eitaa logo
به وقت ِ۱۷☫
26 دنبال‌کننده
108 عکس
84 ویدیو
0 فایل
دوشنبه ۶ بهمن
مشاهده در ایتا
دانلود
إيّاك‌َ نَعبُدُ وَ إِيّاك‌َ نَستَعِين‌ُ ( فاتحه۵) تنها تو را میپرستيم و تنها از تو يارى میجوئيم ❤️🕊
"اهل کاشانم روزگارم بد نیست تکه نانی دارم خرده هوشی سرسوزن ذوقی مادری دارم بهتر از برگ درخت دوستانی بهتر از آب روان و خدایی که در این نزدیکی است لای این شب‌بوها پای آن کاج بلند روی آگاهی آب روی قانون گیاه..." []
"بهترین جایی که یه انسان میتونه وایسه، روی قولشه"
دیدارِ یـارِ غایب دانـی چه ذوقی دارد..؟! ابـری که در بیابان بـر تشنه‌ای ببـارد..!:)🌧️ [] [اَللهُمَّ عَجِل لِوَلیکَ الفَرج]
سفر مرا به زمین های استوایی برد و در زیر سایه ام بانیان سبز تنومند چه خوب یادم هست عبارتی که به ییلاق ذهن وارد شد: «وسیع باش و تنها و سربه زیر و سخت» []
[] : شما امکان نداره يه آدمِ دروغگو پيدا کنی که به کسی اعتماد کنه، يا آدمِ خيانت‌کاری که باور داشته باشه طرف مقابل بهش متعهده، اکثرِ آدمای مهربون هم نميتونن تصور کنن کسی بتونه بهشون آسيب بزنه. ميخوام بگم هر آدمی دنیا و آدماشو همونجور ميبینه که خودش هست. زياد درگيرِ رفتارای آدما نشيد.
شیرینی ناپلئونی اگه تابلو بود:
به سراغ من اگر می‌آیید، پشت هیچستانم. پشت هیچستان جایی است. پشت هیچستان رگ‌های هوا، پر قاصدهایی است که خبر می‌آرند، از گل واشده دورترین بوته خاک. روی شن‌ها هم، نقش‌های سم اسبان سواران ظریفی است که صبح به سر تپه معراج شقایق رفتند. پشت هیچستان، چتر خواهش باز است: تا نسیم عطشی در بن برگی بدود، زنگ باران به صدا می‌آید. آدم این‌جا تنهاست و در این تنهایی، سایه نارونی تا ابدیت جاری است. به سراغ من اگر می‌آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد "چینی نازک تنهایی من" []
در دیاری که در او نیست کسی یار کسی کاش یا رب که نیفتد به کسی کار کسی []