eitaa logo
به وقت ِ۱۷☫
26 دنبال‌کننده
108 عکس
84 ویدیو
0 فایل
دوشنبه ۶ بهمن
مشاهده در ایتا
دانلود
[پیغام ماهی ها] : رفته بودم لب حوض تا ببینم شاید عکس تنهایی خود را در آب آب در حوض نبود. ماهیان می گفتند: هیچ تقصیر درختان نیست ظهر دم کرده‌ی تابستان بود، پسرِ روشن آب لب پاشویه نشست و عقاب خورشید آمد او را به هوا برد که برد. به درک راه نبردیم به اکسیژن آب برق از پولک ما رفت که رفت ولی آن نور درشت عکس آن میخک قرمز در آب که اگر باد می آمد دل او پشت چین های تغافل میزد چشم ما بود روزنی بود به اقرار بهشت تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی همت کن و بگو ماهی‌ها حوضشان بی آب است.. باد می رفت به سر وقت چنار من به سر وقت خدا می‌رفتم... []
نه بیمارم نه خوشحالم ، نه از حالم خبر دارم گهی با جان گهی با دل ، گهی از هر دو بیزارم گهی خم های در جوشم ، گهی خمار می نوشم گهی بیدار ولی خوابم ، گهی در خواب و هشیارم گهی بیگانه از خویشم ، گهی بیگانه هم خویشم گهی آنم گهی اینم ، گهی سردر گریبانم گهی در شور و در سازم ، گهی با غصه دمسازم گهی تا عرش می تازم ، گهی با ذره می سازم گهی شاد وغزل  خوانم ، گهی از درد بی تابم چه غوغاییست در این عالم که من حیران حیرانم []
[من] ‌هرکیو ببخشم اون بیشعورایی که وقتی باشون سوار الاکلنگ می‌شدم می‌بردنم بالا یهو بلند می‌شدن و من محکم زمین می‌خوردم و نمی‌بخشم/:🚶🏻‍♀️
ما فاتحانِ قلعه‌هایِ فخرِ تاریخیم‌، شاهدانِ شهرهایِ شوکتِ هر قرن‌. ما یادگارِ عصمتِ غمگینِ اعصاریم‌. ما راویانِ قصه‌هایِ شاد و شیرینیم‌. قصه‌هایِ آسمانِ پاک‌. نورِ جاری‌، آب‌. سردِ تاری‌، خاک‌. قصه‌هایِ خوش‌ترین‌ پیغام‌. از زلالِ جویبارِ روشن‌ ایّام‌. [] []
چو ایران نباشد تن من مباد . [] ۲۲ بهمن مبارک 🇮🇷 ‌
هدایت شده از  عیون.
یه بویِ خیلی آشنا میاد. "بوی گلِ سوسن و یاسمن" احتمالا!
برای پیداکردن مقصر اصلی تمام مشکلات زندگی کافیه برید جلوی آینه. می‌بینید؟ مقصر روبه‌روی شماست. خود آینه. همه آینه‌ها رو‌ بشکنید. شما بی‌تقصیرید.
خواهیم دید که چه خواهد شد .
تمام عبادات ما عادت است به بی‌عادتی کاش عادت کنیم []
[] : پناهگاه اصلی خانواده‌س، شاید ایده‌ال نباشه، ولی عوضش محکمه، امنه، و‌ می‌تونه ازت مراقبت کنه :)