کاش اینو بفهمیم که :
من مجبور نیستم قهرمان زندگی همه آدما باشم ، همین که بتونم زندگی خودمو نجات بدم کافیه .
مجبور نیستم هرکار کنم تا آدم خوبهی قصهی اطرافیان باشم ، همین که برای خودم مفید باشم کافیه . مجبور نیستم طوری نشون بدم تا از نگاه کسی کامل دیده بشم ، همین که برای خودم کافی باشم شاهکار کردم 🤍؛
زمانی از دست دادن برایِ من فاجعه بود !
بعدها ، آنقدر از دست داده بودم که
به مرور یاد گرفتم دیگر چیزی برای از دست دادن ، ندارم ؛
بچه ها ؛
واقعا قراره کل وقتتون رو صرف احساسات کنید ؟
واقعا قراره کل وقتتون رو صرف آدمی کنید که هر لحظه ممکنه به راحتی بهتون دروغ بگه یا پنهونکاری کنه ؟
پس کی میخواین پاشین و بجنگید برا آیندهتون ؟
پس کی میخواین مستقل شید و خانوادتون با افتخار بگن این بچهی منِ ؟
من نمیگم رابطه بده ، نه اتفاقا خیلی جاها میتونه باعث پیشرفت شه ، اما من میگم الان سنی هستش که فقط باید بجنگید تا برسید ، باید پاشید و دست از خواسته های کوتاه گذرتون بردارید و اِلا باید ۵۰ سال حسرت این چند سالی که میتونستید برا هدفتون بجنگید ولی نجنگیدید رو بخورید .
پس پاشید بچه ها پاشید ، هیچوقت دیر نیست برای رسیدن ، پاشیدُ امسال رو بترکونید 💗
بچه ها فقط سین نزنید پیامای اینجارو ، من فقط تعداد سین برام مهم نیست ، اینکه واقعا چند ثانیه وقت بزارید و متن رو بخونید یا پادکست رو گوش بدید مهمه 🤍