eitaa logo
به وقت ِ۱۷☫
26 دنبال‌کننده
108 عکس
84 ویدیو
0 فایل
دوشنبه ۶ بهمن
مشاهده در ایتا
دانلود
[] روابط انسانی از اونجایی به گند کشیده شد که آدم‌ها جای حرف زدن باهمدیگه، استوری گذاشتن .
من پُرم از خاطرات و قصه های کودکی این که روباهی چگونه می فریبد زاغکی ! قصّهٔ افتادنِ دندانِ شیری از هُما لاک پشت و تکّه چوب و فکرهای اُردکی ! قصّهٔ گاو حسن ، دارا و سارا و امین روزٍ بارانی ، کتابٍ خیسٍ کُبری طِفلکی ! تیله بازی درحیاط و کوچه و فرشِ اتاق ! بر سرِ کبریت و سکه ، یا که درب تَشتکی ! چای والفجر و سماور نفتیِ کُنجِ  اتاق مادرم هرگز نیاورد استکان بی نعلبکی ! داستانِ نوک طلا با مخمل و مادر بزرگ ! در دهی زیبا که زخمی گشته بچّه لَک  لَکی ! هاچ زنبور عَسل ، نِل در فراق مادرش ! یادٍ دوران اوشین و نقطه های برفکی ! هشت سال از دورهٔ شیرین امّا تلخِ ما پر ز آژیرِ خطر  با حمله های موشکی ! تا کجاها می برد این خاطره امشب مرا کاش می رفتم به آن دورانِ خوبم ، دزدکی ! یاد آن دوره همیشه با من و در قلبٍ من من به یاد و خاطراتت زنده ام ، ای کودکی ! دفتر‌ٍ مشقِ دبستانم ببین پر ز مُهرِ آفرین ،‌ صد آفرین ! راستی آن دفترِ کاهی کجاست ؟! عکس حوض آبِ پُر ماهی کجاست ؟! باز آیا ریز علی ها زنده اند ؟! در حوادث جامه از تن کنده اند ؟! کاش حالا ‌خاله کوکب زنده بود ! عطرِ نانش خانه را آکنده بود ! ای معلّم خاطر و یادت به خیر یادٍ درسِ آب  بابایت به خیر ! هر‌کجا هستید ، هستی نوش تان ! ‌ کامیابی گرمیِ آغوشتان ! هم کلاسی های سالِ کودکم دسته‌گلهایی ‌ز یاس و میخکم ! باز از دل می کنم یادٍ شما یادِ قلبِ سادهٔ شادِ شما آدمی سر زنده از یاد است ، یاد ! رمزِ عمرِ آدمیزاد است یاد ! شادتان می‌خواهم‌ و شادم کنید ! همکلاسی های من یادم کنید ! [نمیدونم کی نوشته]
شمام بچه بودید آرزوهاتونو به قاصدکا می‌گفتید؟🥲
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تو توانا شدی ای دوست که باری بکشی نه که بر دوش گران بار نهی باری چند []
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
والا زمستون اینور تابستون شده :( []
[] : بعضیا با تاریکی می‌جنگن، ما با بهونه‌هامون می‌بازیم!
چه خیال است که دیوانه و شِیدا نشویم؟ بوی مُشکیم، مَحال است که رُسوا نشویم عشق ما را پِیِ کاری به جهان آورده است ادب این است که مشغول تماشا نشویم []
یعنی چی که رفتیم تو اسفند؟! من حتی نفهمیدم کی بهمن شروع شد...