۳۶۰ تا مهمان داشتیم
از همه پایگاههای قاصدکی تهران
رفقایی که مدتها فقط همدیگر را به اسم میشناختیم یا از پشت صفحه گوشی دیده بودیم...
به برکت شهدا همه از راه دور و نزدیک خودشان را رسانده بودند... تا بفهمیم وقتی میگوییم آقای ما، زیر پرچمش ما را جمع کرده است؛ واقعا از چه حرف میزنیم!
#وقتی_بهشت_خانه_ما_شد
#گزارش_نشست
#ویژهبرنامه_حضرت_بابالمراد
#صدوبیستوسومین_نشست_روضه
#اردیبهشت_۱۴۰۵
#وقتی_خانه_ما_بهشت_میشود
🔊 @vaghtikhanemabeheshtmishavad
🌐 beheshterowze.ir
19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیزی که قلب ما را میلرزاند این است که همان اتفاق، کیلومترها آنطرفتر در استان مازندارن، یادمان شهدای شهر #ساری هم در حال رقم خوردن است!
زیر همان پرچم...
به قول خانم ناظمی و رفقای پایگاه ساری:
گفتیم یا جواد و در بسته باز شد
🤝🌷| و توفیق شد اینبار وقت همخوانی سوره صف،
امتداد دستان به هم فشردهمان به مزار این شهیدان خدایی رسید... این اتصال همیشه برقرار!
#پانزدهمین_روضه_ساری 🏡
#وقتی_بهشت_خانه_ما_شد
#گزارش_نشست
#ویژهبرنامه_حضرت_بابالمراد
#صدوبیستوسومین_نشست_روضه
#اردیبهشت_۱۴۰۵
#وقتی_خانه_ما_بهشت_میشود
🔊 @vaghtikhanemabeheshtmishavad
🌐 beheshterowze.ir
و همان اتفاق در #قزوین ...
سلام منظرالسادات خانوم!
دیدید این یکشنبه روضه ما مهمان خانه شما شد؟!
از آسمان چه خبر خانمِ POV؟ 😭
#وقتی_بهشت_خانه_ما_شد
#گزارش_نشست
#ویژهبرنامه_حضرت_بابالمراد
#صدوبیستوسومین_نشست_روضه
#اردیبهشت_۱۴۰۵
#وقتی_خانه_ما_بهشت_میشود
🔊 @vaghtikhanemabeheshtmishavad
🌐 beheshterowze.ir
و همان #صف در #فولادشهر و #قم
در #بیرجند و #جیرفت ، #کرمان و #لاهیجان و #مشهد مقدس
ما اعضای کدام امتیم که اینقدر ثروتمندیم؟
آیا امام ما از ما راضی است؟
#گزارش_نشست
#ویژهبرنامه_حضرت_بابالمراد
#صدوبیستوسومین_نشست_روضه
#اردیبهشت_۱۴۰۵
#وقتی_خانه_ما_بهشت_میشود
🔊 @vaghtikhanemabeheshtmishavad
🌐 beheshterowze.ir
به نام و نیت شما روضهمان را شروع میکنیم.
حضرت ابوتراب!
#ختم_صلوات
#گزارش_نشست
#صدوبیستوچهارمین_نشست_روضه
#خرداد_۱۴۰۵
#وقتی_خانه_ما_بهشت_میشود
🔊 @vaghtikhanemabeheshtmishavad
🌐 beheshterowze.ir
پذیرایی روز عیدمان، شربت و شیرینی است.
ساده و دلچسب!
#گزارش_نشست
#صدوبیستوچهارمین_نشست_روضه
#خرداد_۱۴۰۵
#وقتی_خانه_ما_بهشت_میشود
🔊 @vaghtikhanemabeheshtmishavad
🌐 beheshterowze.ir
دست در دست گذاشتن، ارثیه پدریِ ماست!
بزرگ و کوچک و پیر و جوان.
به نشانهی بیعت، به نشانه همراهی، به نشانه صف شدن.
#سوره_صف
#گزارش_نشست
#صدوبیستوچهارمین_نشست_روضه
#خرداد_۱۴۰۵
#وقتی_خانه_ما_بهشت_میشود
🔊 @vaghtikhanemabeheshtmishavad
🌐 beheshterowze.ir
حتی سر کلاس و بین جزوه نوشتن هم صف را رها نمیکنیم!
#سوره_صف
#گزارش_نشست
#صدوبیستوچهارمین_نشست_روضه
#خرداد_۱۴۰۵
#وقتی_خانه_ما_بهشت_میشود
🔊 @vaghtikhanemabeheshtmishavad
🌐 beheshterowze.ir
آغاز حلقه بحث با عنوان انتقال!
#گزارش_نشست
#صدوبیستوچهارمین_نشست_روضه
#خرداد_۱۴۰۵
#وقتی_خانه_ما_بهشت_میشود
🔊 @vaghtikhanemabeheshtmishavad
🌐 beheshterowze.ir
در مهدکودک روضه، بچهها ماجرای غدیر را با رنگها و طرحها یاد میگیرند. به زبان و سبک خودشان.
#مهدکودک
#گزارش_نشست
#صدوبیستوچهارمین_نشست_روضه
#خرداد_۱۴۰۵
#وقتی_خانه_ما_بهشت_میشود
🔊 @vaghtikhanemabeheshtmishavad
🌐 beheshterowze.ir
گروه "رکن الهدی" باز هم روضه امام جواد (ع) منور کرد!
این بار در شب عید بزرگ غدیر خم.
#تواشیح
#گزارش_نشست
#صدوبیستوچهارمین_نشست_روضه
#خرداد_۱۴۰۵
#وقتی_خانه_ما_بهشت_میشود
🔊 @vaghtikhanemabeheshtmishavad
🌐 beheshterowze.ir
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علیبنابیطالب (علیهالسلام)
#مولودی
#گزارش_نشست
#صدوبیستوچهارمین_نشست_روضه
#خرداد_۱۴۰۵
#وقتی_خانه_ما_بهشت_میشود
🔊 @vaghtikhanemabeheshtmishavad
🌐 beheshterowze.ir