eitaa logo
واقعیت غرب
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.9هزار ویدیو
15 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
❌"من چیزی که می‌بینم را می‌گویم؛ اگر انتقام حاج قاسم و ابومهدی، سهل گرفته شود، آغاز اتفاقات خطرناک است." ⏪ ۱۵ دی ۱۳۹۸ | سید حسن نصرالله در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس در لبنان: 👈 عده‌ای ممکن است بگویند، من دارم بزرگ‌نمایی می‌کنم؛ اما من چیزی که می‌بینم را می‌گویم؛ اگر انتقام حاج قاسم و ابومهدی، سهل گرفته شود، آغاز اتفاقات خطرناک است؛ 👈 سر دونالد ترامپ در حد کفش قاسم سلیمانی هم نیست؛ هیچ شخصیت آمریکایی همپای شهید سردار سلیمانی و المهندس نیست تا از آنها انتقام گرفته شود؛ ترور سردار قاسم سلیمانی، مساله همه محور مقاومت است؛ کل پایگاه‌های نظامی و کشتی‌های جنگی و کل سرباز‌های آمریکا در منطقه، معادل قصاص عادلانه است؛ 👈 ارتش آمریکاست که آنان را کشته و ارتش آمریکا باید تاوان دهد؛ وقتی تابوت افسران و سربازان آمریکایی که عمودی آمده‌اند به منطقه و افقی بازگردند، ترامپ خواهد فهمید چه کرده است؛ اراده و هدف ما در محور مقاومت باید این باشد؛ پاسخ به خون قاسم سلیمانی و ابومهدی، اخراج کل نیرو‌های آمریکایی از منطقه ما باید باشد؛ آمریکا که از منطقه رفت، آزادسازی قدس در تیررس قرار خواهد گرفت. 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قیام مردم لرستان برای خون‌خواهی سید مقاومت 🔹مردم لرستان در تجمعی خودجوش به خیابان‌ها آمدند و خون‌خواهی شهادت سید حسن نصرالله را طلب کردند.👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
📌ژنرال مکنزی در پاسخ به خبرنگار NBC: اسرائیل نمی تواند رهبر ایران را ترور کند ما در سنتکام بسیار بر روی این مسئله فکر کردیم و راهی پیدا نکردیم. محل اقامت خامنه ای مثل هنیه در طبقه سوم یک ویلا نیست که بتوان با کورنت آن را هدف قرار داد. اسرائیل در پاسخ به عملیات مستقیم سپاه ۴ موشک کروز را به سمت ایران شلیک کرد که همگی آنها از نظر من منهدم شدند و این دقیقا همان چیزی بود که من در پاسخ به ترامپ در زمان حمله به عین الاسد گفتم. نفوذ به پدافند ایران نشدنی خواهد بود اما نفوذ در میان آنها شدنی خواهد بود. ـــ ـ ـ ـــ 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تشییع نمادین شهید نصرالله در عراق راهپیمایی خشم و محکومیت شهادت سید حسن نصرالله و تشییع نمادین این شهید در استان کوت عراق برگزار شد 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
نوه نلسون ماندلا: یا باید تسلیم شویم یا مقاومت کنیم 🔺مندلا ماندلا، نوه نلسون ماندلا و رئیس خاندان ماندلا در پیامی گفته است: 🔺سرو بزرگ لبنان سقوط کرد، اما در سایه فداکاری باشکوه او، جنگل های آزادی شکوفا خواهند شد. 🔺او بیش از 30 سال از زندگی خود را وقف مبارزه با اشغالگری امپریالیستی کرد. 🔺تاریخ او را به عنوان یکی از مبارزان بزرگ آزادی ثبت خواهد کرد که یاد او در فلسطین آزاد شده گرامی خواهد بود 🔺ما از همه در محور مقاومت می‌خواهیم که با قاطعیت در برابر اسرائیل آپارتاید و برنامه‌های تعمدی متحدانش برای از بین بردن رهبری مقاومت بایستند. 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
⚜ همه مردم باید تحلیل سیاسی داشته باشند. 《مقام معظم رهبری》 ⚜برادران و خواهرانِ انقلابی و کُنِشگرِ اجتماعی: 🔹در صورت علاقه مند بودن به بررسیِ تحلیلیِ مسائلِ سیاسیِ داخلی و خارجی 🔹یادگیری اصول جنگ نرم و شبیخونِ فرهنگی، توسط استاد امیری (نویسنده کتابِ مرجعِ جنگِ نرم و تنها افسرِ ارشدِ جنگِ نرمِ کشور) 🔹برای داشتن اخبار و تحلیل هایِ دقیقِ سیاسی روزانه 🔹یاد گرفتن اصول و فنونِ سخنرانی، به روش ساده و به سبکِ آموزشیِ مخصوصِ استاد امیری (نویسنده کتابِ کاربردی و کمیابِ اصول و فنونِ سخنرانی) 🔹آموزش سواد رسانه ای مخصوص کودکان و نوجوانان توسط استاد امیری مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای 🔹آموزشِ نحوه تبدیلِ داده ها و اخبار خام، به تحلیلِ سیاسی، توسط استاد امیری (تحلیلگرِ سیاسیِ رسانه هایِ نوشتاری، دیداری، شنیداری، فضایِ مجازی، مراکزِ نظامی و انتظامی و مراکزِ علمی و ستون نویسِ روزنامه هایِ سیاسیِ صبح و عصر کشور) در صورت تمایل، به جامع ترین کانالِ برنامه ها، آموزش ها، نوشته ها، صوت ها، کلیپ ها و سخنرانی هایِ تحلیلی-سیاسی-اجتماعی استاد امیری (مدیرِ مؤسسهِ جهاد تبیین و سوادِ رسانه ای ) بپیوندید. ۱-در این کانال همه ها است ۲-می توانید برنامه ها، جلسات، دست نوشته ها و سخنرانی هایِ استاد امیری را، از راه سرچ در موتورهای جستجوگر( گوگل، مایکت، بینگ، یاهو و.....) پیگیری کنید. 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید.
1.31M
🔹 سخنرانی کوبنده استاد امیری در خصوص تسریع و تعجیل در شروع عملیات انتقام سخت حتما حتما گوش بدهید و برای گروه ها و کانال‌ها ارسال کنید 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
شهید سید ابراهیم رییسی! شهید سید حسن نصرالله! یکم برامون سخته شهید گذاشتن اول اسم شماها ! ... ـــ ـ ـ ـــ 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🔺 علی مطهری: ما فریب آمریکا را خوردیم ـــ ـ ـ ـــ 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🔳رئیس حشد شعبی عراق: شهادت نصرالله کابوس صهیونیست‌ها خواهد شد 🔹فالح الفیاض رئیس نیروهای حشد شعبی عراق اعلام کرد همانطور که سید حسن نصرالله در زندگی خود کابوسی برای صهیونیست‌ها بود، بعد از شهادت نیز کابوس آنها باقی خواهد ماند. 🔹این شهید بزرگوار مایه افتخار و پناهی برای تمامی آزادگان و عناصر مقاومت قهرمان بود. 🔻 ـــ ـ ـ ـــ ـ 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔳عده‌ای ممکن است بگویند من دارم بزرگنمایی میکنم؛ اما من چیزی که میبینم را می‌گویم. اگر انتقام حاج قاسم و ابومهدی سهل گرفته شود آغاز اتفاقات خطرناک است. 🔻 ـــ ـ ـ ـــ ـ ۞ 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
📣 هشدار ایران به اسرائیل در خصوص تعدی به سفارت و دیپلمات‌های ایرانی 🔹 امیر سعید ایروانی سفیر ایران در سازمان ملل در نامه ای به آنتونیو گوترش دبیرکل این سازمان: ◾️ جمهوری اسلامی ایران اقدامات بزدلانه و تجاوزکارانه اسرائیل را به شدیدترین شکل ممکن محکوم می‌کند. ◾️ جمهوری اسلامی ایران از شورای امنیت درخواست می‌کند که اقدامات رژیم اسرائیل را به‌طور قاطع و شدید محکوم کند. ◾️ جمهوری اسلامی ایران از شورای امنیت می‌خواهد که نشست اضطراری برای رسیدگی به تجاوزات تروریستی رژیم اسرائیل و جنایات مداوم این رژیم جنگ‌طلب در لبنان و سراسر منطقه برگزار کند. ◾️با عنایت به سابقه تاریک رژیم اسرائیل در تجاوزات تروریستی علیه اماکن دیپلماتیک، از جمله حمله هولناک به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق، ایران به‌شدت نسبت به هرگونه حمله به اماکن دیپلماتیک و نمایندگان خود هشدار می‌دهد. هرگونه حمله‌ای که اصول بنیادی مصونیت اماکن دیپلماتیک و کنسولی را نقض کند، غیرقابل‌تحمل خواهد بود. جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی و امنیتی حیاتی خود، طبق حقوق بین‌الملل، از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد. ـــ ـ ـ ـــ 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ چرا جنایت ترور شهید نصرالله رخ داد؟ توضیحات حجت الاسلام نبویان در تحلیل چرایی شهادت سیدحسن نصرالله: ❗️چون ما قبلا پاسخ مناسب به ترور شهید سلیمانی ندادیم. چون پاسخ مناسب به ترور شهید هنیه ندادیم. 🔹پاسخ ترور شهید نصرالله ،به جهنم فرستادن نتانیاهو و تمام کابینه اش است. ❗️اگر امروز اقدام نکنیم، فردا دیر است وبه سراغ ایران هم خواهند آمد. 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🔷 یکی از چالشها برای پاسخ کوبنده به جنایات صهیونیستها، عدم همراهی دیپلماسی و میدان است! آیا رویکرد برخی دولت مردان در جسارت صهیونیستها موثر نبوده است؟ 🔷 جنگ تمام عیار، مردان سیاسی تمام عیار می خواهد! کسانی که الزامات دفاع را بدانند و برایش چاره اندیشی و پیش بینی لازم کنند و با متحدان قدرتمند برخی آینده نگری ها را تدوین نمایند، آیا کسانی که وسط معرکه از خلع سلاح و عدم ورد در تنش را در هر شرایطی، آنهم در تریبون نیویورک به صهیونیستها گفتند، مرد این عرصه اند؟ 🔷 آیا فضای مجازی رها شده و تیم های رسانه ای فتنه گر حاضر در دولت، مهمترین بعد جنگ، یعنی ابعاد رسانه ای و روانی آنرا به نفع جبهه خودی پوشش می دهد یا بالعکس؛ در شیپور بی ثباتی اقتصادی سیاسی خواهند دمید⁉️ وگرنه فرماندهان سپاه که جانشان همیشه برای شهادت کف دستشان بوده است. 🔷 آیا معاونت راهبردی ظریف و جریان نفوذ، محاسبات و ادراک کابینه را دچار خطای فاحش برای درک منافع ملی نمی کند. 🇮🇷 و البته ضرباتی که بر پیکره صهیونیستها وارد می شود با کمک ایران شکل می گیرد و این رژیم را در فرسایش سیاسی، اقتصادی و نظامی قرار داده است. انتقام قطعی است، ولی این چالش ها در این روند اثر گذاراند❗️ «👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کارشناس عراقی: ایران سنگ فلسطینی‌ها را تبدیل به موشک کرد 🔹پاسخ عماد المسافر کارشناس عراقی به سوال مجری مبنی بر این که ایران کجای این نبرد منطقه‌ای قرار دارد: ایران آن طرفی است که سنگ در دست فلسطینی‌ها را به موشک تبدیل کرد، ایران آن طرفی است که یمنی‌ها را صاحب فناوری موشک هایپرسونیک کرد و ایران همان طرفی است که قدرتی به گروه‌های عراقی داد که امروز می‌توانند عمق اسرائیل را هدف قرار دهند.👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
📸 شهیدسیدحسن؛ رهبری بی‌بدیل در جنگ ۳۳ روزه 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🚨پیام دبیر کل جنبش نصر: ((بسم الله القاصم الجبارین)) ملت شریف ایران و ملت های آزاده جهان به پیروی از پیام مهم رهبر معظم انقلاب که امروز ۷ مهر ماه ۱۴۰۳ منتشر شد؛ برای انجام وظیفه شرعی و واجب یاری و جهاد کنار مردم غیور لبنان و رزمندگان مقاومت از شما دعوت می کنیم در اولین واکنش به پیام ولی امر مسلمین جهان و به منظور حمایت و یاری محور مقاومت و نصرت مظلومان پویش را بار دیگر با کمک های مالی و انتشار آن در کانال ها و گروه ها حمایت فرمایید و به این اقدام به طور جدی و با توجه به واجب بودن آن مبادرت فرمایید. ((والعاقبة للمتقین)) 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
📡مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا: اسرائیل یک نسل کامل از رهبری حزب الله را ریشه کن کرد 🔸 مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا در امور ایران و مشاور ارشد گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» می‌گوید ارتش اسرائیل یک نسل کامل از رهبری حزب‌الله لبنان را «ریشه‌کن» کرده که «مجموعه‌ای از تجربیات را با خود به همراه داشتند که در مجموع غیرقابل جایگزین هستند». 🔸 به گفته این تحلیلگر، «جایگزینی نصرالله دشوار خواهد بود. هر کس که جانشین او شود، فاقد جایگاه سیاسی نصرالله در لبنان و رابطه شخصی او با رهبر جمهوری اسلامی خواهد بود». 🔸 حزب‌الله لبنان یک گروه شبه‌نظامی و در عین حال یک حزب سیاسی است که بخش بزرگی از جنوب لبنان را تحت کنترل دارد. 🔸ایالات متحده حزب‌الله را یک سازمان تروریستی می‌داند، اما اتحادیه اروپا شاخهٔ نظامی آن را در فهرست سیاه خود قرار داده و شاخهٔ سیاسی‌اش را تروریستی نمی‌داند. شاخه سیاسی حزب‌الله در پارلمان لبنان هم نمایندگانی دارد 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🔰زمینه سازی اصلاح طلبان برای گرانی بنزین/ پزشکیان باید ناترازی بنزین را به هر شـکل ممکن سروسامان بدهد 🔻شرق: 🔹مسئله مهم تر آن است که حتی اگر سالانه یک پالایشگاه هم احداث شود، بلافاصله در سال بعد از آن دچار کمبود ناگزیر فراورده خواهیم بود. در واقع هیچ ظرفیتی در جهان نمی‌تواند با چاه‌ویل باک خودروهای تولید داخل ما برابری کند. این در حالی است که صنعت پالایش کشور با بیش از ۹۵درصد ظرفیت خود مشغول فعالیت است و چندان نخواهد پایید که این وضعیت منجر به استهلاک پیش رس این صنعت خواهد شد. مقابله با این وضعیت مستلزم سرمایه گذاری های بسیار سنگینی است که نه دولت و نه خود شرکت های پالایشی توان چنین سرمایه گذاری‌هایی را ندارند. 🔹به هر تقدیر با آنکه به نظر می رسد ابزارهای قانونی نظیر قانون هدفمندی به بازنگری اصولی نیاز دارند، ولی از ظواهر امر چنین برمی آید که یکی از مأموریت‌های دولت چهاردهم این است که موضوع ناترازی بنزین و گاز را به هر شــکل ممکن سروسامان بدهد؛ ازاین رو خواه ناخواه و دیر یا زود این قضیه بر عهده دولت کنونی است و بالاخره باید انجام شود. 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت‌الاسلام رفیعی: شهادت سیدحسن نصرالله در سازمان ملل و نیویورک و آمریکا رقم 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
قطع شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی، یعنی: ۱- زیرساخت‌های حیاتی رژیم چه از طریق عملیات سایبری و چه از طریق عملیات نظامی، فلج شود. ۲- زمین، دریا و هوا برای انتقال هرگونه اقلام حیاتی به رژیم صهیونیستی ناامن شود. 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
با حکم جهاد نائب امام زمان، زین پس هر کسی خواست با تحلیل هایی که زمزمه های شیطانی است از "صبر استراتژیک" و "خویشتن داری" و "تله جنگ" و شعرهایی مثل این ها سخن بگوید قطعا ضد ولایت فقیه است خواه تحلیل گر باشد ، رئیس باشد ، وزیر باشد یا نظامی ... مرگ بر ضد ولایت فقیه 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
به همان شکلی که به عنوان یکی از شریان‌های حیاتی اسرائیل قطع شد، مسلمانانی که در حاشیه زندگی می‌کنند، باید این دریا را برای عبور هرگونه کشتی به مقصد رژیم صهیونیستی ناامن کنند. باید «عدم ارتباط با اسرائیل» رمز عبور از مدیترانه شود. 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🔺نتانیاهو دستور لغو «توافق گازی» با لبنان را که دو سال پیش منعقد شد را صادر کرد. نتانیاهو دستور لغو «توافق گازی» با لبنان را که دو سال پیش منعقد شد را صادر کرد. 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
🔺فوری الجزیرة: حمله اسرائیل به منطقه وادی حنا در القصیر در حومه حمص! 👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!