایندگان به عنوان هیأت رییسه فعلی و قبلی، با تصمیمشان حدود ۴ ماه صحن علنی و بخشی از فعالیتهای کمیسیونها و سامانه الکترونیکی مجلس را تعطیل نگه داشتهاند. تا امروز بهانه حفظ جان نمایندگان بود حالا چند روز است که تفاهمنامه هم امضا کردهاند ولی باز مجلس تعطیل است! چرا؟
مردم از اینها مطالبه کنند که دلیل این تعطیلی چیست؟ حالا که علیالاصول نظر ولی فقیه بر خلاف این کار بود ولی با قاتل نایب امام زمان تفاهم هم کردهاند و امنیت برقرار است، چرا همچنان مجلس تعطیل است؟!
چرا پس از ۳ ماه و ۲۰ روز این هفته هم جلسه نداریم؟ چرا این افراد با این تصمیم علنی مخالفت نکردند؟ چرا با رأیشان در برابر تصمیم غلط رئیس مجلس نایستادید؟!
اینها باید پاسخگوی ما، مردم و تاریخ باشند.
#رها_نمیکنیم
✅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
🔴آقای نبویان داشت در مورد روند مذاکره و رهنمودهای مقام معظم رهبری در هر مرحله توضیح میداد که برنامه راقطع کردند!
صداوسیما تنهاراه ارتباط با کل مردم ایرانه؛اگر حتی نماینده مردم نتونه صحبت های رهبری رو در آن بازخوانی کند؛تعطیل بشه بهتره؛#کودتا همه جوره داره خودش رو نشون میده.
✅#امیرمحمد_مقیسه | وآدی³¹³ 👇
🌔@vadi313🌖
وآدي³¹³🔅امیرمحمدمُقیسه
🔴آقای نبویان داشت در مورد روند مذاکره و رهنمودهای مقام معظم رهبری در هر مرحله توضیح میداد که برنامه
بوی گند نفاقتون همه جارو داره برمیداره آقایون ....
این چه نفاقی بود که میگفتید ما نمیفهمیم